is dat die die niet naar Rotterdam wou komen ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]De date van afgelopen vrijdag zou een vervolg gaan krijgen. Maar ik heb me bedacht. Groesbekistan vind ik toch te ver, en geen zin in een kind erbij.
Ze vond hier blijven slapen als 2e date te vroeg. Dus zou ik weer daar naar toe moeten. Dat is gewoon 20 a 25 euro aan benzine kostenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is dat die die niet naar Rotterdam wou komen ?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze vond hier blijven slapen als 2e date te vroeg. Dus zou ik weer daar naar toe moeten. Dat is gewoon 20 a 25 euro aan benzine kostenMet alle dingen die we al gedaan hebben, en dan weer gaan doen (uit eten, hapje hier, drankje daar, bioscoopje) ben ik al vreselijk veel geld kwijt. En dat voor een paar kusjes
Dan is een bezoekje aan de Thaise massage salon veel rendabeler.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze vond hier blijven slapen als 2e date te vroeg. Dus zou ik weer daar naar toe moeten. Dat is gewoon 20 a 25 euro aan benzine kostenMet alle dingen die we al gedaan hebben, en dan weer gaan doen (uit eten, hapje hier, drankje daar, bioscoopje) ben ik al vreselijk veel geld kwijt. En dat voor een paar kusjes
pakt ze een hotelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rendabeler ook echt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dat ook...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel zonde van zijn eerste date dan, had hij beter 2x naar de massagesalon kunnen gaan.
Ja, en daar mag ik dan zeker ook aan meebetalen. Plus ik ben niet verliefd. Ik ga wel lekker een paar feestjes deze zomer meepakken, ben je ook veel geld kwijt, maar dan heb je de meiden nog een beetje voor het uitkiezenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef TBakkert het volgende:
Ik zag net dit filmpje bij related videos staan, klik ik erop en zie van wie de topcomment is.![]()
TOTY Falcao weer verkocht? IF Capoue vind ik verdedigend echt goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze. De rest van de coins bewaar ik tot het toty gebeuren
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
TOTY Falcao weer verkocht? IF Capoue vind ik verdedigend echt goed
Nee, staat nog op de tp. Hoop m wel kwijt te raken voor TOTYquote:
Ai nohhhh..quote:
En dan Janmaat links zeker!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ai nohhhh..![]()
Martins Indi centraal en Nelom op rechts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |