kan alleen als de niet voor wegebruik zijn. Mijn circuitbanden waren legaal voor wegebruik, en die hadden verdomd weinig groefquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik heb net de road attack 1 achter gekregen en dat bevalt tot nu toe prima. Ik vroeg in de motorzaak naar de Road Attack 2, maar daar zeiden ze dat ze die afraden. O.a. omdat die bijna geen groeven in het midden heeft. Kan zelfs de pliesie moeilijk over doen.
Gestuntel in het grind bekt toch wat beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gestuntel in het grind bekt toch wat beter.
Of in het gras.ik denk ik zeg het een keer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kneedown makenquote:
Allroad mod, nicequote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:24 schreef JK1982 het volgende:
Die Kawa's blijken keer ook op keer logge bakken te zijn hè..![]()
Stroomlijn jongûh!
[ afbeelding ]
Als je een echte baas bent gooi je die Alp weg en ga je daar op met bepakking en al naar Griekenlandquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent gooi je die Alp weg
Kennisje van me belde net: "Hey, ik heb de 307CC opgehaald, ben je zo thuis? Gaan we even een stukkie rijden!"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:13 schreef pindaplukker het volgende:
bah, alleen maar cabrio's, choppers en toeristen op de weg
Is ook helemaal niks mis mee, ze moeten alleen niet voor me rijdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kennisje van me belde net: "Hey, ik heb de 307CC opgehaald, ben je zo thuis? Gaan we even een stukkie rijden!"
Dat past niet bij hun stoere imago natuurlijk..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef picodealion het volgende:
Bij daglicht is de Drielse Rijndijk ook erg lekker. Heb 'm maar een stukje verder doorgetrokken door weet ik veel wat voor dorpjes allemaal, nu lekker in de schaduw in Elst een rookpauze.
Waarom zwaaien Chopper-rijders nooit?.
Goeie training voor de dijenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef JK1982 het volgende:
Doe mij ook zo'n motorstandaard...
[ afbeelding ]
Je hebt zwaainichten en je hebt leernichten..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat past niet bij hun stoere imago natuurlijk..![]()
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook wel eens, eigenlijk alleen als er controle staat achter een bochtje of een boom ofzo. Kwestie van elkaar behoeden voor onvrijwillige contributie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:09 schreef picodealion het volgende:
Ik werd door een mede-motorrijder tot rustiger rijden gemaand op de dijk bij Heteren. Het was net even een rustig stukje zonder tegenliggers of fietsers en twee heerlijke bochten die ik met 80 pakte in plaats van 60, tegen de tijd dat ik hem passeerde zat ik weer net iets boven de 60.
Denk dat je gelukt hebt dan als der 2 kentekens opstaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens, eigenlijk alleen als er controle staat achter een bochtje of een boom ofzo. Kwestie van elkaar behoeden voor onvrijwillige contributie.
Ze hebben mij laatst vrees ik ook weer gepakt. Trok hem eventje open nadat er een slome auto voor mij was afgeslagen om het gat dicht te rijden. En ja hoor, stonden ze sneaky opgesteld achter zo'n onherkenbaar kutbusjeHeb dan gewoon fatsoen en ga in een normale politie auto ergens staan
Het ging toch allemaal zo om de veiligheid? Dan is voorkomen beter dan achteraf een poot uitdraaien zou je toch zeggen. Maar goed, ik zal wel verkeerd denken hoor
Hoezo rij jij nou ineens weer op een Pan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft zo'n Pan toch een onhandig windscherm. Precies de wind in m'n bakkes
Of ben jij zo klein dat je net in die stroom zitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft zo'n Pan toch een onhandig windscherm. Precies de wind in m'n bakkes, heb er zelfs koppijn van
Leenmotorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo rij jij nou ineens weer op een Pan?
Mwoa, 1,82m. Toch wel gemiddeld denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of ben jij zo klein dat je net in die stroom zit
Je hebt hem ook serieus weer kunnen laten staan bij de dealer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LeenmotorLeuk joh, die reacties op m'n FB dat ik m'n VTR in heb geruild voor een Pan
[..]
Mwoa, 1,82m. Toch wel gemiddeld denk ik.
Voorpoot was lek hé, die gaan ze repareren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je hebt hem ook serieus weer kunnen laten staan bij de dealer?
Koop nou volgende keer gewoon weer een degelijke Suzuki
Nokkenasketting liep toch aan zei je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorpoot was lek hé, die gaan ze repareren.
Dat ook, ja. Al zeiden zij van niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nokkenasketting liep toch aan zei je?
NAK die aanloopt hoor je wel jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook, ja. Al zeiden zij van niet.
Maar ja, we horen het wel.
Wat een eikel. Eerst langzaam rijden en helemaal links houden en dan verontwaardigd doen dat die taxi 'm er tussen probeert te proppen. Hoort natuurlijk alsnog niet, maar ik vind het wel vreemd rijgedrag van die motorrijder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)/Motor-1-taxi-0.html
Rijd dan ook door man
Zeker nooit plaats op de weg gehad tijdens het lessenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
Rijd dan ook door man
Rij dan ook niet helemaal linksquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
Rijd dan ook door man
Wat een klapjostiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
Rijd dan ook door man
Idd dan nog, tering wat gaat dat internet snel ineensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef picodealion het volgende:
Lees net een terechte comment daar dat de linkerbaan in de VS niet altijd de snelste baan is. Maar dan nog steeds.
Klop. Keep your lane systeem is dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef picodealion het volgende:
Lees net een terechte comment daar dat de linkerbaan in de VS niet altijd de snelste baan is. Maar dan nog steeds.
Nog steeds, die motorrijder blijft een slome eikel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:12 schreef picodealion het volgende:
Zit er eens op te googlen, maar de meeste mensen zeggen gewoon: keep right unless passing. Dat hebben wij ook gewoon. Hoewel er blijkbaar situaties zijn waar vrachtwagens alleen op de rechterbaan mogen rijden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klop. Keep your lane systeem is dat.
Maar dan nog, als iemand zo erg naar links rijd en steeds omkijkt, zou ik denken dat ie juist bedoeld van kom maar, omdat ie om welke reden dan ook ff niet harder kan ofzo.
Op de linkerbaan neem ik aanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef Salatrel het volgende:
In de VS is het ook heel normaal om links de uitvoegstrook te hebben
Tupperwarefietsen? Transalps bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
Staan verdomme 2 tupperwarefietsen op MIJN plek![]()
Gelukkig ben ik binnen 2 weken weg uit dit stinkflat.
Bandits natuurlijk, doh.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:01 schreef BlackLining het volgende:
Tupperwarefietsen? Transalps bedoel je?
Wat een hommelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
Rijd dan ook door man
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat een hommel. Het is zo'n carpoolstrook, btw. Er staat zo'n diamant op de weg. Ik vraag me af of hij daar mag rijden.
die blauw witte want makkelijkst bereikbaar. Die andere 2 staat een obstakel voorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Welke wordt als eerste gejat?
[ link | afbeelding ]
Die linker is zo'n BMW hok.
Mijn fiets hangt vast aan een paal. De BMW heeft een schijfremslot en de Kawa enkel een slot om de achtervelg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die blauw witte want makkelijkst bereikbaar. Die andere 2 staat een obstakel voor
Was dat nou echt nodig?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Welke wordt als eerste gejat?
[ link | afbeelding ]
Die linker is zo'n BMW hok, rechter een Kawa Ninja.
Hoe bedoel je?quote:
En die Sidi's zitten echt helemaal kut als je ze vergelijkt met de Forma's, maja, dat ligt ook een beetje aan je voet natuurlijk, maar bij mij zat het voor geen meter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik heb ze besteld bij van wijk op zicht maar leverancier had niet groter als 46 op voorraad. die zullen dan wel niet passenals ze verder goed zitten kan ik altijd nog 47 via internet bestellen
ja we hebben ook nog vergelijkbare laarzen hoorneemt ie me mee naar alpinestars en sidi
die waren bijna 2x zo duur
Ik ben een mongool natuurlijk, maar voor een reezert, vinnik het best wel kewl eigenlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
deze kleurstelling ook echt.
een One? zelfde als ik heb?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
oh en er zit NOG een financiële meevaller aan te komen dus misschien toch maar zon sjieke leovince bestellen
Ik zie het nut van in de weg gaan staan met je fiets niet zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als je doelt dat ik in de weg sta.. klopt, zodra de buurman zijn Caddy weer op die lege plek rechts zet(voorzover dat kan want die Kawa staat in de weg) sta ik idd in de weg.![]()
Ik word ertoe gedwongen om in de weg te zitten. Dit is de enige plek om de fiets nog ergens aan vast te zetten, door die josti's ga ik m echt niet aan de voorkant neer zetten, dan kan ik net zo goed zelf het hok omtrappen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zie het nut van in de weg gaan staan met je fiets niet zo.
Niet komen huilen als ze hem aan de kant schoppen he?
Zat ook te kijken ja. Kut wel hoor, zo genaaid worden door de verzekering.quote:
Ja, automatisme dat op 'invoeren' rammenquote:
Ja, lelijkste kleur éver.quote:
160pk jonguh!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:26 schreef lipjes het volgende:
Vandaag gezien bij Motoport breda
[ afbeelding ]
Opvolger van de cbr1000f.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Niet eens, 72KW volgens het RDW
Volgens Bikez inderdaad 160pk
Die duo cover verk#nkert heel die brommerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Niet eens, 72KW volgens het RDW
Volgens Bikez inderdaad 160pk
Deze stond er ook nog
[ afbeelding ]
neejoh, is op mijn TL precies het zelfdequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die duo cover verk#nkert heel die brommer
En vergeet die ongelofelijk lelijke kofferset niet; ik d8 dat mijn Givi's een vlag op een strontschuit waren, maar het kan dus gewoon nóg ergerquote:
Een TL vind ik een gruwelijk lelijk ding, het spijt me zeerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
neejoh, is op mijn TL precies het zelfde
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een TL vind ik een gruwelijk lelijk ding, het spijt me zeerDie hebben ze ontworpen uit softijs, daarna issie goedgekeurd, toen heeft iemand de mal in de zon gezet, en daaruit is het definitieve ding gemaakt.
Gaat hard, beest van een blok, maar spuuglelijk.
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heahquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee, het zijn er 2vraag me of of er ook een mogelijkheid voor een enkele demper is...
Tooltube aan de andere kant, niks aan de handquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heah![]()
eensch!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die duo cover verk#nkert heel die brommer
ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heah![]()
Seatcover kan best mooi zijn;quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik vind dat kontje van de TL ook wel lekker hoor.. Maargoed, achterop mijn motor zit dan ook zo'n gezwel
Optie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tooltube aan de andere kant, niks aan de hand
Maar dat maakt de kont wel mooi symmetrischquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zat erop te wachtenheb nu toch ook een enkele demper
zitten alleen 2 gaten aan de achterkant
Ik vind dat juist vet, op die Busaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Seatcover kan best mooi zijn;
[ afbeelding ]
Als je dan dat gezwel op die zwarte hierboven ernaast ziet;
[ afbeelding ]
neh, er zitten zat strakke lijnen op zo'n ding. Motor zelf ziet er best OK uit, voor een reezert. Dit ziet er gewoon niet uit vind ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind dat juist vet, op die BusaMaakt hem mooi rond. Net als de GSX-R SRAD kontjes.
Alleen moet je dan zelf wel lekker de ruimte tussen tank en kont wat opvullen, anders ziet het er niet uit natuurlijk.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, er zitten zat strakke lijnen op zo'n ding. Motor zelf ziet er best OK uit, voor een reezert. Dit ziet er gewoon niet uit vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |