Onverslaanbaar in de lucht ook met zijn 88 jumping. Net wat het zwakke punt van Campagnaro is, ik wist niet dat hij maar 1,81 was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Campagnaro niet bevalt moet je Diakite eens proberen. Wat een tank.
Plus workratesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Onverslaanbaar in de lucht ook met zijn 88 jumping. Net wat het zwakke punt van Campagnaro is, ik wist niet dat hij maar 1,81 was.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Campagnaro niet bevalt moet je Diakite eens proberen. Wat een tank.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Onverslaanbaar in de lucht ook met zijn 88 jumping. Net wat het zwakke punt van Campagnaro is, ik wist niet dat hij maar 1,81 was.
Zijn workrates zijn ook veel beter.
quote:
Ik stuurde een keer naar mijn vriendin:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik stuurde een keer naar mijn vriendin:
Wat is het verschil tussen een Ferrari en een stijve lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik stuurde een keer naar mijn vriendin:
Wat is het verschil tussen een Ferrari en een stijve lul?Die ga ik onthouden en gebruiken. Dan denken ze dat ik grappig ben. Maar dat ben ik dan niet, het is in werkelijkheid DuTank dan die zo grappig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden en gebruiken. Dan denken ze dat ik grappig ben. Maar dat ben ik dan niet, het is in werkelijkheid DuTank dan die zo grappig is
3-4-2-1.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga hem ook gebruiken
Zal ik een 3412 of een 3421 maken als nieuwe skill squad ?
Ik denk dat ik ook een skill squad ga maken (ook al kan ik niet skillen). Maar dan ga ik gewoon lekker oefenen met skillenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga hem ook gebruiken
Zal ik een 3412 of een 3421 maken als nieuwe skill squad ?
David luiz?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM - IF
Acceleration: 81 - 80
Agility: 80 - 79
Balance: 49 - 49
Jumping: 73 - 72
Reactions: 81 - 80
Sprint Speed: 81 - 80
Stamina: 80 - 80
Strength:80 - 79
Aggression: 91 - 90
Interceptions: 82 - 81
Att. Positioning: 45 - 45
Vision: 66 - 66
Ball control: 79 - 78
Crossing: 72 - 71
Curve: 82 - 80
Dribbling: 73 - 72
Finishing: 65 - 64
FK *: 80 - 77
Heading *: 85 - 84
Long pass: 78 - 77
Long Shot: 83 - 81
Marking: 84 - 83
Penalties: 82 - 80
Short pass: 77 - 76
Shot Power: 82 - 80
Slide Tackle: 78 - 78
Stand tackle: 89 - 88
Volleys: 78 - 76!
Ik start zo mijn pc op ben even lenzen in doen en dan stuur ik er wel een paar naar je toequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een skill squad ga maken (ook al kan ik niet skillen). Maar dan ga ik gewoon lekker oefenen met skillenIemand een leuke/fijne squad? Niet te duur ook graag
Ligt er aan wie ik al in mijn andere teams heb he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
3-4-2-1.
Veel meer wingers met veel skills toch?
en moest je huilen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net alles van de vorige topic en dit topic doorgelezen, dat duurde ongeveer een half uur.
Dikke stormloop daarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net alles van de vorige topic en dit topic doorgelezen, dat duurde ongeveer een half uur.
Bijna.quote:
ik weet niet wat Neuer heeft gedaan voor een MotM hij deed geen zakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna.
Die MotM kaarten zijn wel leuk maar als Fenerbahce had gewonnen hadden ze geen MotM uit kunnen brengenIk weet niet wat De Nigris heeft gedaan voor een MotM.
Concacaf league gewonnen (hun CL league)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna.
Die MotM kaarten zijn wel leuk maar als Fenerbahce had gewonnen hadden ze geen MotM uit kunnen brengenIk weet niet wat De Nigris heeft gedaan voor een MotM.
Topquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik start zo mijn pc op ben even lenzen in doen en dan stuur ik er wel een paar naar je toe
Hmm.. Klinkt goed, 1 film per maand bezoeken en je hebt eruit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef over_hedge het volgende:
Bij de ing voor 4 maanden pathe unlimted voor 38 euro
Deze kan je maken:quote:
Het enige spel naast fifa waar ik hart problemen van krijgquote:
ik ga er ook mee kappen denk ik. Ik zit als een mongool op snoepjes te klikkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het enige spel naast fifa waar ik hart problemen van krijg
Jep. is eigenlijk gewoon 2 maanden gratis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm.. Klinkt goed, 1 film per maand bezoeken en je hebt eruit.
Ideaal als ik ga daten. Dan hoeft zij alleen maar haar eigen kaartje te betalenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. is eigenlijk gewoon 2 maanden gratis.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ga er ook mee kappen denk ik. Ik zit als een mongool op snoepjes te klikken
en een deel van je abo kostenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ideaal als ik ga daten. Dan hoeft zij alleen maar haar eigen kaartje te betalen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ideaal als ik ga daten. Dan hoeft zij alleen maar haar eigen kaartje te betalen
die van P.Campinas volgens mij...quote:
RKC Waalwijkquote:
is dat die zwarte met die witte schuine streep en andersom ?quote:
quote:
kan welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is dat die zwarte met die witte schuine streep en andersom ?
is dat die die niet naar Rotterdam wou komen ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]De date van afgelopen vrijdag zou een vervolg gaan krijgen. Maar ik heb me bedacht. Groesbekistan vind ik toch te ver, en geen zin in een kind erbij.
Ze vond hier blijven slapen als 2e date te vroeg. Dus zou ik weer daar naar toe moeten. Dat is gewoon 20 a 25 euro aan benzine kostenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is dat die die niet naar Rotterdam wou komen ?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze vond hier blijven slapen als 2e date te vroeg. Dus zou ik weer daar naar toe moeten. Dat is gewoon 20 a 25 euro aan benzine kostenMet alle dingen die we al gedaan hebben, en dan weer gaan doen (uit eten, hapje hier, drankje daar, bioscoopje) ben ik al vreselijk veel geld kwijt. En dat voor een paar kusjes
Dan is een bezoekje aan de Thaise massage salon veel rendabeler.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze vond hier blijven slapen als 2e date te vroeg. Dus zou ik weer daar naar toe moeten. Dat is gewoon 20 a 25 euro aan benzine kostenMet alle dingen die we al gedaan hebben, en dan weer gaan doen (uit eten, hapje hier, drankje daar, bioscoopje) ben ik al vreselijk veel geld kwijt. En dat voor een paar kusjes
pakt ze een hotelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rendabeler ook echt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dat ook...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel zonde van zijn eerste date dan, had hij beter 2x naar de massagesalon kunnen gaan.
Ja, en daar mag ik dan zeker ook aan meebetalen. Plus ik ben niet verliefd. Ik ga wel lekker een paar feestjes deze zomer meepakken, ben je ook veel geld kwijt, maar dan heb je de meiden nog een beetje voor het uitkiezenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef TBakkert het volgende:
Ik zag net dit filmpje bij related videos staan, klik ik erop en zie van wie de topcomment is.![]()
TOTY Falcao weer verkocht? IF Capoue vind ik verdedigend echt goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze. De rest van de coins bewaar ik tot het toty gebeuren
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
TOTY Falcao weer verkocht? IF Capoue vind ik verdedigend echt goed
Nee, staat nog op de tp. Hoop m wel kwijt te raken voor TOTYquote:
Ai nohhhh..quote:
En dan Janmaat links zeker!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ai nohhhh..![]()
Martins Indi centraal en Nelom op rechts
Neequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat Chelsea Courtois weg zal doen ?
Dan heb je best veel coins.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, staat nog op de tp. Hoop m wel kwijt te raken voor TOTY
Dat zijn weer een hoop massages.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zou ik nog iets van 3 miljoen moeten hebben
Waarom geen Eriksen IF voor Schöne?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik speel sinds kort weer met een Eredivisie Squad en ik speel echt zoveel dure teams weg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Narsingh met voorzetten op Bony en Babel
BMI die Zlatan, Benzema en Falcao wegduwt en er niet langs laat komen
Mihaylov met onmogelijk reddingen
Fer die van iedereen de bal afpakt en hem van dertig meter erin knalt
SMLENOquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zit nu op zo'n 400 k aan coins met contract handelIemand tips over hoe ik het beter aan kan pakken?
ik ben zelfs pas 3x ofzo iemand tegen gekommen met Ibra en 1x pas iemand met Ronaldoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
In 15 potjes Zlatan, Benzema en Falcao tegenkomen. Ik kom niet verder dan Sturridge, Esswein, Reus en Muriel.
Ja probeer ik maar ik weet niet goed met welke spelers ik moet beginnen, had een Silva gekocht voor 30 k en verkocht voor 35 maar dat is incidenteel succes...quote:
Ik ben wel verliefdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en daar mag ik dan zeker ook aan meebetalen. Plus ik ben niet verliefd. Ik ga wel lekker een paar feestjes deze zomer meepakken, ben je ook veel geld kwijt, maar dan heb je de meiden nog een beetje voor het uitkiezen
ik zeg niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja probeer ik maar ik weet niet goed met welke spelers ik moet beginnen, had een Silva gekocht voor 30 k en verkocht voor 35 maar dat is incidenteel succes...
Komt omdat het middenveld ook echt veel scoortquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:52 schreef Djeetje het volgende:
Vind het gemiddelde van Bony niet heel indrukwekkend.
Schöne is echt een baas in het echtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom geen Eriksen IF voor Schöne?
nee daarom moet ik ook even een andere manier vinden voor youtube vidsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ware handelaar verteld nooit zijn geheim
Marcelo heb ik veel mee getrade maar eigenlijk kan het met bijna elke spelerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ware handelaar verteld nooit zijn geheim
Bedoel je dan pricefixen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Marcelo heb ik veel mee getrade maar eigenlijk kan het met bijna elke speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |