die beschrijvingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef JK1982 het volgende:
9 mei heb ik een motorrit rondom Rotterdam, dus ik zit te kijken naar een voordelig adresje om evt. even te overnachten. Kom ik dit tegen: http://www.bedandbreakfas(...)m/klingons-home/9078
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:44 schreef Dekatria het volgende:
Is toch leuk man, gewoon een Darth Vader helm opzetten en iedereen negeren.
Verkopen ze die helm trouwens ook voor op de motor, vraag ik me af?
quote:
Oh, dat ken ook. Het was de eerste hit via googlequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Is het niet gewoon tie-fighter helm?
Ik heb er zelden of nooit last van eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef Dekatria het volgende:
Die naden tussen stroken asfalt, hinderlijk ja. Mijn smalle voorwiel wordt er nog weleens door beinvloed.
Zelfde met die putdeksels en witte strepen/zebrapad/haaietanden. Droog boeit het weinig, mss een stapje opzij. Maar met nat weer vermijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er zelden of nooit last van eigenlijkMet regen mijd ik ze wel, maar met droog weer rijd ik er net zo makkelijk overheen. Soms voel je heel effe een wobbeltje, maar meestal helemaal niks. Stukken beschadigd asfalt, van dat pokdalige spul, dát is klote, zeker in een bocht
Bij m'n ouders in de buurt is er een scherpe bocht waar ze in de kapotgereden bermen ter compensatie een halve ton grind hebben neergekwakt. Nu ligt heel die bocht er vol meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
Stukken beschadigd asfalt, van dat pokdalige spul, dát is klote, zeker in een bocht
Putdeksels in een bocht rijd ik omheen, maar recht eroverheen boeit me geen reet. Tis meer een gewoonte om ze te mijden, maar als het een keertje zo uitkomt ga ik echt niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zelfde met die putdeksels en witte strepen/zebrapad/haaietanden. Droog boeit het weinig, mss een stapje opzij. Maar met nat weer vermijden.
Popo of wegbeheerder bellen, moeten ze weghalen; prio zelfs.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij m'n ouders in de buurt is er een scherpe bocht waar ze in de kapotgereden bermen ter compensatie een halve ton grind hebben neergekwakt. Nu ligt heel die bocht er vol mee
Dit inderdaad..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
Putdeksels in een bocht rijd ik omheen, maar recht eroverheen boeit me geen reet. Tis meer een gewoonte om ze te mijden, maar als het een keertje zo uitkomt ga ik echt niet moeilijk doen.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef klawie het volgende:
toen ik met rijlessen over deksels etc heen reed vroeg meneer altijd of ik levensmoe was
ahahah idd dan rij je teveel rechts of teveel links eromheen slalome mocht ook niet in een recht lijn erlangsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Daarna ging ik met alle geweld langs de putdeksels, was ook niet goed.
Ik heb dat met mijn examen gedaan, maar daar lagen ze om en om links en rechts, dus ik had zoiets van "ja daag". Maar daar kreeg ik dus ook een opmerking over na de rit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef klawie het volgende:
toen ik met rijlessen over deksels etc heen reed vroeg meneer altijd of ik levensmoe was
Door zulke overdreven piepols is er nou ook gezeik om die asfaltstreepies.. heel MF zit vol met zulke dramaqueens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef klawie het volgende:
Best sneu idd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Door zulke overdreven piepols is er nou ook gezeik om die asfaltstreepies.. heel MF zit vol met zulke dramaqueens.
lekker toch. Oefenen voor ijslandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij m'n ouders in de buurt is er een scherpe bocht waar ze in de kapotgereden bermen ter compensatie een halve ton grind hebben neergekwakt. Nu ligt heel die bocht er vol mee
Rechtdoor of in de bochten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef klawie het volgende:
Mijne vertelt altijd dat hij door mij hartpatient en grijs is geworden. En haalt mij aan als mensen wanhopig worden dat ze het nooit gaan leren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik was een bitje eigenwijs met rijlessen, m'n instructeur heeft er nog over bij zijn nieuwe leerlingen.![]()
rechtdoor mij bochten gaan altijd op een snelheid van 10km per uurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Rechtdoor of in de bochten?
In de bochten kan ik me voorstellen, rechtdoor slaat nergens op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |