het is geen toeval dat de gsr en de ten beide een dubbele hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
Maar dat maakt de kont wel mooi symmetrisch
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:25 schreef Dekatria het volgende:
Wat er mis is met die Busa is de achterbrug.
Ze hadden er te veel ingekochtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is geen toeval dat de gsr en de ten beide een dubbele hebben
Lopen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
Klote. Besloot net nog even een klein ritje te maken met een stukkie snelweg erbij (even een bepaalde route onder de knie krijgen waar ik 2x verkeerd ben gereden), begint 'ie opeens enorm te ratelen. Even wat dingen geprobeerd maar het ligt niet aan de snelheid, maar aan de toeren. Telkens bij de 5k krijg ik dat geluid.
Vanmiddag ook flink kilometers gemaakt maar allemaal max 80 gereden, dus nooit boven de 5k toeren geweest. Gisteren liep 'ie nog prima op de snelweg.
Wat nu?
52k op de teller, maar uit eerdere discussie hier is gebleken dat 'ie het klokje vast al eens rond is geweest. XJ900 uit '92.quote:
mijn magic 8ball zegt ask again laterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
Klote. Besloot net nog even een klein ritje te maken met een stukkie snelweg erbij (even een bepaalde route onder de knie krijgen waar ik 2x verkeerd ben gereden), begint 'ie opeens enorm te ratelen. Even wat dingen geprobeerd maar het ligt niet aan de snelheid, maar aan de toeren. Telkens bij de 5k krijg ik dat geluid.
Vanmiddag ook flink kilometers gemaakt maar allemaal max 80 gereden, dus nooit boven de 5k toeren geweest. Gisteren liep 'ie nog prima op de snelweg.
Wat nu?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn magic 8ball zegt ask again later
92' 150k in 21 jaar = 7k per jaar. Zou dus best kunnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
52k op de teller, maar uit eerdere discussie hier is gebleken dat 'ie het klokje vast al eens rond is geweest. XJ900 uit '92.
-edit-
Misschien was dat op M-F, weet ik even niet zeker. Klonk wel plausibel iig.
XJ900, uit 92, met 152k op de teller.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
52k op de teller, maar uit eerdere discussie hier is gebleken dat 'ie het klokje vast al eens rond is geweest. XJ900 uit '92.
-edit-
Misschien was dat op M-F, weet ik even niet zeker. Klonk wel plausibel iig.
Er is geen manier om te weten of het niet zelfs al 250 is, lijkt me? Ik maak er morgen sowieso nog eens een rondje mee, maar ik maak me hier wel zorgen omquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
XJ900, uit 92, met 152k op de teller.
Ik zou nog eens een rondje rijden, over het algemeen gaat die pas bij 250k moeilijk doen
Nee, analoge teller hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er is geen manier om te weten of het niet zelfs al 250 is, lijkt me? Ik maak er morgen sowieso nog eens een rondje mee, maar ik maak me hier wel zorgen om.
Gewoon zelf doen johquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:59 schreef picodealion het volgende:
Dat zou tof zijn, ik laat het weten. Ik bereid me er maar vast op voor dat ik maandagochtend eerst even een pitstop maak bij de garage.
Oh wacht, dat zal wel dinsdag worden.
Een uur?! Tering, in welk gat woon jij zeg..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd dan nog, tering wat gaat dat internet snel ineensfilm in een uurtje ipv 8uur
Maar je hebt toch nog maar net? Zat er geen garantie op?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:59 schreef picodealion het volgende:
Dat zou tof zijn, ik laat het weten. Ik bereid me er maar vast op voor dat ik maandagochtend eerst even een pitstop maak bij de garage.
Oh wacht, dat zal wel dinsdag worden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een uur?! Tering, in welk gat woon jij zeg..
Ja wat dan?quote:
Marktplaats he..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef yurian het volgende:
[..]
Maar je hebt toch nog maar net? Zat er geen garantie op?
garantie tot de voordeurquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef yurian het volgende:
[..]
Maar je hebt toch nog maar net? Zat er geen garantie op?
Glasvezel ligt hier ook wel alleen word er hier niks mee gedaan, dus van 160kb na 1mb/sec is al heel watquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Inderdaad.
Bij mij doet die er een kwartiertje/10min over
Ik zou beginnen met de zichtbare dingenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja wat dan?. Ik heb echt geen flauw benul waar ik moet beginnen.
Even na de lokale motorboer? Doen meestal niet zo moeilijk is mijn ervaring waar je hem ook gekocht hebtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Marktplaats he..
Tsja.. VFR -> strakke lijnen, strakke seatcoverquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Seatcover kan best mooi zijn;
[ afbeelding ]
Als je dan dat gezwel op die zwarte hierboven ernaast ziet;
[ afbeelding ]
Ik zou zelf eens beginnen met olie aftappen. Als daar al rare dingen in te zien zijn weet je genoeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zegt ook niet alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zou zelf eens beginnen met olie aftappen. Als daar al rare dingen in te zien zijn weet je genoeg.
Dan wel jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als daar grove stukken metaal in zit weet je wel genoeg.
Iddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef JK1982 het volgende:
Het kan haast geen toeval zijn dat Triumph niet alleen een bekend motormerk is..
Vat eens een flinke schroevendraaier. Zet het handvat tegen je oor en het bitje tegen het motorblok. Je kunt dan horen waar het geluid precies vandaan komt. Één van de cilinders (recht boven/onder uitlaat of carbs) nnokkenasketting (hoogstwaarschijnlijk precies in het midden, maar kan ook uiterst links of rechts) de nokkenassen (helemaal bovenin het blok) de krukas (onderin, recht onder de cilinders) of de koppeling en bak (achterin het blok). Zo kun je beginnen met lokaliseren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |