Nee tot 110 heb ik opgebouwd zonder safety. Met nooit gedaan zelfs, dat ding is al zolang weg. Maar is gewoon klote om t tussen de oren te hebben..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je voorheen 110 squate (?) en nu niet meer kan omdat de safety weg is zit dat alleen tussen je oren.
Maar je hebt wel gelijk hoor. Iemand achter je is ook een safety.
I know. Beetje hetzelfde als naar die soort van eerste magische 100 kilo BP opwerken, en dan proberen er overheen te gaan. Ook al kan je het aan, tussen je oren is meer dan dat vreselijk veel op een of andere manier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee tot 110 heb ik opgebouwd zonder safety. Met nooit gedaan zelfs, dat ding is al zolang weg. Maar is gewoon klote om t tussen de oren te hebben..
Waarom hebben ze die dingen weg gehaald dan?:squote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Kerol het volgende:
Mijn gym heeft een rack, zonder safetydingen voor als je squat, die hebben ze lang geleden weg gehaald. Ben ook niet anders gewend nu maar er zit nu iets in m'n hoofd dat ik niet zwaarder durf dan 110kg omdat ik bang ben dat ik niet meer omhoog kom na paar reps. Iemand tips?
Weet jij het? Weet alleen dat ik een vd enige ben die squat, wellicht daarom omdat t wel ruimte innam..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef esv7 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die dingen weg gehaald dan?:s
Vaag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
Weet jij het? Weet alleen dat ik een vd enige ben die squat, wellicht daarom omdat t wel ruimte innam..
Ik zou het eens vragen, mischien hebben ze ze nog ergens liggen ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
Weet jij het? Weet alleen dat ik een vd enige ben die squat, wellicht daarom omdat t wel ruimte innam..
Het is wel een van de meest bediscussieerde oefeningen jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er is/was een hele discussie gaande wat hij nou doet.
http://forum.dutchbodybui(...)r-268953/index5.html.
Ik doe ze wel eens maar als ik dit zo lees
Ik ga er vanuit da als hè echt niet meer lukt ik gewoon achterover laat vallen en ik het rek terechtkomt. Niet heel belangrijk, niet meer omhoog kunnen komen beteken niet meer dan dat. Dan nog kun je redelijk gecontroleerd de boel laten zakken/vallenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik zou het eens vragen, mischien hebben ze ze nog ergens liggen ofzo.
Verder zou ik het ook kut vinden om zonder safety bars te squatten ookal heb ik ze nog niet nodig gehad. Toch die ene rep niet proberen terwijl het er mischien wel in zat. Op filmpjes op youtube zie ik ze trouwens vaak zonder safety bars squatten en laten ze het gewicht gewoon vallen als het niet meer lukt.
Lijkt me wel beter ook om in zo'n grote crossfit gym te trainen met fucking veel barbells en plates en alles.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Snakey het volgende:
Effe wachten hoor. Het was geen kwestie van dat het niet meer ging, hij verloor de bar aan 1 kant. Dat kan van alles geweest zijn. Grip verloren, zweet, een rare beweging in de benen. Dan kan je maar 1 ding, naar beneden. Zulke dinger gebeuren in een split second en dan denk je echt niet over de bar loslaten,
Daarbij denk ik dat de bar naar achter gooien geen optie is vanwege de houding waar je in staat. Die bar gaat dan wat lager op je rug landen, met alle gevolgen van dien. Als je rechtop staat kan je de boel laten vallen, als je ook maar iets naar voren staat, vergeet het maar. Gewoon zakken met die bar.
Oh, het ging om vallenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Snakey het volgende:
Effe wachten hoor. Het was geen kwestie van dat het niet meer ging, hij verloor de bar aan 1 kant. Dat kan van alles geweest zijn. Grip verloren, zweet, een rare beweging in de benen. Dan kan je maar 1 ding, naar beneden. Zulke dinger gebeuren in een split second en dan denk je echt niet over de bar loslaten,
Daarbij denk ik dat de bar naar achter gooien geen optie is vanwege de houding waar je in staat. Die bar gaat dan wat lager op je rug landen, met alle gevolgen van dien. Als je rechtop staat kan je de boel laten vallen, als je ook maar iets naar voren staat, vergeet het maar. Gewoon zakken met die bar.
Lees Raymond zijn post nog eens terug. Het ging ook niet om vallen. De bar slipte weg...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oh, het ging om vallen
Een keer gehad, gleed over rug naar beneden. Toen ben ik gewoon naar voren gesprongen en heb daarna heel schuldbewust staan kijken
proberen iets "op te vangen" not even once....
Ik dacht dat het om failure ging, dat kun je nog steeds controle houden over het laten zakken. En jezelf achterover laten is lijkt me niet echt een probleem dan. Bar komt vanzelf op de haken/stangen terecht. Dat heb ik mezelf tenminste maar aangepraat om niet op een bepaald gewicht te hoeven stoppen
Ik heb 3 dagen de tijd (m,w,v.) en dan krijg je dat soort splits als je specifiek gaat zoekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef CarbonC het volgende:
Ik mis triceps. Wat is de reden dat je voor een 3-daagse split gekozen hebt?
Indien geen specifieke reden: ga Starting Strength doen en volg dit scheme EXACT.
Resultaten komen dan vanzelf.
Net gedaan idd, mijn reactie was ook bedoeld voor dat niet hoger dan een bepaald max durven zonder safety.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees Raymond zijn post nog eens terug. Het ging ook niet om vallen. De bar slipte weg...
9.81m/s2?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:55 schreef Snakey het volgende:
Wat is de accerelatie van 150kilo vanuit stilstand naar de grond eigenlijk?
Tank ja, al weet ik niet of dat wat ging uitmaken. Er zat gewoon opeens veel zweet tussen de bar en ik denk dat ik hem rechts net op het gladde stukje op m'n. rug had liggenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Raymond, train je wel in een shirt en niet in een tanktop? Sweater is trouwens nog beter maar kan me voorstellen dat je daar met 28 graden niet aan gaat beginnen
Idd. Zweet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Snakey het volgende:
Tijd om helemaal naar Groningen te verhuizen ja. Woon nu nog in een klein Gronings stadje met 1 gymquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vaag.
Tijd om te moven naar Kelderwerk, Harimeau of ACLO.
Misschien voortaan toch maar met een close grip squatten? Is volgens mij echt stabieler, kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 04:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Tank ja, al weet ik niet of dat wat ging uitmaken. Er zat gewoon opeens veel zweet tussen de bar en ik denk dat ik hem rechts net op het gladde stukje op m'n. rug had liggen
Hoor dat het bij de ACLO zo druk is dat je daar je workout aan aan moet passenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vaag.
Tijd om te moven naar Kelderwerk, Harimeau of ACLO.
Ja klopt, maar Fit for Free in Groningen is niets mis meequote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoor dat het bij de ACLO zo druk is dat je daar je workout aan aan moet passen
Train daar ook, personeel is erg hulpzaam en je hebt daar bijna alles. Voor een F4F echt goedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:14 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Fit for Free in Groningen is niets mis mee
Heeu, nieuwe mensen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:14 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Fit for Free in Groningen is niets mis mee
Klopt, maar welke bedoel je dan? Er zijn er namelijk twee in Groningenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Train daar ook, personeel is erg hulpzaam en je hebt daar bijna alles. Voor een F4F echt goed
Beide, maar ben vaker bij Atoomweg omdat ze daar een squatrek hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, maar welke bedoel je dan? Er zijn er namelijk twee in Groningen
Ben geen bodybuilderquote:
Ik doe als ik squats doe die dag expres een gewoon t-shirt aan. Precies om die reden, zweet op m´n rug. Dan hoef ik daar in ieder geval minder over na te denken, de bar ligt dan net wat steviger. Misschien zit dat tussen m´n oren, maar ik voel me er wat veiliger mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 04:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Tank ja, al weet ik niet of dat wat ging uitmaken. Er zat gewoon opeens veel zweet tussen de bar en ik denk dat ik hem rechts net op het gladde stukje op m'n. rug had liggen
Michael Bay film, dat zegt hopelijk genoegquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:32 schreef Hiatus het volgende:
Smoken in de cut is niet echt aan te raden..je krijgt mega honger.
Iemand de film pain & gain gezien? lijkt me wel aardig, en onze Yolanthe speelt erin,
Zoals rimpelteen het uitlegt vind ik toch wel de beste methode.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:05 schreef seto het volgende:
[..]
Misschien voortaan toch maar met een close grip squatten? Is volgens mij echt stabieler, kan het mis hebben
Ik verwacht ook geen bb shit, en daar zou ik ook geen film over kunnen kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Michael Bay film, dat zegt hopelijk genoeg
Ik ga hem wel kijken (heb cam versie binnen) maar ik verwacht allerminst enig BB gedoe. Slechts actie.
Ga deze anders kijken:
Teddy Bear (2012) - IMDb
Nog niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:32 schreef Hiatus het volgende:
Iemand de film pain & gain gezien? lijkt me wel aardig, en onze Yolanthe speelt erin,
Pumping Iron al gezien dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:53 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen bb shit, en daar zou ik ook geen film over kunnen kijken.
Gelukkig beter dan gisterenavond. 't is meer mn onderarm/hand die ik niet kan roteren zonder trekkende pijn aan de zijkant van m pols. Mja, gaat wel weer over ;-)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe als ik squats doe die dag expres een gewoon t-shirt aan. Precies om die reden, zweet op m´n rug. Dan hoef ik daar in ieder geval minder over na te denken, de bar ligt dan net wat steviger. Misschien zit dat tussen m´n oren, maar ik voel me er wat veiliger mee.
Hoe is het nu met je pols?
Sterkte. Zwaar kut, man. Excuus dat ik nu pas reageer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gelukkig beter dan gisterenavond. 't is meer mn onderarm/hand die ik niet kan roteren zonder trekkende pijn aan de zijkant van m pols. Mja, gaat wel weer over ;-)
I.i.g droog ik me nu elke keer af voor elk setje. Als ik met een shirt ga trainen ben ik na 5 minuten helemaal vergurkt vh zweet
Dan blijven Harimeau en Kelderwerk dus over.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoor dat het bij de ACLO zo druk is dat je daar je workout aan aan moet passen
Heel veel sterkte ray! Hopelijk is het niks ernstigs.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gelukkig beter dan gisterenavond. 't is meer mn onderarm/hand die ik niet kan roteren zonder trekkende pijn aan de zijkant van m pols. Mja, gaat wel weer over ;-)
I.i.g droog ik me nu elke keer af voor elk setje. Als ik met een shirt ga trainen ben ik na 5 minuten helemaal vergurkt vh zweet
Harimau heet nu go4fitness oid maar ik zag wel een groepsles met barbels op de rug dus zal nog steeds wel prima zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan blijven Harimeau en Kelderwerk dus over.
Kelderwerk heeft helaas geen douches maar Harimau schijnt ook een goede tent te zijn. Maatje van me traint daar ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan blijven Harimeau en Kelderwerk dus over.
Train zelf bij Kelderwerk. Een prima tent.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kelderwerk heeft helaas geen douches maar Harimau schijnt ook een goede tent te zijn. Maatje van me traint daar ook.
Was een keer wezen kijken en er stond me daar een beer achter de balie, werd er bang van.
Tijdbesparend, erg zwaar, anabool en je wordt er rete fit van als je het goed en regelmatig doet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met HITT cardio? Ga nu beginnen met 30/ 90sec schema.
Ben in de zomervakantie toen ik 16 was iets van 15 kilo afgevallen door HIIT, om de dag in de ochtend me de tyfus rennen. Ondanks dat ik veel gewicht in een korte periode kwijtraakte bleef het weg en had ik geen verdere gezondsheidsklachten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met HITT cardio? Ga nu beginnen met 30/ 90sec schema.
Dacht dat jij altijd zo liep te zeuren over je gym. Bij Kelderwerk is het vaak rustig, squatrek + powercage, lui die echt zwaar liften (zwaarste deadlift die ik heb gezien 300kg) en bereid zijn om je tips te geven als je daar om vraagt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Train daar ook, personeel is erg hulpzaam en je hebt daar bijna alles. Voor een F4F echt goed
Ik doe een halve @ 75 kg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Mithras82 het volgende:
Ff uit pure intresse. Hoeveel pull ups doen jullie bij welk lichaams gewicht. Merk namelijk dat sinds ik 100+ weeg ik er niet meer dan 15 reps uit krijg. Weighted doe ik al helemaal niet meer.
0 bij 85quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Mithras82 het volgende:
Ff uit pure intresse. Hoeveel pull ups doen jullie bij welk lichaams gewicht. Merk namelijk dat sinds ik 100+ weeg ik er niet meer dan 15 reps uit krijg. Weighted doe ik al helemaal niet meer.
Tering! Goed spul dat HITTquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben in de zomervakantie toen ik 16 was iets van 15 kilo afgevallen door HIIT, om de dag in de ochtend me de tyfus rennen. Ondanks dat ik veel gewicht in een korte periode kwijtraakte bleef het weg en had ik geen verdere gezondsheidsklachten.
Jij bent een animal!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tering! Goed spul dat HITT![]()
Weeg nu 110kg bij 1.99m maar mag wel 5kg af. Kijken of we dat nog kunnen bereiken voor juli d.m.v. HITT.
6 á 7 setjes van 5 herhalingen. Binnekort maar eens weighted proberen. 75 kg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Mithras82 het volgende:
Sinds ik altijd in de middag ga is er niks meer te zeuren. Zo'n hardcore gym lijkt me niks. Een gym hoort ook mooie vrouwen te hebben die je motiveren om cardio te doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:33 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd zo liep te zeuren over je gym. Bij Kelderwerk is het vaak rustig, squatrek + powercage, lui die echt zwaar liften (zwaarste deadlift die ik heb gezien 300kg) en bereid zijn om je tips te geven als je daar om vraagt.
Dus jij bent ook een van die engerds die je soms net te lang aanstaren?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sinds ik altijd in de middag ga is er niks meer te zeuren. Zo'n hardcore gym lijkt me niks. Een gym hoort ook mooie vrouwen te hebben die je motiveren om cardio te doen
ik word altijd aangestaard.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus jij bent ook een van die engerds die je soms net te lang aanstaren?
Vergeet de pufjes niet!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:00 schreef VacaLoca het volgende:
Bulken = 3x per dag schijten en kwart inkomen richting supermarkt
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:03 schreef VacaLoca het volgende:
Pufjes? Je bedoelt de co2 uitstoot hoger dan dat van een autofabriek?
Ik ook, ik was gisteren in de sauna en dan kijken mensen naar me alsof ik van een andere planeet ben.quote:
Vertel meerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook, ik was gisteren in de sauna en dan kijken mensen naar me alsof ik van een andere planeet ben.
quote:• Don't get fat. In my opinion, no man needs to be above 10% body fat, and getting there isn't that hard. It can take time if you carry a lot of fat, but every man can get there and maintain this level.
• You can't bully your body into adding more muscle simply by overeating.
• You can limit your rate of gain by not ingesting enough nutrients. So adding good food if you're lacking in that department will help you gain muscle faster, but past a certain point, continuing to jack up calories will only make you fatter.
• Have realistic expectations. You won't gain 20 pounds of muscle in three months, not even in six months. Gaining 1.5 to 2 pounds of muscle per month is the most you can expect. And for most, gaining more than ten pounds of solid muscle per year (once they're past the beginner stage) will be very rare. However, gain 5-7 pounds per year for ten years straight and you'll be one huge beast!
• Being lean makes it easier to stay lean and to gain muscle through better nutrient partitioning. Getting fatter makes it easier to gain more fat and harder to lose it.
• Trying to gain muscle mass should never be a justification for eating crap. If you want to eat a junk diet, at least have the decency to admit it's because you like your food too much to give it up. Don't try to pass it off as a "bulking diet." Pizzas, Big Macs, and donuts don't have higher anabolic properties than clean food!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
vrouwen worden altijd botergeil als ze zien dat je meer dan de hele gym deadlift
sowieso gewoon kuren als beginner gains stoppen. Wat ik niet snap aan die bulk adviezen is dat ze altijd adviseren om max 0,5kg aan te komen maar iedereen kan dat toch aankomen als ze genoeg eten dus ook gevorderde?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed artikel over bulken:
http://www.t-nation.com/f(...)_truth_about_bulking
[..]
Lolquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
vrouwen worden altijd botergeil als ze zien dat je meer dan de hele gym deadlift
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
sowieso gewoon kuren als beginner gains stoppen. Wat ik niet snap aan die bulk adviezen is dat ze altijd adviseren om max 0,5kg aan te komen maar iedereen kan dat toch aankomen als ze genoeg eten dus ook gevorderde?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus jij bent ook een van die engerds die je soms net te lang aanstaren?
Donderdag ging ik voor het eerst rear lateral raises doen, dus deed ik ze voor een spiegel. En telkens als ik in de spiegel keek om mijn form te cecken zag ik een gozer net te laat wegkijken lol. En dan echt een keer of zes, en er is hier ook een gozer die duidelijk gay is(verder niks tegen) maar die gaat gerust achter je staan om uitgebreid te kunnen kijken.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:16 schreef esv7 het volgende:
[..]
Donderdag ging ik voor het eerst rear lateral raises doen, dus deed ik ze voor een spiegel. En telkens als ik in de spiegel keek om mijn form te cecken zag ik een gozer net te laat wegkijken lol. En dan echt een keer of zes, en er is hier ook een gozer die duidelijk gay is(verder niks tegen) maar die gaat gerust achter je staan om uitgebreid te kunnen kijken.
RaymondKquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe komt het trouwens dat er geen Nederlandse versies zijn van Eliott/Hodge twins etc op youtube? Lijkt me genoeg vraag naar en je kan er flink mee verdienen. Je hebt nu alleen die ecto met zijn magische shakes
Ik zou sowieso alles kijken. Van te voren al favoriet is de aflevering waarin hij alle yogaposities voordoetquote:
Verkapt ik ben mad sexi post.quote:Donderdag ging ik voor het eerst rear lateral raises doen, dus deed ik ze voor een spiegel. En telkens als ik in de spiegel keek om mijn form te cecken zag ik een gozer net te laat wegkijken lol. En dan echt een keer of zes, en er is hier ook een gozer die duidelijk gay is(verder niks tegen) maar die gaat gerust achter je staan om uitgebreid te kunnen kijken.
Nu train ik normaal met een drie dagenschema, 3 set van 8/12 reps.quote:Coopertest 12 minuten hardlopen 2800 meter
Opdrukken 2 minuten 30 keer
Sit-ups 2 minuten 40 keer
Optrekken(chinning) Geen tijd, in bovengreep.
Touwklimmen Geen tijd, middels schippersslag 7,5 meter
Zwemmen(met overall):
Schoolslag
Rugslag
Borstcrawl
Met wapen
Onderwater totaal 250 meter
Crossfit lijkt me echt afschuwelijk heb sowieso een hekel aan oefeningen met lichaamsgewichtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:46 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zou voor HIIT, CrossFit achtige meuk gaan. En zeker voor hardlopen, veel korte loopjes, gecombineerd met intervaltraining. En dan wellicht tijdens die intervallen gaan opdrukken, optrekken, situps. Veel full body.
Het moet echt een combinatie worden van kracht en duur. En veel zwemmen.
Geen pullups, G?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Crossfit lijkt me echt afschuwelijk heb sowieso een hekel aan oefeningen met lichaamsgewicht
Wajoooohquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
altijd in de middag ga is er niks meer te zeuren. Zo'n hardcore gym lijkt me niks. Een gym hoort ook mooie vrouwen te hebben
Weird shit fok doet raar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sinds ik altijd in de middag ga is er niks meer te zeuren. Zo'n hardcore gym lijkt me niks. Een gym hoort ook mooie vrouwen te hebben die je motiveren om cardio te doen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit moet doen bij het zwemmenquote:
Goeie optie, dat lijkt mij ook het beste. Hier train je alles en krijg je gelijk een goede conditie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:46 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zou voor HIIT, CrossFit achtige meuk gaan. En zeker voor hardlopen, veel korte loopjes, gecombineerd met intervaltraining. En dan wellicht tijdens die intervallen gaan opdrukken, optrekken, situps. Veel full body.
Het moet echt een combinatie worden van kracht en duur. En veel zwemmen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Huh dit heb ik niet gezegd? Hoezo lijkt het alsof je mij quote en niet straatsoldaat?
Fok doet raar, soms zie je ook maar de helft van wat je quote...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Huh dit heb ik niet gezegd? Hoezo lijkt het alsof je mij quote en niet straatsoldaat?
Not a single deadlift was done. Zag alleen een BoR met bolle rug. Maar Arnold was zover ik weet niet iemand die op form let, maar op contractie.quote:Op zondag 5 mei 2013 04:04 schreef ZetaOS het volgende:
Is dit wel de juiste manier van deadlifts?
Rug lijkt wel krom!?
Nog een dingetje, klinkt Arnold hier nou gay of wat
Maar is het slecht door de rug?quote:Op zondag 5 mei 2013 04:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Not a single deadlift was done. Zag alleen een BoR met bolle rug. Maar Arnold was zover ik weet niet iemand die op form let, maar op contractie.
Woehaha, dan heb ik gelijk 100duizend hits i.v.m. Epic fail.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou sowieso alles kijken. Van te voren al favoriet is de aflevering waarin hij alle yogaposities voordoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |