Nee maar had wel verwacht iets meer dan discard value te hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je dacht toch geen dure IF te hebben he
Altijd wel dubbel, heb je een IF, is ie niets waard
Ik heb speciaal voor jou 3 packs geopend van 7,5k. In totaal dus 22,5k uitgegeven. Wat krijg ik er voor terug: nog niet eens 5k aan discardvalue. En alles was ook discardable trouwens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar had wel verwacht iets meer dan discard value te hebben.![]()
Dan gebruik ik hem wel gewoon.
Leuk stats
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou 3 packs geopend van 7,5k. In totaal dus 22,5k uitgegeven. Wat krijg ik er voor terug: nog niet eens 5k aan discardvalue. En alles was ook discardable trouwens.
Het beste wat ik had, was een Afellay in 433quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:08 schreef Dudeweiser het volgende:
En niemand heeft gezegd dat er drie MOTM kaarten zijn nu
Klopt, ik had de zelfde gedachte toen ik het las. Iemand zei dat met een forum op wefut we een scheiding kunnen krijgen tussen normale mensen en voorvocht. Daar kunnen we tyfus mongolen als Kun in elk geval weren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Man man wat een ongelooflijke schijt heb ik net gelezendoet me denken aan de tijd dat wij op tweakers zaten en gje, marcie en sb alleen nog maar postte
oprotten met clubsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mis Raapfeest in wefut. Gisteren duidelijk MOTM
quote:
Al opgelost voordat je het postte, pannekoekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit valt niet erg op als motm toch, of ligt het aan mij
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |