quote:
Chill ik zal er eens een paar kopen, kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Walcott RM in 4-1-2-1-2 is ook makkelijk om mee te traden
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.quote:
mij niet meer he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.
zsmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
Wanneer zal ik mijn volgende skills en goals vid uploaden ?
Ze is nu weekend weg maar wil graag met haar praten als ze terug is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zoveel mogelijk leuke dingen proberen in te plannen deze zomer. Heb je steeds iets om naar uit te kijken tussen de kut periodes door. Geen kans dat het nog goed komt?
Sowieso! Ik wil het alleen wel zo budget mogelijk houdenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog wat aan mijn teams gehad die ik je stuurde ?
Begrijp ik heb je al een team gemaakt ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso! Ik wil het alleen wel zo budget mogelijk houdenDus sommige spelers (een Maikon Leite) vind ik te duur...
Kom je WilfriedBony FC wel een tegen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Begrijp ik heb je al een team gemaakt ?
4321 speelt ook wel fijn met veel scorende buitenspelersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)
Maar bleek dat er alsnog kapot veel Brazilianen in komen
Denk het niet. Cech kan nog wel even mee en daarna hebben ze meteen een goeie vervanger klaar staan. Zou dom zijn hem te verkopen maar dat zou ook zo maar kunnen gebeuren. Er is echter niet echt een top keeper in de jeugd (niet waarvan ik weet iig)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat Chelsea Courtois weg zal doen ?
Nee, wel iemand met als teamnaam Netherlands en Foggia AS die mij undercuttenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kom je WilfriedBony FC wel een tegen?
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)
Maar bleek dat er alsnog kapot veel Brazilianen in komen
Fuck balansquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1115
Ja hij wil een skill team... daar doen we niet aan balans.quote:
Enige Zarate in 433 op de markt is 30kquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1115
GET HIM NOWWWWWWquote:
Tsja het is ook een CFquote:
Geox?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
Mijn hardloop- en partyhardschoenen
[ afbeelding ]
Nee, nikequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |