oh we hebben het over die dingen. Lekker boeiendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
Hier hebbie er eentje, moest wel effe zoeken;
https://maps.google.nl/ma(...)p=12,237.51,,0,16.99
Als je dáár nou al last van hebt, wordt het volgens mij tijd dat je lekker in een blik gaat zitten
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijne ... haalt mij aan als mensen wanhopig worden dat ze het nooit gaan leren.
Lekker stel hier.. Ik blijf wel bij jullie uit de buurt met een volgend ritje danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef klawie het volgende:
[..]
rechtdoor mij bochten gaan altijd op een snelheid van 10km per uur
Ik rij nu ontzettend veel en iedereen vertrouwt mij blindelingsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Lekker stel hier.. Ik blijf wel bij jullie uit de buurt met een volgend ritje dan
Jah, in de tijd van onze grootouders reden ze op deze;quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh we hebben het over die dingen. Lekker boeiend
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, in de tijd van onze grootouders reden ze op deze;
[ afbeelding ]
Over ditte;
[ afbeelding ]
En maar zeikstralen over een teerstreepie op hun biljartlaken; we hebben gvd de mooiste wegen ter wereld volgens mij
hahahaha goedzo jij begrijpt het ;pquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Lekker stel hier.. Ik blijf wel bij jullie uit de buurt met een volgend ritje dan
Dat is inderdaad dikke kwats. Maar ze willen dat ook wel eens op beschadigingen gooien. Heb je zo een vierkante meter van dat spul op de weg liggen. En dat is dus wel kut. Ontwijken gaat meestal wel maar is vaak ook niet de veiligste oplossing in verband met afstand tot de andere baan of de berm. Met droog weer te doen, maar een beetje zand of water en het is spekglad zo'n ding.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
Hier hebbie er eentje, moest wel effe zoeken;
https://maps.google.nl/ma(...)p=12,237.51,,0,16.99
Als je dáár nou al last van hebt, wordt het volgens mij tijd dat je lekker in een blik gaat zitten
Ik kan me niet voorstellen dat dat ding je niet 0,0 in de weg zit met rijden, of leg je gewoon je kin op die tas?quote:
Comfortabel welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat ding je niet 0,0 in de weg zit met rijden, of leg je gewoon je kin op die tas?
Net ook even een stukje onverlichte dijk gereden. Weet toch vrij zeker dat ik met deze nieuw koplamp al een keer op een onverlichte weg gereden moet hebben, maar dit viel me ff tegen zegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef picodealion het volgende:
Net nog even een heerlijk stukje over de dijk tussen Arnhem en Heteren gereden. Wel even spannend voor het eerst in het donker over zo'n kronkeldijk maar wel genoten.
Zulke grote plekken kom ik bijna nooit tegen, wel een reparatie van een vierkante meter, of een heel zwikkie bij elkaar, maar dan is/zijn het vaak vierkante vlakken asfalt, met een vierkantje bitumen eromheen; prima overheen te rijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dikke kwats. Maar ze willen dat ook wel eens op beschadigingen gooien. Heb je zo een vierkante meter van dat spul op de weg liggen. En dat is dus wel kut. Ontwijken gaat meestal wel maar is vaak ook niet de veiligste oplossing in verband met afstand tot de andere baan of de berm. Met droog weer te doen, maar een beetje zand of water en het is spekglad zo'n ding.
Ook dat is nog wel te doen, maar je ziet ook wel eens dat het ondanks dat teer alsnog gaat barsten. Dan heb je dat teer met stevig hoogteverschil. En dan word het met een sportfiets toch wel érg onprettig.
Edit: Irritant dus, maar daar over gaan zeuren is wel een beetje overdreven ja. Op bepaalde plekken is het echt te erg voor woorden, maar dat is zeldzaam en vaak onder gemeentebeheer. Kun je beter daar gaan klagen.
Net ook weer even een mooi weggetje opgezocht. Was met wat anderen. Motor ff laten staan, bietje lullen en dan bochtjes rijden. Vergis me toch steeds lelijk in hoe hard die band weer afkoelt 's avondsLekker slippen als je terugschakelt..
Als ik het zo zie, valt hij ongeveer precies achter je scherm, dus da's dan toch niet veel minder als normaal?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Comfortabel welLekker uit de wind
Wel zorgen dat er iets zachts in zit. Klappert zo anders als je over wat keien moet
Je ziet het hier wel eens sporadisch. Zit nu mobiel dus ik zoek het niet om op te zoeken, maar er zijn hier wel plekken waar je echt moeilijk moet doen om daar omheen te komen. Irritante met een sportfiets is voornamelijk het hoogteverschil wat er soms ondank de reparatie weer in komt. Die veringen kunnen daar niet zo mee lachen, en dan op glad teer is dat geen leuke combinatie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zulke grote plekken kom ik bijna nooit tegen, wel een reparatie van een vierkante meter, of een heel zwikkie bij elkaar, maar dan is/zijn het vaak vierkante vlakken asfalt, met een vierkantje bitumen eromheen; prima overheen te rijden.
Ik heb geen sportplof, en nooit gehad ook, dus ik kan niet oordelen of je er dan meer last van hebt, maar met een allroad iig niet, of nog specifieker; met de motoren die ik heb gereden niet
[..]
Als ik het zo zie, valt hij ongeveer precies achter je scherm, dus da's dan toch niet veel minder als normaal?
Leuk dijkje ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef picodealion het volgende:
Net nog even een heerlijk stukje over de dijk tussen Arnhem en Heteren gereden. Wel even spannend voor het eerst in het donker over zo'n kronkeldijk maar wel genoten.
Verstandig, zeker 's avonds. Ik denk ik waarschuw je maar even, je kunt daar op sommige stukken makkelijk de dubbele snelheid halen namelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:41 schreef picodealion het volgende:
Er stonden wel wat mensen in groene hesjes daar, maar op de lange rechte stukken na heb ik het netjes bij 60 gehouden, ken de weg niet zo goed.
Wat te denken van die verkeersborden die ze heden ten dage op de weg kalken... met een beetje pech zijn ze zo snugger om zo'n ding in een bocht te leggenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
Zulke grote plekken kom ik bijna nooit tegen, wel een reparatie van een vierkante meter, of een heel zwikkie bij elkaar, maar dan is/zijn het vaak vierkante vlakken asfalt, met een vierkantje bitumen eromheen; prima overheen te rijden.
Klein, maar je moet écht passenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ff SD lokken. jij had toch die adventure boots? hoe vallen die qua maat? groot of klein?
Hebben ze hier nog niet uitgevonden gelukkigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat te denken van die verkeersborden die ze heden ten dage op de weg kalken... met een beetje pech zijn ze zo snugger om zo'n ding in een bocht te leggen
dat is hier al geluktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat te denken van die verkeersborden die ze heden ten dage op de weg kalken... met een beetje pech zijn ze zo snugger om zo'n ding in een bocht te leggen
ik heb net de road attack 1 achter gekregen en dat bevalt tot nu toe prima. Ik vroeg in de motorzaak naar de Road Attack 2, maar daar zeiden ze dat ze die afraden. O.a. omdat die bijna geen groeven in het midden heeft. Kan zelfs de pliesie moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:10 schreef BlackLining het volgende:
Trouwens vanmiddag even de bevestigingsbouten van het blok nagelopen met de momentsleutel en alles weer even op de goede manier vastgezet met waar nodig nieuwe rubbers. Dat scheelt een hoop getril zeg
Hebben hier trouwens mensen ervaring met die nieuwe Continental banden, Road Attack 2 etc? Schijnen weer lekker terug te zijn voor de motor.. Ziet er wel interessant uit. Ik meen laatst een foto van iemand gezien te hebben me die dingen er onder..
ja ik heb ze besteld bij van wijk op zicht maar leverancier had niet groter als 46 op voorraad. die zullen dan wel niet passenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klein, maar je moet écht passenIk heb een dure aan gehad die zaten helemaal kut; én in mijn maat, én een maat groter. Daarna trok ik de Forma's aan, en die zaten meteen perfect, al heb ik daarin wel een maat groter als normaal.
Ik vind het wel een leuke fiets, behalve die zwarte uitlaatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
deze kleurstelling ook echt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
mjah na de eerste paar bochtjes ging het al een stuk betermaar toch liever mijn tenere
maar goed dat de aandrijving op het achterwiel zit want de voorkant is een stuk sneller namelijk
Dat had ik gister met een CB-1.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:00 schreef Salatrel het volgende:
net trouwens even de cbr600f van mijn broer opgehaald bij de motorzaak.. moest e.e.a. aan gebeuren maar hij is zelf naar het buitenland vertrokken... mijn god wat reed dat kut zegkoppeling grijpt pas heel laat aan vergeleken bij mijn tenere dus dat ding gelijk toeren maken bij de bochten en stoplichten
en dan heb ik het nog niet eens over de zithouding.
het zadel was ik ook niet echt over te spreken zo hard en moeilijk te begrijpen dat hij in 1 dag van biarritz naar rotterdam is gereden
is het ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat had ik gister met een CB-1.
Na het toeren geruild met iemand, en ik had idee dat cb-1 een mini bike was!!!
Naja wel leuk om te zien dat je minder hoeft te remmen voor bochten.quote:
Ik had er op mijn fiets gisteravond anders regelmatig last van dat het achterwiel het voorwiel probeerde in te halenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
mjah na de eerste paar bochtjes ging het al een stuk betermaar toch liever mijn tenere
maar goed dat de aandrijving op het achterwiel zit want de voorkant is een stuk sneller namelijk
het is je pa schrijf dat ding gewoon overquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:24 schreef Yreal het volgende:
Ik mag mijn PA niet opgeven als hoofdbestuurder op de fazer, waar ik dus niet meer op rij, omdat het mijn motor is...
En ik mag hem ook niet op mijn naam verzekeren voor mijn vader, want ik zeg net dat hij hoofdbestuurder wordt. Ja verdomme, mijn pa is 55 met 20 jaar schadevrij, ik 22 met 2 jaar schadevrij...
Wil je dat dingen houden dan? Verzeker je hem toch gewoon WA voor in de zomer? Dat zijn de kosten toch niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:24 schreef Yreal het volgende:
Ik mag mijn PA niet opgeven als hoofdbestuurder op de fazer, waar ik dus niet meer op rij, omdat het mijn motor is...
En ik mag hem ook niet op mijn naam verzekeren voor mijn vader, want ik zeg net dat hij hoofdbestuurder wordt. Ja verdomme, mijn pa is 55 met 20 jaar schadevrij, ik 22 met 2 jaar schadevrij...
dat zou ik gewoon kunnen doen, maar echt makkelijk doen ze nou ook weer nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is je pa schrijf dat ding gewoon over
andere verzekeraar? en je eigen fiets gelijk meenemenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat zou ik gewoon kunnen doen, maar echt makkelijk doen ze nou ook weer niet
ik denk, jas er gewoon effe lekker een WA'tje op met mijn pa als hoofdbestuurder..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wil je dat dingen houden dan? Verzeker je hem toch gewoon WA voor in de zomer? Dat zijn de kosten toch niet.
Edit: Of lekker overschrijven jaBoeiend.
Ik wou gister die CB-1 bijhouden en dat koste met de super ten veeeeel moeite, op een gegeven moment brak zelfs het achterwiel uit!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had er op mijn fiets gisteravond anders regelmatig last van dat het achterwiel het voorwiel probeerde in te halen
en 2 brommers die daar al 4 jaar in de verzekering staanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
andere verzekeraar? en je eigen fiets gelijk meenemen
Doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
oh en er zit NOG een financiële meevaller aan te komen dus misschien toch maar zon sjieke leovince bestellen
Herrieschopper..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
oh en er zit NOG een financiële meevaller aan te komen dus misschien toch maar zon sjieke leovince bestellen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
Dat gaat waarschijnlijk een heleboel schelen inderdaad!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe schokdemper op de kop weten te tikkenUit een GSX-R 1100K. Gaat ie wel iets hoger op zijn poten staan, maar dat is als het hinderlijk is nog wel op te vangen met andere dogbones. Voordelen: progressieve veer met instelbare demping in plaats van die skippybal waar ik nu op zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |