PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
welterustenquote:
hhahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja zon leuke jongen en nu is hij verbannen naar het clash of clans topic
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zoek aandachtmet mijn stoere posts over dronken worden en dat mn vriendin me pijpt terwijl ze op een trol lijkt
Hij heeft een kloon, daarmee post hij hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja zon leuke jongen en nu is hij verbannen naar het clash of clans topic
Clash of clans?quote:
Aan zijn postgedrag te zien eerder SB.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij heeft een kloon, daarmee post hij hier.
60 hieroquote:
Ik ben al 1 maand gestopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
60 hiero
Ik heb nooit zin om troepen te trainen
Dan weet ik precies hoe het gaat, want dan moeten Reemi en ik politieagentje gaan spelen en zijn wij straks de gebeten hond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een eigen forum op wefut. Dat roep ik al vanaf het begin maar het wordt genegeerd.
Dat is klote man, sterkte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh.
Zo naar de tandarts, verstandskies laten trekken
Tsja uitprinten en gebruiken bij seksuele voorlichting.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:45 schreef Reemi het volgende:
Echt een feest om terug te lezen, dat vorige topic.
Ach, wel winst uit dat ene pack. Gelijk stoppen.quote:
Nee maar had wel verwacht iets meer dan discard value te hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je dacht toch geen dure IF te hebben he
Altijd wel dubbel, heb je een IF, is ie niets waard
Ik heb speciaal voor jou 3 packs geopend van 7,5k. In totaal dus 22,5k uitgegeven. Wat krijg ik er voor terug: nog niet eens 5k aan discardvalue. En alles was ook discardable trouwens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar had wel verwacht iets meer dan discard value te hebben.![]()
Dan gebruik ik hem wel gewoon.
Leuk stats
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou 3 packs geopend van 7,5k. In totaal dus 22,5k uitgegeven. Wat krijg ik er voor terug: nog niet eens 5k aan discardvalue. En alles was ook discardable trouwens.
Het beste wat ik had, was een Afellay in 433quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:08 schreef Dudeweiser het volgende:
En niemand heeft gezegd dat er drie MOTM kaarten zijn nu
Klopt, ik had de zelfde gedachte toen ik het las. Iemand zei dat met een forum op wefut we een scheiding kunnen krijgen tussen normale mensen en voorvocht. Daar kunnen we tyfus mongolen als Kun in elk geval weren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Man man wat een ongelooflijke schijt heb ik net gelezendoet me denken aan de tijd dat wij op tweakers zaten en gje, marcie en sb alleen nog maar postte
oprotten met clubsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mis Raapfeest in wefut. Gisteren duidelijk MOTM
quote:
Al opgelost voordat je het postte, pannekoekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit valt niet erg op als motm toch, of ligt het aan mij
[ afbeelding ]
van binnen moest ik huilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, ik had de zelfde gedachte toen ik het las. Iemand zei dat met een forum op wefut we een scheiding kunnen krijgen tussen normale mensen en voorvocht. Daar kunnen we tyfus mongolen als Kun in elk geval weren.
Dat is niet waar, maar oke.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al opgelost voordat je het postte, pannekoek
Op Futhead staan fut 12 spelers. Dan moet je in een andere tabblad even het fut 13 kaartje erbij zoeken et voilà.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
Is er trouwens een manier om fut 12 kaartjes te vergelijken met fut 13? De stats van de spelers dan.
Jij in de late uurtjes, ik 's morgens vroeg. En de rest overlapt. Niks mis mee inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een team. 24/7 service kan je wel zeggen.
Alleen jammer dat Pascal gisteravond dan niet even die MOTM kaarten heeft toegevoegd. Ook een beetje jammer dat hij niet kwam clubben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij in de late uurtjes, ik 's morgens vroeg. En de rest overlapt. Niks mis mee inderdaad.
IK verwachtte dat jij ze zou posten hier op FOK.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Pascal gisteravond dan niet even die MOTM kaarten heeft toegevoegd. Ook een beetje jammer dat hij niet kwam clubben.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IK verwachtte dat jij ze zou posten hier op FOK.
Clubben was ik helemaal vergeten.![]()
Photoshop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee vervalt ook je argument m.b.t. de motm kaarten.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Toefjes het volgende:
Wie kan ik het beste naast IF Balotelli neerzetten? Di Natale gaat er al achter. Eerste gedachte was IF Cavani, maar High/high is niet ideaal lijkt me.
Ik vond High/High bij NIF Cavani wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Toefjes het volgende:
Wie kan ik het beste naast IF Balotelli neerzetten? Di Natale gaat er al achter. Eerste gedachte was IF Cavani, maar High/high is niet ideaal lijkt me.
Ach, EA sowieso met hun MotM gestrooi opeensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM Luiz is veel te duurZijn stats zijn volgens mij ook amper geupped tov zijn IF.
IF Palacio lijkt me een erg goede IF, ik moet hem alleen nog proberen. Sowieso veel keus in de Serie A qua spitsen: IF Muriel, IF Ibarbo, IF Jovetic, IF Miccoli, IF Cavani en IF Milito lijken mij de beste.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Toefjes het volgende:
Ja ze hadden net zo goed Hazard of Torres MOTM kunnen maken. Er was geen Chelsea speler die nou echt boven de rest uitstakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, EA sowieso met hun MotM gestrooi opeens
IF Milito is trouwens ook een baasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Palacio lijkt me een erg goede IF, ik moet hem alleen nog proberen. Sowieso veel keus in de Serie A qua spitsen: IF Muriel, IF Ibarbo, IF Jovetic, IF Miccoli, IF Cavani en IF Milito lijken mij de beste.
1,8k Ik had hem gister ook in een pack. Hij zou IF moeten zijn ipv Coutinhoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:58 schreef Thorb het volgende:
Is ie nog iets waard
[ afbeelding ]
Ik hoopte natuurlijk op oranje De Nigris
Ja, het is echt een luxe probleem daar, genoeg ruimte om volop te maveren en te doen. Bevalt de ene spits niet, dan gewoon de andere kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Palacio lijkt me een erg goede IF, ik moet hem alleen nog proberen. Sowieso veel keus in de Serie A qua spitsen: IF Muriel, IF Ibarbo, IF Jovetic, IF Miccoli, IF Cavani en IF Milito lijken mij de beste.
Ik ben wel benieuwd hoe IF Handanovic is. Ik was wel te spreken over zijn NIF namelijk..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Toch mijn eerste instinct maar gevolgd en voor Cavani gegaan
[ afbeelding ]
Als Campagnaro niet bevalt moet je Diakite eens proberen. Wat een tank.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Toch mijn eerste instinct maar gevolgd en voor Cavani gegaan
[ afbeelding ]
Onverslaanbaar in de lucht ook met zijn 88 jumping. Net wat het zwakke punt van Campagnaro is, ik wist niet dat hij maar 1,81 was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Campagnaro niet bevalt moet je Diakite eens proberen. Wat een tank.
Plus workratesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Onverslaanbaar in de lucht ook met zijn 88 jumping. Net wat het zwakke punt van Campagnaro is, ik wist niet dat hij maar 1,81 was.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Campagnaro niet bevalt moet je Diakite eens proberen. Wat een tank.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Onverslaanbaar in de lucht ook met zijn 88 jumping. Net wat het zwakke punt van Campagnaro is, ik wist niet dat hij maar 1,81 was.
Zijn workrates zijn ook veel beter.
quote:
Ik stuurde een keer naar mijn vriendin:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik stuurde een keer naar mijn vriendin:
Wat is het verschil tussen een Ferrari en een stijve lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik stuurde een keer naar mijn vriendin:
Wat is het verschil tussen een Ferrari en een stijve lul?Die ga ik onthouden en gebruiken. Dan denken ze dat ik grappig ben. Maar dat ben ik dan niet, het is in werkelijkheid DuTank dan die zo grappig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden en gebruiken. Dan denken ze dat ik grappig ben. Maar dat ben ik dan niet, het is in werkelijkheid DuTank dan die zo grappig is
3-4-2-1.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga hem ook gebruiken
Zal ik een 3412 of een 3421 maken als nieuwe skill squad ?
Ik denk dat ik ook een skill squad ga maken (ook al kan ik niet skillen). Maar dan ga ik gewoon lekker oefenen met skillenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga hem ook gebruiken
Zal ik een 3412 of een 3421 maken als nieuwe skill squad ?
David luiz?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM - IF
Acceleration: 81 - 80
Agility: 80 - 79
Balance: 49 - 49
Jumping: 73 - 72
Reactions: 81 - 80
Sprint Speed: 81 - 80
Stamina: 80 - 80
Strength:80 - 79
Aggression: 91 - 90
Interceptions: 82 - 81
Att. Positioning: 45 - 45
Vision: 66 - 66
Ball control: 79 - 78
Crossing: 72 - 71
Curve: 82 - 80
Dribbling: 73 - 72
Finishing: 65 - 64
FK *: 80 - 77
Heading *: 85 - 84
Long pass: 78 - 77
Long Shot: 83 - 81
Marking: 84 - 83
Penalties: 82 - 80
Short pass: 77 - 76
Shot Power: 82 - 80
Slide Tackle: 78 - 78
Stand tackle: 89 - 88
Volleys: 78 - 76!
Ik start zo mijn pc op ben even lenzen in doen en dan stuur ik er wel een paar naar je toequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een skill squad ga maken (ook al kan ik niet skillen). Maar dan ga ik gewoon lekker oefenen met skillenIemand een leuke/fijne squad? Niet te duur ook graag
Ligt er aan wie ik al in mijn andere teams heb he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
3-4-2-1.
Veel meer wingers met veel skills toch?
en moest je huilen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net alles van de vorige topic en dit topic doorgelezen, dat duurde ongeveer een half uur.
Dikke stormloop daarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net alles van de vorige topic en dit topic doorgelezen, dat duurde ongeveer een half uur.
Bijna.quote:
ik weet niet wat Neuer heeft gedaan voor een MotM hij deed geen zakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna.
Die MotM kaarten zijn wel leuk maar als Fenerbahce had gewonnen hadden ze geen MotM uit kunnen brengenIk weet niet wat De Nigris heeft gedaan voor een MotM.
Concacaf league gewonnen (hun CL league)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna.
Die MotM kaarten zijn wel leuk maar als Fenerbahce had gewonnen hadden ze geen MotM uit kunnen brengenIk weet niet wat De Nigris heeft gedaan voor een MotM.
Topquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik start zo mijn pc op ben even lenzen in doen en dan stuur ik er wel een paar naar je toe
Hmm.. Klinkt goed, 1 film per maand bezoeken en je hebt eruit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef over_hedge het volgende:
Bij de ing voor 4 maanden pathe unlimted voor 38 euro
Deze kan je maken:quote:
Het enige spel naast fifa waar ik hart problemen van krijgquote:
ik ga er ook mee kappen denk ik. Ik zit als een mongool op snoepjes te klikkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het enige spel naast fifa waar ik hart problemen van krijg
Jep. is eigenlijk gewoon 2 maanden gratis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm.. Klinkt goed, 1 film per maand bezoeken en je hebt eruit.
Ideaal als ik ga daten. Dan hoeft zij alleen maar haar eigen kaartje te betalenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. is eigenlijk gewoon 2 maanden gratis.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ga er ook mee kappen denk ik. Ik zit als een mongool op snoepjes te klikken
en een deel van je abo kostenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ideaal als ik ga daten. Dan hoeft zij alleen maar haar eigen kaartje te betalen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ideaal als ik ga daten. Dan hoeft zij alleen maar haar eigen kaartje te betalen
die van P.Campinas volgens mij...quote:
RKC Waalwijkquote:
is dat die zwarte met die witte schuine streep en andersom ?quote:
quote:
kan welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is dat die zwarte met die witte schuine streep en andersom ?
is dat die die niet naar Rotterdam wou komen ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]De date van afgelopen vrijdag zou een vervolg gaan krijgen. Maar ik heb me bedacht. Groesbekistan vind ik toch te ver, en geen zin in een kind erbij.
Ze vond hier blijven slapen als 2e date te vroeg. Dus zou ik weer daar naar toe moeten. Dat is gewoon 20 a 25 euro aan benzine kostenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is dat die die niet naar Rotterdam wou komen ?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze vond hier blijven slapen als 2e date te vroeg. Dus zou ik weer daar naar toe moeten. Dat is gewoon 20 a 25 euro aan benzine kostenMet alle dingen die we al gedaan hebben, en dan weer gaan doen (uit eten, hapje hier, drankje daar, bioscoopje) ben ik al vreselijk veel geld kwijt. En dat voor een paar kusjes
Dan is een bezoekje aan de Thaise massage salon veel rendabeler.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze vond hier blijven slapen als 2e date te vroeg. Dus zou ik weer daar naar toe moeten. Dat is gewoon 20 a 25 euro aan benzine kostenMet alle dingen die we al gedaan hebben, en dan weer gaan doen (uit eten, hapje hier, drankje daar, bioscoopje) ben ik al vreselijk veel geld kwijt. En dat voor een paar kusjes
pakt ze een hotelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rendabeler ook echt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dat ook...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel zonde van zijn eerste date dan, had hij beter 2x naar de massagesalon kunnen gaan.
Ja, en daar mag ik dan zeker ook aan meebetalen. Plus ik ben niet verliefd. Ik ga wel lekker een paar feestjes deze zomer meepakken, ben je ook veel geld kwijt, maar dan heb je de meiden nog een beetje voor het uitkiezenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef TBakkert het volgende:
Ik zag net dit filmpje bij related videos staan, klik ik erop en zie van wie de topcomment is.![]()
TOTY Falcao weer verkocht? IF Capoue vind ik verdedigend echt goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze. De rest van de coins bewaar ik tot het toty gebeuren
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
TOTY Falcao weer verkocht? IF Capoue vind ik verdedigend echt goed
Nee, staat nog op de tp. Hoop m wel kwijt te raken voor TOTYquote:
Ai nohhhh..quote:
En dan Janmaat links zeker!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ai nohhhh..![]()
Martins Indi centraal en Nelom op rechts
Neequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat Chelsea Courtois weg zal doen ?
Dan heb je best veel coins.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, staat nog op de tp. Hoop m wel kwijt te raken voor TOTY
Dat zijn weer een hoop massages.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zou ik nog iets van 3 miljoen moeten hebben
Waarom geen Eriksen IF voor Schöne?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik speel sinds kort weer met een Eredivisie Squad en ik speel echt zoveel dure teams weg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Narsingh met voorzetten op Bony en Babel
BMI die Zlatan, Benzema en Falcao wegduwt en er niet langs laat komen
Mihaylov met onmogelijk reddingen
Fer die van iedereen de bal afpakt en hem van dertig meter erin knalt
SMLENOquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zit nu op zo'n 400 k aan coins met contract handelIemand tips over hoe ik het beter aan kan pakken?
ik ben zelfs pas 3x ofzo iemand tegen gekommen met Ibra en 1x pas iemand met Ronaldoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
In 15 potjes Zlatan, Benzema en Falcao tegenkomen. Ik kom niet verder dan Sturridge, Esswein, Reus en Muriel.
Ja probeer ik maar ik weet niet goed met welke spelers ik moet beginnen, had een Silva gekocht voor 30 k en verkocht voor 35 maar dat is incidenteel succes...quote:
Ik ben wel verliefdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en daar mag ik dan zeker ook aan meebetalen. Plus ik ben niet verliefd. Ik ga wel lekker een paar feestjes deze zomer meepakken, ben je ook veel geld kwijt, maar dan heb je de meiden nog een beetje voor het uitkiezen
ik zeg niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja probeer ik maar ik weet niet goed met welke spelers ik moet beginnen, had een Silva gekocht voor 30 k en verkocht voor 35 maar dat is incidenteel succes...
Komt omdat het middenveld ook echt veel scoortquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:52 schreef Djeetje het volgende:
Vind het gemiddelde van Bony niet heel indrukwekkend.
Schöne is echt een baas in het echtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom geen Eriksen IF voor Schöne?
nee daarom moet ik ook even een andere manier vinden voor youtube vidsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ware handelaar verteld nooit zijn geheim
Marcelo heb ik veel mee getrade maar eigenlijk kan het met bijna elke spelerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ware handelaar verteld nooit zijn geheim
Bedoel je dan pricefixen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Marcelo heb ik veel mee getrade maar eigenlijk kan het met bijna elke speler
Nee gewoon goedkoop inkopen en duurder verkopen. Het liefst in 4-3-3 en 4-1-2-1-2 meest simpele manier om te tradenquote:
Eigenlijk wat ik nu met contracten ook doe, ik koop ze voor 550 max en verkoop ze voor 900 bieden en 1000 buy now, op zich bouwen de coins zich wel op maar het gaat gestaagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee gewoon goedkoop inkopen en duurder verkopen. Het liefst in 4-3-3 en 4-1-2-1-2 meest simpele manier om te traden
Ik ben anders wel een concurrent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik vind handelen in silvers fijner dan in golds, het verkoopt minder snel, maar er zijn ook veel minder concurrenten
Walcott RM in 4-1-2-1-2 is ook makkelijk om mee te tradenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eigenlijk wat ik nu met contracten ook doe, ik koop ze voor 550 max en verkoop ze voor 900 bieden en 1000 buy now, op zich bouwen de coins zich wel op maar het gaat gestaagThanks voor de tip btw!
Shit, inderdaad een concurrentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Xbox. Maar ik richt me toch op andere silvers denk ik.
quote:
Chill ik zal er eens een paar kopen, kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Walcott RM in 4-1-2-1-2 is ook makkelijk om mee te traden
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.quote:
mij niet meer he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.
zsmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
Wanneer zal ik mijn volgende skills en goals vid uploaden ?
Ze is nu weekend weg maar wil graag met haar praten als ze terug is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zoveel mogelijk leuke dingen proberen in te plannen deze zomer. Heb je steeds iets om naar uit te kijken tussen de kut periodes door. Geen kans dat het nog goed komt?
Sowieso! Ik wil het alleen wel zo budget mogelijk houdenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog wat aan mijn teams gehad die ik je stuurde ?
Begrijp ik heb je al een team gemaakt ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso! Ik wil het alleen wel zo budget mogelijk houdenDus sommige spelers (een Maikon Leite) vind ik te duur...
Kom je WilfriedBony FC wel een tegen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Begrijp ik heb je al een team gemaakt ?
4321 speelt ook wel fijn met veel scorende buitenspelersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)
Maar bleek dat er alsnog kapot veel Brazilianen in komen
Denk het niet. Cech kan nog wel even mee en daarna hebben ze meteen een goeie vervanger klaar staan. Zou dom zijn hem te verkopen maar dat zou ook zo maar kunnen gebeuren. Er is echter niet echt een top keeper in de jeugd (niet waarvan ik weet iig)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat Chelsea Courtois weg zal doen ?
Nee, wel iemand met als teamnaam Netherlands en Foggia AS die mij undercuttenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kom je WilfriedBony FC wel een tegen?
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)
Maar bleek dat er alsnog kapot veel Brazilianen in komen
Fuck balansquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1115
Ja hij wil een skill team... daar doen we niet aan balans.quote:
Enige Zarate in 433 op de markt is 30kquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1115
GET HIM NOWWWWWWquote:
Tsja het is ook een CFquote:
Geox?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
Mijn hardloop- en partyhardschoenen
[ afbeelding ]
Nee, nikequote:
haha geen uni voor jouquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja godver. Dan heb ik die tentamens nog niet eens gehad
sinds wanneer is doldraaien hetzelfde als schieten zodra je over de middenlijn bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
Speelde net iemand helemaal weg.
5-2 gewonnen longshot oo de lat vanaf 40 meter nog 2 schoten op de paal en een goal vanaf 35m
Heb hem helemaal dol gedraaid.
Ik ging eerst rondjes om hem heen lopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
sinds wanneer is doldraaien hetzelfde als schieten zodra je over de middenlijn bent
Ik heb er gaten met een schroevendraaier ingeprikt hoorquote:
In FUT kun je met iedereen een longshot scoren. Ok, misschien niet met die speler met 11 shooting maar voor de rest met iedereenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik schiet nu zelfs longshots met Miranda op de paal
Ik scoor zelden longshots. Helemaal niet effectief meer na de eerste FUT13 update.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT kun je met iedereen een longshot scoren. Ok, misschien niet met die speler met 11 shooting maar voor de rest met iedereen
Interesseert niemand ene kut.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ze moeten echt meerdere primarks openen in Almere is hier een giga chaos sinds de primark er is
quote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef TBakkert het volgende:
Man, wat is El Shaarawy slecht
Ik ga denk ik ook maar weer een 3atb formatie doen, want dit is gewoon kut.
IF Carrick is wel een baas though
Jawel, ik haalde er net 10 uitquote:
de CF op wide-CAM in 4-2-3-1 zuigt echt donkey ballsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huh wat?
El Shaarawy is heel erg goed. Zowel de CF als de LW zijn heel erg goed.
Nee manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de CF op wide-CAM in 4-2-3-1 zuigt echt donkey balls
Ik kan er in elk geval niet mee omgaan, misschien nog Miccoli daar proberen en anders een heel nieuw team maken...quote:
Al gediscardquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zet er is 1 op de markt dan, want er zijn er nu nul.
Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al gediscard
Hij heeft wel echt heel erg zieke statsAls hij niet duur wordt dan wil ik hem in een zilver team
Ik zag er vanmorgen 1 voor 375k BIN volgens mij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al gediscard
Hij heeft wel echt heel erg zieke statsAls hij niet duur wordt dan wil ik hem in een zilver team
3412quote:
dankjequote:
SIF Quagliarella is beterquote:
Hmz inderdaad een gigantische misklikquote:
Ja, zijn prijs is aardig gedaald maar hij kost nog steeds 150k.quote:
Ik neem aan op benteke maar Quagliarella is een hele andere type spits dusja niet echt vergelijkbaar tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz inderdaad een gigantische misklik
of op die van SIF Osvaldoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik neem aan op benteke maar Quagliarella is een hele andere type spits dusja niet echt vergelijkbaar toch
Osvaldo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik neem aan op benteke maar Quagliarella is een hele andere type spits dusja niet echt vergelijkbaar toch
Ja ik ga hem sowieso kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, zijn prijs is aardig gedaald maar hij kost nog steeds 150k.
Nog even een paar dagen geduld.
Die daalt nog welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Osvaldo.
Benteke 190K op de xbox!!!!!!!!!
Die daalt nog wel en voorderest is t gwn een beestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
190K voor een 76 rated speler!!!!!!!!!!!!!
Slaat als een lul op een drumstel.
Balotelli is beter.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die daalt nog wel en voorderest is t gwn een beest
Dat maakt bij Balotelli niet uit.quote:
Hij gaat echt nog wel flink dalen. Zit nog niet eens 2 dagen in packs.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
190K voor een 76 rated speler!!!!!!!!!!!!!
Slaat als een lul op een drumstel.
Als ik de lachers op mijn hand zou willen dan had ik wel een Ajax speler genoemd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet over Pelle begint
Dat zijn pas beestenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik de lachers op mijn hand zou willen dan had ik wel een Ajax speler genoemd.
workrates.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |