IF Palacio lijkt me een erg goede IF, ik moet hem alleen nog proberen. Sowieso veel keus in de Serie A qua spitsen: IF Muriel, IF Ibarbo, IF Jovetic, IF Miccoli, IF Cavani en IF Milito lijken mij de beste.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Toefjes het volgende:
Wie kan ik het beste naast IF Balotelli neerzetten? Di Natale gaat er al achter. Eerste gedachte was IF Cavani, maar High/high is niet ideaal lijkt me.
Ja ze hadden net zo goed Hazard of Torres MOTM kunnen maken. Er was geen Chelsea speler die nou echt boven de rest uitstakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, EA sowieso met hun MotM gestrooi opeens
IF Milito is trouwens ook een baasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Palacio lijkt me een erg goede IF, ik moet hem alleen nog proberen. Sowieso veel keus in de Serie A qua spitsen: IF Muriel, IF Ibarbo, IF Jovetic, IF Miccoli, IF Cavani en IF Milito lijken mij de beste.
1,8k Ik had hem gister ook in een pack. Hij zou IF moeten zijn ipv Coutinhoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:58 schreef Thorb het volgende:
Is ie nog iets waard
[ afbeelding ]
Ik hoopte natuurlijk op oranje De Nigris
Ja, het is echt een luxe probleem daar, genoeg ruimte om volop te maveren en te doen. Bevalt de ene spits niet, dan gewoon de andere kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Palacio lijkt me een erg goede IF, ik moet hem alleen nog proberen. Sowieso veel keus in de Serie A qua spitsen: IF Muriel, IF Ibarbo, IF Jovetic, IF Miccoli, IF Cavani en IF Milito lijken mij de beste.
Ik ben wel benieuwd hoe IF Handanovic is. Ik was wel te spreken over zijn NIF namelijk..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Toch mijn eerste instinct maar gevolgd en voor Cavani gegaan
[ afbeelding ]
Als Campagnaro niet bevalt moet je Diakite eens proberen. Wat een tank.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Toch mijn eerste instinct maar gevolgd en voor Cavani gegaan
[ afbeelding ]
Onverslaanbaar in de lucht ook met zijn 88 jumping. Net wat het zwakke punt van Campagnaro is, ik wist niet dat hij maar 1,81 was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Campagnaro niet bevalt moet je Diakite eens proberen. Wat een tank.
Plus workratesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Onverslaanbaar in de lucht ook met zijn 88 jumping. Net wat het zwakke punt van Campagnaro is, ik wist niet dat hij maar 1,81 was.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Campagnaro niet bevalt moet je Diakite eens proberen. Wat een tank.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Onverslaanbaar in de lucht ook met zijn 88 jumping. Net wat het zwakke punt van Campagnaro is, ik wist niet dat hij maar 1,81 was.
Zijn workrates zijn ook veel beter.
quote:
Ik stuurde een keer naar mijn vriendin:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik stuurde een keer naar mijn vriendin:
Wat is het verschil tussen een Ferrari en een stijve lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik stuurde een keer naar mijn vriendin:
Wat is het verschil tussen een Ferrari en een stijve lul?Die ga ik onthouden en gebruiken. Dan denken ze dat ik grappig ben. Maar dat ben ik dan niet, het is in werkelijkheid DuTank dan die zo grappig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moest lachen.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden en gebruiken. Dan denken ze dat ik grappig ben. Maar dat ben ik dan niet, het is in werkelijkheid DuTank dan die zo grappig is
3-4-2-1.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga hem ook gebruiken
Zal ik een 3412 of een 3421 maken als nieuwe skill squad ?
Ik denk dat ik ook een skill squad ga maken (ook al kan ik niet skillen). Maar dan ga ik gewoon lekker oefenen met skillenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga hem ook gebruiken
Zal ik een 3412 of een 3421 maken als nieuwe skill squad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |