Motor niet aangeraakt vandaag, heb nog pijn in me reet van gisterenquote:
Voor zover ik weet zijn er 2 motorrijders bij betrokken, maar politie was vaag met informatie.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:45 schreef JK1982 het volgende:
"De verkeersinformatiedienst meldde dat er sprake was van een motorrijder, maar de politie bevestigt dat er alleen een auto bij het ongeluk is betrokken."
Volgens mij mis is de clou. Sta je in die file ofzo, of.. ?
vrijdag tot vandaag, 20 graden en droogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:01 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
vrijdag tot vandaag, 20 graden en droogBwoah lekker heur !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de hele zaak plus al die occasions en monteurs betaald moeten worden van die paar gasten die het hele jaar door rijden en iets meer dan een handje vol mooi weer rijdersquote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef klawie het volgende:
wrm kost onderhoud van de motor altijd bakken met geld![]()
me motor brengen naar een motorzaak zou ik al helemaal niet kunnen betalenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat de hele zaak plus al die occasions en monteurs betaald moeten worden van die paar gasten die het hele jaar door rijden en iets meer dan een handje vol mooi weer rijders
Daarbij doen tig gasten alles zelf/op de zaak.
Wat heb je dan gedaan/laten doen?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef klawie het volgende:
[..]
me motor brengen naar een motorzaak zou ik al helemaal niet kunnen betalen
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef klawie het volgende:
me carb ultra soon reinigen nieuw bougie`s en doppen nieuwe olie en filter en een vacuum kap op me carb wordt vervangen en hij moet naar 35 kw 400piek
70 kw en hoger mag niet terug naar 35kwquote:Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef klawie het volgende:
me carb ultra soon reinigen nieuw bougie`s en doppen nieuwe olie en filter en een vacuum kap op me carb wordt vervangen en hij moet naar 35 kw 400piek
Waarom niet?quote:
is ook weer zo`n rare regel die bij een licht motor rijbewijs hoortquote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom niet?
Leuke bedragen iddover 10k zal bij mij naks moeten worden vervangen nieuwe bougies luchtfilter kleppen, etc grote beurt zeg maar.
Eerst maar is eens horen wat het gaat kosten, paar weekjes nog ga ik over, 4min lopen naar het werk dus motor niet meer nodig.
Wat heb je voor brommer?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef klawie het volgende:
[..]
is ook weer zo`n rare regel die bij een licht motor rijbewijs hoort
Daar kun je toch wel veel zelf aan doen? Ik heb een opel astra onder de motoren cbr1000f.quote:
doe ik ook wel maar dit alles ging in combinatie met een storing dat hij op 2 pitjes begon te lopen er bleken 2 vlotter vast te zitten en stroomde de benzine zo me carter in en dat soort dingen breng ik weg maar onderhoud doe ik nu nagenoeg wel zelfquote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar kun je toch wel veel zelf aan doen? Ik heb een opel astra onder de motoren cbr1000f.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Mirgeam op 05-05-2013 22:33:33 ]
was dat ding niet bijna total loss???quote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Yreal het volgende:
Net weer eens een rondje gedaan op de fazer. Wat een wrak en wat rijd zo sporttoer kreng rot als je all-road gewend bent...
Alleen de hyperpro vering en dubbele schijf zijn wel echt heel chill
Wrak?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Yreal het volgende:
Net weer eens een rondje gedaan op de fazer. Wat een wrak en wat rijd zo sporttoer kreng rot als je all-road gewend bent...
Alleen de hyperpro vering en dubbele schijf zijn wel echt heel chill
waar doe jij dan je onderhoud????quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef stinkie het volgende:
Onderhoud van de Busa vorige week 895 euro. En dan moet er nog een voorband op
Wat hebben ze gedaan dan? Nieuw blok onder gelepeld ofzo?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef stinkie het volgende:
duur grapje. Ik was minder kwijt voor grote beurt incl. klepspeling en nieuwe achterband !quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef stinkie het volgende:
Beetje geïnspireerd op deze?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Dekatria het volgende:
Ik kon toch niet wachten tot de 18e. Nieuwe motorrijd-propaganda!
Yeapquote:
Heerlijk filmpje ookquote:
Eerder deed ik ook alles zelf, maja dan heb je weer liters oude olie in de garage staan en oliefilters in bakjes, bougies en luchtfilters kun je nog keer in de grijze gooien, maar zoon K&N filter?? Moet je weer inspuiten etc,quote:Op zondag 5 mei 2013 22:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beetje geïnspireerd op deze?
Scheelt toch een hoop trouwens hoor, alles zelf doenKleppen stellen en synchroniseren is alvast gratis.
wrm ga je geen webblog bij houden zou echt geniaal zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Dekatria het volgende:
Ik kon toch niet wachten tot de 18e. Nieuwe motorrijd-propaganda!
je linker remlicht is kapotquote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef Dekatria het volgende:
Wie trouwens raadt wat ik zeg op 3:04 krijgt een koekje
"Gij %&@#$^$!"?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef Dekatria het volgende:
*kijkt naar z'n signature...quote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef klawie het volgende:
[..]
wrm ga je geen webblog bij houden zou echt geniaal zijn
Koekje voor jou als je komt de 18equote:
geniaal website gelijk opgeslagen ik hou van gevulde koek hint hintquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
*kijkt naar z'n signature...
[..]
Koekje voor jou als je komt de 18e
zijn de perenijsjes op of zo?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
duur grapje. Ik was minder kwijt voor grote beurt incl. klepspeling en nieuwe achterband !
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:07 schreef klawie het volgende:
[..]
waar doe jij dan je onderhoud????
wat hebben ze dan allemaal gedaan
Grote beurt, klepspeling, en rubbers van de remklauwen. Die waren het duurst, 150 euro alleen al materiaalkosten.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan dan? Nieuw blok onder gelepeld ofzo?
Vandaag ook met de vrouw op pad geweest, mooi rondje rond het tjeukemeer gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Mooi gereden vandaag met de vrouw achterop. Milkshakeje halen bij de mac
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grote beurt, klepspeling, en rubbers van de remklauwen. Die waren het duurst, 150 euro alleen al materiaalkosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |