Ik vind het wel een leuke fiets, behalve die zwarte uitlaatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
deze kleurstelling ook echt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
mjah na de eerste paar bochtjes ging het al een stuk betermaar toch liever mijn tenere
maar goed dat de aandrijving op het achterwiel zit want de voorkant is een stuk sneller namelijk
Dat had ik gister met een CB-1.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:00 schreef Salatrel het volgende:
net trouwens even de cbr600f van mijn broer opgehaald bij de motorzaak.. moest e.e.a. aan gebeuren maar hij is zelf naar het buitenland vertrokken... mijn god wat reed dat kut zegkoppeling grijpt pas heel laat aan vergeleken bij mijn tenere dus dat ding gelijk toeren maken bij de bochten en stoplichten
en dan heb ik het nog niet eens over de zithouding.
het zadel was ik ook niet echt over te spreken zo hard en moeilijk te begrijpen dat hij in 1 dag van biarritz naar rotterdam is gereden
is het ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat had ik gister met een CB-1.
Na het toeren geruild met iemand, en ik had idee dat cb-1 een mini bike was!!!
Naja wel leuk om te zien dat je minder hoeft te remmen voor bochten.quote:
Ik had er op mijn fiets gisteravond anders regelmatig last van dat het achterwiel het voorwiel probeerde in te halenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
mjah na de eerste paar bochtjes ging het al een stuk betermaar toch liever mijn tenere
maar goed dat de aandrijving op het achterwiel zit want de voorkant is een stuk sneller namelijk
het is je pa schrijf dat ding gewoon overquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:24 schreef Yreal het volgende:
Ik mag mijn PA niet opgeven als hoofdbestuurder op de fazer, waar ik dus niet meer op rij, omdat het mijn motor is...
En ik mag hem ook niet op mijn naam verzekeren voor mijn vader, want ik zeg net dat hij hoofdbestuurder wordt. Ja verdomme, mijn pa is 55 met 20 jaar schadevrij, ik 22 met 2 jaar schadevrij...
Wil je dat dingen houden dan? Verzeker je hem toch gewoon WA voor in de zomer? Dat zijn de kosten toch niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:24 schreef Yreal het volgende:
Ik mag mijn PA niet opgeven als hoofdbestuurder op de fazer, waar ik dus niet meer op rij, omdat het mijn motor is...
En ik mag hem ook niet op mijn naam verzekeren voor mijn vader, want ik zeg net dat hij hoofdbestuurder wordt. Ja verdomme, mijn pa is 55 met 20 jaar schadevrij, ik 22 met 2 jaar schadevrij...
dat zou ik gewoon kunnen doen, maar echt makkelijk doen ze nou ook weer nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is je pa schrijf dat ding gewoon over
andere verzekeraar? en je eigen fiets gelijk meenemenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat zou ik gewoon kunnen doen, maar echt makkelijk doen ze nou ook weer niet
ik denk, jas er gewoon effe lekker een WA'tje op met mijn pa als hoofdbestuurder..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wil je dat dingen houden dan? Verzeker je hem toch gewoon WA voor in de zomer? Dat zijn de kosten toch niet.
Edit: Of lekker overschrijven jaBoeiend.
Ik wou gister die CB-1 bijhouden en dat koste met de super ten veeeeel moeite, op een gegeven moment brak zelfs het achterwiel uit!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had er op mijn fiets gisteravond anders regelmatig last van dat het achterwiel het voorwiel probeerde in te halen
en 2 brommers die daar al 4 jaar in de verzekering staanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
andere verzekeraar? en je eigen fiets gelijk meenemen
Doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
oh en er zit NOG een financiële meevaller aan te komen dus misschien toch maar zon sjieke leovince bestellen
Herrieschopper..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
oh en er zit NOG een financiële meevaller aan te komen dus misschien toch maar zon sjieke leovince bestellen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
Dat gaat waarschijnlijk een heleboel schelen inderdaad!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe schokdemper op de kop weten te tikkenUit een GSX-R 1100K. Gaat ie wel iets hoger op zijn poten staan, maar dat is als het hinderlijk is nog wel op te vangen met andere dogbones. Voordelen: progressieve veer met instelbare demping in plaats van die skippybal waar ik nu op zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |