Ja, automatisme dat op 'invoeren' rammenquote:
Ja, lelijkste kleur éver.quote:
160pk jonguh!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:26 schreef lipjes het volgende:
Vandaag gezien bij Motoport breda
[ afbeelding ]
Opvolger van de cbr1000f.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Niet eens, 72KW volgens het RDW
Volgens Bikez inderdaad 160pk
Die duo cover verk#nkert heel die brommerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Niet eens, 72KW volgens het RDW
Volgens Bikez inderdaad 160pk
Deze stond er ook nog
[ afbeelding ]
neejoh, is op mijn TL precies het zelfdequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die duo cover verk#nkert heel die brommer
En vergeet die ongelofelijk lelijke kofferset niet; ik d8 dat mijn Givi's een vlag op een strontschuit waren, maar het kan dus gewoon nóg ergerquote:
Een TL vind ik een gruwelijk lelijk ding, het spijt me zeerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
neejoh, is op mijn TL precies het zelfde
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een TL vind ik een gruwelijk lelijk ding, het spijt me zeerDie hebben ze ontworpen uit softijs, daarna issie goedgekeurd, toen heeft iemand de mal in de zon gezet, en daaruit is het definitieve ding gemaakt.
Gaat hard, beest van een blok, maar spuuglelijk.
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heahquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee, het zijn er 2vraag me of of er ook een mogelijkheid voor een enkele demper is...
Tooltube aan de andere kant, niks aan de handquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heah![]()
eensch!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die duo cover verk#nkert heel die brommer
ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heah![]()
Seatcover kan best mooi zijn;quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik vind dat kontje van de TL ook wel lekker hoor.. Maargoed, achterop mijn motor zit dan ook zo'n gezwel
Optie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tooltube aan de andere kant, niks aan de hand
Maar dat maakt de kont wel mooi symmetrischquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zat erop te wachtenheb nu toch ook een enkele demper
zitten alleen 2 gaten aan de achterkant
Ik vind dat juist vet, op die Busaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Seatcover kan best mooi zijn;
[ afbeelding ]
Als je dan dat gezwel op die zwarte hierboven ernaast ziet;
[ afbeelding ]
neh, er zitten zat strakke lijnen op zo'n ding. Motor zelf ziet er best OK uit, voor een reezert. Dit ziet er gewoon niet uit vind ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind dat juist vet, op die BusaMaakt hem mooi rond. Net als de GSX-R SRAD kontjes.
Alleen moet je dan zelf wel lekker de ruimte tussen tank en kont wat opvullen, anders ziet het er niet uit natuurlijk.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, er zitten zat strakke lijnen op zo'n ding. Motor zelf ziet er best OK uit, voor een reezert. Dit ziet er gewoon niet uit vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |