quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:16 schreef esv7 het volgende:
[..]
Donderdag ging ik voor het eerst rear lateral raises doen, dus deed ik ze voor een spiegel. En telkens als ik in de spiegel keek om mijn form te cecken zag ik een gozer net te laat wegkijken lol. En dan echt een keer of zes, en er is hier ook een gozer die duidelijk gay is(verder niks tegen) maar die gaat gerust achter je staan om uitgebreid te kunnen kijken.
RaymondKquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe komt het trouwens dat er geen Nederlandse versies zijn van Eliott/Hodge twins etc op youtube? Lijkt me genoeg vraag naar en je kan er flink mee verdienen. Je hebt nu alleen die ecto met zijn magische shakes
Ik zou sowieso alles kijken. Van te voren al favoriet is de aflevering waarin hij alle yogaposities voordoetquote:
Verkapt ik ben mad sexi post.quote:Donderdag ging ik voor het eerst rear lateral raises doen, dus deed ik ze voor een spiegel. En telkens als ik in de spiegel keek om mijn form te cecken zag ik een gozer net te laat wegkijken lol. En dan echt een keer of zes, en er is hier ook een gozer die duidelijk gay is(verder niks tegen) maar die gaat gerust achter je staan om uitgebreid te kunnen kijken.
Nu train ik normaal met een drie dagenschema, 3 set van 8/12 reps.quote:Coopertest 12 minuten hardlopen 2800 meter
Opdrukken 2 minuten 30 keer
Sit-ups 2 minuten 40 keer
Optrekken(chinning) Geen tijd, in bovengreep.
Touwklimmen Geen tijd, middels schippersslag 7,5 meter
Zwemmen(met overall):
Schoolslag
Rugslag
Borstcrawl
Met wapen
Onderwater totaal 250 meter
Crossfit lijkt me echt afschuwelijk heb sowieso een hekel aan oefeningen met lichaamsgewichtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:46 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zou voor HIIT, CrossFit achtige meuk gaan. En zeker voor hardlopen, veel korte loopjes, gecombineerd met intervaltraining. En dan wellicht tijdens die intervallen gaan opdrukken, optrekken, situps. Veel full body.
Het moet echt een combinatie worden van kracht en duur. En veel zwemmen.
Geen pullups, G?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Crossfit lijkt me echt afschuwelijk heb sowieso een hekel aan oefeningen met lichaamsgewicht
Wajoooohquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
altijd in de middag ga is er niks meer te zeuren. Zo'n hardcore gym lijkt me niks. Een gym hoort ook mooie vrouwen te hebben
Weird shit fok doet raar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sinds ik altijd in de middag ga is er niks meer te zeuren. Zo'n hardcore gym lijkt me niks. Een gym hoort ook mooie vrouwen te hebben die je motiveren om cardio te doen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sinds ik altijd in de middag ga is er niks meer te zeuren. Zo'n hardcore gym lijkt me niks. Een gym hoort ook mooie vrouwen te hebben die je motiveren om cardio te doen
Dit moet doen bij het zwemmenquote:
Goeie optie, dat lijkt mij ook het beste. Hier train je alles en krijg je gelijk een goede conditie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:46 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zou voor HIIT, CrossFit achtige meuk gaan. En zeker voor hardlopen, veel korte loopjes, gecombineerd met intervaltraining. En dan wellicht tijdens die intervallen gaan opdrukken, optrekken, situps. Veel full body.
Het moet echt een combinatie worden van kracht en duur. En veel zwemmen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Huh dit heb ik niet gezegd? Hoezo lijkt het alsof je mij quote en niet straatsoldaat?
Fok doet raar, soms zie je ook maar de helft van wat je quote...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Huh dit heb ik niet gezegd? Hoezo lijkt het alsof je mij quote en niet straatsoldaat?
Not a single deadlift was done. Zag alleen een BoR met bolle rug. Maar Arnold was zover ik weet niet iemand die op form let, maar op contractie.quote:Op zondag 5 mei 2013 04:04 schreef ZetaOS het volgende:
Is dit wel de juiste manier van deadlifts?
Rug lijkt wel krom!?
Nog een dingetje, klinkt Arnold hier nou gay of wat
Maar is het slecht door de rug?quote:Op zondag 5 mei 2013 04:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Not a single deadlift was done. Zag alleen een BoR met bolle rug. Maar Arnold was zover ik weet niet iemand die op form let, maar op contractie.
Woehaha, dan heb ik gelijk 100duizend hits i.v.m. Epic fail.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou sowieso alles kijken. Van te voren al favoriet is de aflevering waarin hij alle yogaposities voordoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |