Dikke stormloop daarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net alles van de vorige topic en dit topic doorgelezen, dat duurde ongeveer een half uur.
Bijna.quote:
ik weet niet wat Neuer heeft gedaan voor een MotM hij deed geen zakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna.
Die MotM kaarten zijn wel leuk maar als Fenerbahce had gewonnen hadden ze geen MotM uit kunnen brengenIk weet niet wat De Nigris heeft gedaan voor een MotM.
Concacaf league gewonnen (hun CL league)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna.
Die MotM kaarten zijn wel leuk maar als Fenerbahce had gewonnen hadden ze geen MotM uit kunnen brengenIk weet niet wat De Nigris heeft gedaan voor een MotM.
Topquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik start zo mijn pc op ben even lenzen in doen en dan stuur ik er wel een paar naar je toe
Hmm.. Klinkt goed, 1 film per maand bezoeken en je hebt eruit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef over_hedge het volgende:
Bij de ing voor 4 maanden pathe unlimted voor 38 euro
Deze kan je maken:quote:
Het enige spel naast fifa waar ik hart problemen van krijgquote:
ik ga er ook mee kappen denk ik. Ik zit als een mongool op snoepjes te klikkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het enige spel naast fifa waar ik hart problemen van krijg
Jep. is eigenlijk gewoon 2 maanden gratis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm.. Klinkt goed, 1 film per maand bezoeken en je hebt eruit.
Ideaal als ik ga daten. Dan hoeft zij alleen maar haar eigen kaartje te betalenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. is eigenlijk gewoon 2 maanden gratis.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ga er ook mee kappen denk ik. Ik zit als een mongool op snoepjes te klikken
en een deel van je abo kostenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ideaal als ik ga daten. Dan hoeft zij alleen maar haar eigen kaartje te betalen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ideaal als ik ga daten. Dan hoeft zij alleen maar haar eigen kaartje te betalen
die van P.Campinas volgens mij...quote:
RKC Waalwijkquote:
is dat die zwarte met die witte schuine streep en andersom ?quote:
quote:
kan welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is dat die zwarte met die witte schuine streep en andersom ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |