PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
welterustenquote:
hhahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja zon leuke jongen en nu is hij verbannen naar het clash of clans topic
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zoek aandachtmet mijn stoere posts over dronken worden en dat mn vriendin me pijpt terwijl ze op een trol lijkt
Hij heeft een kloon, daarmee post hij hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja zon leuke jongen en nu is hij verbannen naar het clash of clans topic
Clash of clans?quote:
Aan zijn postgedrag te zien eerder SB.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij heeft een kloon, daarmee post hij hier.
60 hieroquote:
Ik ben al 1 maand gestopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
60 hiero
Ik heb nooit zin om troepen te trainen
Dan weet ik precies hoe het gaat, want dan moeten Reemi en ik politieagentje gaan spelen en zijn wij straks de gebeten hond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een eigen forum op wefut. Dat roep ik al vanaf het begin maar het wordt genegeerd.
Dat is klote man, sterkte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh.
Zo naar de tandarts, verstandskies laten trekken
Tsja uitprinten en gebruiken bij seksuele voorlichting.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:45 schreef Reemi het volgende:
Echt een feest om terug te lezen, dat vorige topic.
Ach, wel winst uit dat ene pack. Gelijk stoppen.quote:
Nee maar had wel verwacht iets meer dan discard value te hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je dacht toch geen dure IF te hebben he
Altijd wel dubbel, heb je een IF, is ie niets waard
Ik heb speciaal voor jou 3 packs geopend van 7,5k. In totaal dus 22,5k uitgegeven. Wat krijg ik er voor terug: nog niet eens 5k aan discardvalue. En alles was ook discardable trouwens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar had wel verwacht iets meer dan discard value te hebben.![]()
Dan gebruik ik hem wel gewoon.
Leuk stats
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou 3 packs geopend van 7,5k. In totaal dus 22,5k uitgegeven. Wat krijg ik er voor terug: nog niet eens 5k aan discardvalue. En alles was ook discardable trouwens.
Het beste wat ik had, was een Afellay in 433quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:08 schreef Dudeweiser het volgende:
En niemand heeft gezegd dat er drie MOTM kaarten zijn nu
Klopt, ik had de zelfde gedachte toen ik het las. Iemand zei dat met een forum op wefut we een scheiding kunnen krijgen tussen normale mensen en voorvocht. Daar kunnen we tyfus mongolen als Kun in elk geval weren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Man man wat een ongelooflijke schijt heb ik net gelezendoet me denken aan de tijd dat wij op tweakers zaten en gje, marcie en sb alleen nog maar postte
oprotten met clubsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mis Raapfeest in wefut. Gisteren duidelijk MOTM
quote:
Al opgelost voordat je het postte, pannekoekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit valt niet erg op als motm toch, of ligt het aan mij
[ afbeelding ]
van binnen moest ik huilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, ik had de zelfde gedachte toen ik het las. Iemand zei dat met een forum op wefut we een scheiding kunnen krijgen tussen normale mensen en voorvocht. Daar kunnen we tyfus mongolen als Kun in elk geval weren.
Dat is niet waar, maar oke.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al opgelost voordat je het postte, pannekoek
Op Futhead staan fut 12 spelers. Dan moet je in een andere tabblad even het fut 13 kaartje erbij zoeken et voilà.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
Is er trouwens een manier om fut 12 kaartjes te vergelijken met fut 13? De stats van de spelers dan.
Jij in de late uurtjes, ik 's morgens vroeg. En de rest overlapt. Niks mis mee inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een team. 24/7 service kan je wel zeggen.
Alleen jammer dat Pascal gisteravond dan niet even die MOTM kaarten heeft toegevoegd. Ook een beetje jammer dat hij niet kwam clubben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij in de late uurtjes, ik 's morgens vroeg. En de rest overlapt. Niks mis mee inderdaad.
IK verwachtte dat jij ze zou posten hier op FOK.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Pascal gisteravond dan niet even die MOTM kaarten heeft toegevoegd. Ook een beetje jammer dat hij niet kwam clubben.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IK verwachtte dat jij ze zou posten hier op FOK.
Clubben was ik helemaal vergeten.![]()
Photoshop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee vervalt ook je argument m.b.t. de motm kaarten.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Toefjes het volgende:
Wie kan ik het beste naast IF Balotelli neerzetten? Di Natale gaat er al achter. Eerste gedachte was IF Cavani, maar High/high is niet ideaal lijkt me.
Ik vond High/High bij NIF Cavani wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Toefjes het volgende:
Wie kan ik het beste naast IF Balotelli neerzetten? Di Natale gaat er al achter. Eerste gedachte was IF Cavani, maar High/high is niet ideaal lijkt me.
Ach, EA sowieso met hun MotM gestrooi opeensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef ThadCastle het volgende:
MOTM Luiz is veel te duurZijn stats zijn volgens mij ook amper geupped tov zijn IF.
IF Palacio lijkt me een erg goede IF, ik moet hem alleen nog proberen. Sowieso veel keus in de Serie A qua spitsen: IF Muriel, IF Ibarbo, IF Jovetic, IF Miccoli, IF Cavani en IF Milito lijken mij de beste.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Toefjes het volgende:
Ja ze hadden net zo goed Hazard of Torres MOTM kunnen maken. Er was geen Chelsea speler die nou echt boven de rest uitstakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, EA sowieso met hun MotM gestrooi opeens
IF Milito is trouwens ook een baasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Palacio lijkt me een erg goede IF, ik moet hem alleen nog proberen. Sowieso veel keus in de Serie A qua spitsen: IF Muriel, IF Ibarbo, IF Jovetic, IF Miccoli, IF Cavani en IF Milito lijken mij de beste.
1,8k Ik had hem gister ook in een pack. Hij zou IF moeten zijn ipv Coutinhoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:58 schreef Thorb het volgende:
Is ie nog iets waard
[ afbeelding ]
Ik hoopte natuurlijk op oranje De Nigris
Ja, het is echt een luxe probleem daar, genoeg ruimte om volop te maveren en te doen. Bevalt de ene spits niet, dan gewoon de andere kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Palacio lijkt me een erg goede IF, ik moet hem alleen nog proberen. Sowieso veel keus in de Serie A qua spitsen: IF Muriel, IF Ibarbo, IF Jovetic, IF Miccoli, IF Cavani en IF Milito lijken mij de beste.
Ik ben wel benieuwd hoe IF Handanovic is. Ik was wel te spreken over zijn NIF namelijk..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Toch mijn eerste instinct maar gevolgd en voor Cavani gegaan
[ afbeelding ]
Als Campagnaro niet bevalt moet je Diakite eens proberen. Wat een tank.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Toch mijn eerste instinct maar gevolgd en voor Cavani gegaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |