Goeie training voor de dijenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef JK1982 het volgende:
Doe mij ook zo'n motorstandaard...
[ afbeelding ]
Je hebt zwaainichten en je hebt leernichten..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat past niet bij hun stoere imago natuurlijk..![]()
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook wel eens, eigenlijk alleen als er controle staat achter een bochtje of een boom ofzo. Kwestie van elkaar behoeden voor onvrijwillige contributie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:09 schreef picodealion het volgende:
Ik werd door een mede-motorrijder tot rustiger rijden gemaand op de dijk bij Heteren. Het was net even een rustig stukje zonder tegenliggers of fietsers en twee heerlijke bochten die ik met 80 pakte in plaats van 60, tegen de tijd dat ik hem passeerde zat ik weer net iets boven de 60.
Denk dat je gelukt hebt dan als der 2 kentekens opstaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens, eigenlijk alleen als er controle staat achter een bochtje of een boom ofzo. Kwestie van elkaar behoeden voor onvrijwillige contributie.
Ze hebben mij laatst vrees ik ook weer gepakt. Trok hem eventje open nadat er een slome auto voor mij was afgeslagen om het gat dicht te rijden. En ja hoor, stonden ze sneaky opgesteld achter zo'n onherkenbaar kutbusjeHeb dan gewoon fatsoen en ga in een normale politie auto ergens staan
Het ging toch allemaal zo om de veiligheid? Dan is voorkomen beter dan achteraf een poot uitdraaien zou je toch zeggen. Maar goed, ik zal wel verkeerd denken hoor
Hoezo rij jij nou ineens weer op een Pan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft zo'n Pan toch een onhandig windscherm. Precies de wind in m'n bakkes
Of ben jij zo klein dat je net in die stroom zitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft zo'n Pan toch een onhandig windscherm. Precies de wind in m'n bakkes, heb er zelfs koppijn van
Leenmotorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo rij jij nou ineens weer op een Pan?
Mwoa, 1,82m. Toch wel gemiddeld denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of ben jij zo klein dat je net in die stroom zit
Je hebt hem ook serieus weer kunnen laten staan bij de dealer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LeenmotorLeuk joh, die reacties op m'n FB dat ik m'n VTR in heb geruild voor een Pan
[..]
Mwoa, 1,82m. Toch wel gemiddeld denk ik.
Voorpoot was lek hé, die gaan ze repareren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je hebt hem ook serieus weer kunnen laten staan bij de dealer?
Koop nou volgende keer gewoon weer een degelijke Suzuki
Nokkenasketting liep toch aan zei je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorpoot was lek hé, die gaan ze repareren.
Dat ook, ja. Al zeiden zij van niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nokkenasketting liep toch aan zei je?
NAK die aanloopt hoor je wel jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook, ja. Al zeiden zij van niet.
Maar ja, we horen het wel.
Wat een eikel. Eerst langzaam rijden en helemaal links houden en dan verontwaardigd doen dat die taxi 'm er tussen probeert te proppen. Hoort natuurlijk alsnog niet, maar ik vind het wel vreemd rijgedrag van die motorrijder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)/Motor-1-taxi-0.html
Rijd dan ook door man
Zeker nooit plaats op de weg gehad tijdens het lessenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
Rijd dan ook door man
Rij dan ook niet helemaal linksquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
Rijd dan ook door man
Wat een klapjostiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Geerd het volgende:
Rijd dan ook door man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |