PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Volgens mij niet maar het kan goed zijn dat ik dat vergeten benquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je ook al die kiddo's gezien met hun ouders?
Ook bij PACT liepen er trouwens kinderen rond.
Ik post als ik online ook veelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef quer het volgende:
als ik online ben post ik wel veel inderdaad.. maar over een week gezien niet
Die boze tovenaar hield het 20 topics vol en nu is er een mooie foto en die houdt het maar 1 topic volquote:
Meghan > Tori. Lijkt me nogal duidelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die boze tovenaar hield het 20 topics vol en nu is er een mooie foto en die houdt het maar 1 topic vol
mijn banken verzameling hield het maar 2 topics volquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die boze tovenaar hield het 20 topics vol en nu is er een mooie foto en die houdt het maar 1 topic vol
post is die foto wanneer je op de ps3 speeltquote:
Boze tovenaar ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hahaha zoveel gesnoept?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar het kan goed zijn dat ik dat vergeten ben
Ik snap geen ene fuck van alles..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef Rijst het volgende:
1-1 gelijkspelen met 18 schoten![]()
[ afbeelding ]
neuken op de bankquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
Wat voor serie zal ik voor op youtube maken ?
Over futquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Tchite is eigenlijk best wel een snelle spits
Die was vet lelijk ik wil tori backquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had Toefjes in de OP gezet als OP chick. Hij bleef verrekte lang staan
Live from the USB stickquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
Liever niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef quer het volgende:
[..]
Ik snap geen ene fuck van alles..
Kan ik je adden op steam?
Mwah niet meer dan normaal maar waren best hevige snoepjes. Daar heb ik een flinke poos staan chillen maar toen wou een maat van mij naar die dubstep iets verder opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha zoveel gesnoept?
bij PACT had je toch die kleine DJ-booth in het begin? Daar stond ook een of andere geile chick zwaar te kaakschaatsen, terwijl ze draaideZe draaide ook fucking chill trouwens
ik verwachtte dit antwoord eerlijk gezegdquote:
Trading battle vs. DS2quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
Even serieus
Trading serie of een road to glory ?
Road to Messiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
Even serieus
Trading serie of een road to glory ?
Serie tegen je medeFOK!kers.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
Aah ok, ja daar ben ik echt 2x even kort geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwah niet meer dan normaal maar waren best hevige snoepjes. Daar heb ik een flinke poos staan chillen maar toen wou een maat van mij naar die dubstep iets verder op
Ik doe meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Serie tegen je medeFOK!kers.
waarin je tegen mij helemaal afgaat
Tori Black want dat ding van Suits is maar matig met d'r sproetenkopquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef Reemi het volgende:
Voor kun
Poll: Wie is knapper?
• Tori Black
• Meghan Markle (Rachel Zane)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee, dit is knap wil je zeggenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tori Black want dat ding van Suits is maar matig met d'r sproetenkop
Ja ik ging er ook niet voor mijn plezier naar toe want ik vond het maar kut muziek. Ik had nog blauwe defqons en een Bentley van een maat van mij was prima spulquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, ja daar ben ik echt 2x even kort geweest
Witte nintendo's had ik
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor trading series. Waarschijnlijk spreek jij de namen in het Engels net zo uit als ik dus ja, dan wordt het wel leukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
Hm die serie van wedstrijden tegen mede fokkers is wel goed idee ja.
Word wel met engels commentary dan en moet iets bij zitten waardoor het aantrekkelijk is om naar te kijken.
van trading series krijgen mensen ook meestal wel een harde.
En je denkt dat Markle er altijd zo op en top uit ziet s'ochtends?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, dit is knap wil je zeggen
[ afbeelding ]
Doe een vette introquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
Hm die serie van wedstrijden tegen mede fokkers is wel goed idee ja.
Word wel met engels commentary dan en moet iets bij zitten waardoor het aantrekkelijk is om naar te kijken.
van trading series krijgen mensen ook meestal wel een harde.
Beter dan dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je denkt dat Markle er altijd zo op en top uit ziet s'ochtends?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor trading series. Waarschijnlijk spreek jij de namen in het Engels net zo uit als ik dus ja, dan wordt het wel leuk
Geen dankquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt.
Dan doe ik een road to messi in trading serie
Maar dan gebruik ik natuurlijk niet de SMLENO toch ?
Hahahha ok, ja die nintendo's kun je trouwens gewoon doorbrekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik ging er ook niet voor mijn plezier naar toe want ik vond het maar kut muziek. Ik had nog blauwe defqons en een Bentley van een maat van mij was prima spul
Die Witte nintendo's heb ik hier ook nog liggen maar die ga ik bewaren voor een thuis feestje van de zomer
wat boeit dat, het gaat om de muziekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat ie echt een gayhoofd heeft
Dat is altijd beter dan hoef je niet te bijtenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahahha ok, ja die nintendo's kun je trouwens gewoon doorbreken
stonden wel een paar geile pillen chicks vooraanquote:
moest je hem respect geven op hyvesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit mijn team vertelde beetje trots dat hij dronken was dinsdag
tvquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef DuTank het volgende:
Bij die shit op Veronica brengen ze de hele tijd dezelfde 7 mensen in beeld, omdat die als enige ook daadwerkelijk los gaan
De gemiddelde chick bij zo'n feest heeft meer pillen in haar handtasje dan de plaatselijke apotheekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
stonden wel een paar geile pillen chicks vooraan
wel een lekkere 303 electro-achtige beat er tussendoorquote:
Dat je daar trots op kunt zijn...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit mijn team vertelde beetje trots dat hij dronken was dinsdag
Ik vind het toffe muziekquote:
Ikooknietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat je daar trots op kunt zijn...
Maar ik heb nog nooit een kater gehad, daar ben ik dan weer wel trots op.
houden zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit echt gedronken vuige homo dat je bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik verwerk het gewoon snel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit echt gedronken vuige homo dat je bent
nee. Nog nooit een druppel aangeraakt. Dat is toch van de zotten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee. Nog nooit een druppel aangeraakt. Dat is toch van de zotten.ShandySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
en veel cola g is echt tantoe leip ziek wtf helemaal skaffa jwz.quote:
Offaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en veel cola g is echt tantoe leip ziek wtf helemaal skaffa jwz.
Melkmuilquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lekkerste drinken wat er is. Na melk dan :p
Zonde is dat ja. Tegenwoordig word je wel bijna overal gefouilleerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
Hier was een paar jaar geleden een toffe kroeg met Nederlandstalige muziek en na 1 uur werden er ook veel zieke remixen gedraait. Alleen jammer dat er na een paar maanden elke avond voor meer dan 300 jaar bajes binnen zatNa 3 jaar werd de kroeg dan ook gesloten na een steekpartij
Is wel goed opzichquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonde is dat ja. Tegenwoordig word je wel bijna overal gefouilleerd.
is wel goed dat ze dat fouilleren doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonde is dat ja. Tegenwoordig word je wel bijna overal gefouilleerd.
Vreemde zinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef TBakkert het volgende:
Vriend van me snapt het niet. Gaat ie op 1 avond alleen maar glazen Smirnoff drinken en dan gooit hij ze halverwege expres om, zodat hij klaar is. Dan gaat hij na 2 (op de helft omgegooide) glazen heel erg raar doen en schreeuwen. Dan moeten wij hem altijd kalmeren.
ik snap het niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef TBakkert het volgende:
Vriend van me snapt het niet. Gaat ie op 1 avond alleen maar glazen Smirnoff drinken en dan gooit hij ze halverwege expres om, zodat hij klaar is. Dan gaat hij na 2 (op de helft omgegooide) glazen heel erg raar doen en schreeuwen. Dan moeten wij hem altijd kalmeren.
het zijn meerdere zinnen, welke snap je niet?quote:
Leuke vriend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef TBakkert het volgende:
Hij kan nergens tegen en dan gaat hij alles ook nog puur drinken van boven de 35%.quote:
Aan dat soort mensen verdoe ik mijn kostbare biertijd nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef TBakkert het volgende:
Tsja, ik vraag me alleen af hoe effectief het is. Als je echt een wapen mee naar binnen wilt smokken lukt dat volgens mij makkelijk als er geen metaaldetector is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is wel goed dat ze dat fouilleren doen.
Sowieso drink ik amper sterke drank.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij kan nergens tegen en dan gaat hij alles ook nog puur drinken van boven de 35%.
Ach over paar jaar ontdekt ie drugs en is er geen zak meer aan alcohol. Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij kan nergens tegen en dan gaat hij alles ook nog puur drinken van boven de 35%.
Hij is hartstikke aardig, maar je merkt op dit soort momenten gewoon dat hij VMBO doet. Meeste van mijn vrienden doen HAVO of VWO en die denken toch altijd iets beter na voordat ze rare dingen doen...quote:
Alle sterke drank is lekker met Taxi Tropisch Fruitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sowieso drink ik amper sterke drank.
Kan je veel minder van op.
Lekker met Sambucaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alle sterke drank is lekker met Taxi Tropisch Fruit
Zulke mensen geven echt het verkeerde beeld van VMBO ook al kan 9 van de 10 op het VMBO niet normaal doen met drank of trekken aandachtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is hartstikke aardig, maar je merkt op dit soort momenten gewoon dat hij VMBO doet. Meeste van mijn vrienden doen HAVO of VWO en die denken toch altijd iets beter na voordat ze rare dingen doen...
Ik drink tegenwoordig niks anders meer dan bier en heel afentoe een Fireman of Jägermeister.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Taxi. Maakt. Alles. Lekker.quote:
Weetiknietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het zijn meerdere zinnen, welke snap je niet?
Mijn 2 allerbeste vrienden doen ook VMBO en de ene mag amper drinken en die kan er gewoon goed mee omgaan en de ander weet gewoon wanneer hij moet stoppen, maar die zitten op een heel andere school dan die vriend die dat niet snapt. Die is omgeven door (voornamelijk) Turken die hem in die zin alleen maar pushen om dingen te doen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zulke mensen geven echt het verkeerde beeld van VMBO ook al kan 9 van de 10 op het VMBO niet normaal doen met drank of trekken aandacht
Fireman is wel echt lekker. Pas 1 keer op, maar ging er in als waterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig niks anders meer dan bier en heel afentoe een Fireman of Jägermeister.
Al die mixjes enzo kan ik niet meer tegen, dan lig ik na 2 uurtjes al onder tafel
ik vind het kkverslavend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
is FM 2013 echt een meerwaarde vergeleken met FM 2012 ?
Want anders download ik FM 2012 of ik moet FM 2013 kopen wat niet echt uitkomt.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fireman is wel echt lekker. Pas 1 keer op, maar ging er in als water
Dinsdag puushte ze mij ook om te gaan blowen, maar dat ga ik sowieso nooit doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn 2 allerbeste vrienden doen ook VMBO en de ene mag amper drinken en die kan er gewoon goed mee omgaan en de ander weet gewoon wanneer hij moet stoppen, maar die zitten op een heel andere school dan die vriend die dat niet snapt. Die is omgeven door (voornamelijk) Turken die hem in die zin alleen maar pushen om dingen te doen...
2F2F: Tokio Drift. Geile chick speelt daarin.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:35 schreef Zhano het volgende:
Als ik zeg "Wabaki", wie weet dan (zonder google) welke film ik kijk?
Bij ons op het werk stond een automaat dat je het kon proeven. Iedere avond voor we na huis gingen (altijd na 12u 's nachts) ff een glaasjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fireman is wel echt lekker. Pas 1 keer op, maar ging er in als water
Ja ik gelukkig niet ik heb 2 giga sandwiches op netquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:39 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik heb alweer honger gekregen...![]()
Voor degenen die gaan slapen; welterusten
Die Neela? Ik vin het helemaal niks eigenlijk...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
2F2F: Tokio Drift. Geile chick speelt daarin.
Hoe kijk jij de wedstrijden, in 2D of 3D?quote:
3D is kut manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe kijk jij de wedstrijden, in 2D of 3D?
Ja. Jij gaat meer voor Lucas Black?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Neela? Ik vin het helemaal niks eigenlijk...
gewoon 3d en dan camerastand televisie net als Fifa.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe kijk jij de wedstrijden, in 2D of 3D?
Pedoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:45 schreef Djeetje het volgende:
Mijn trainer ziet mij als de beste speler van het team als ik blessure vrij blijf
Daarom vroeg ik het ookquote:
Misschien werkt ie in de quote wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:45 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je dit nou niks vinden?
Ik zal het eens proberen. Ik leef echt ontzettend mee. Ging net vloeken toen er een doelpunt werd afgekeurdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook![]()
In 3D zijn het allemaal van houten Klaasjes en bij 2D kun je meer je fantasie gebruiken
Ik zou 2D eens proberenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewoon 3d en dan camerastand televisie net als Fifa.
Klopt dat vind ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook![]()
In 3D zijn het allemaal van houten Klaasjes en bij 2D kun je meer je fantasie gebruiken
Blijft een raar hoofd man. Ik zou dr zeker niet mn bed uittrappen, maar in mn top100 komt ze zeker niet voor.quote:
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Ik leef echt ontzettend mee. Ging net vloeken toen er een doelpunt werd afgekeurd
De meeste vrouwen zou ik niet mn bed uittrappenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blijft een raar hoofd man. Ik zou dr zeker niet mn bed uittrappen, maar in mn top100 komt ze zeker niet voor.
Post je top 100 eens dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blijft een raar hoofd man. Ik zou dr zeker niet mn bed uittrappen, maar in mn top100 komt ze zeker niet voor.
truequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zou ik niet mn bed uittrappen
Mijn laptop is trager en heb nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:51 schreef quer het volgende:
Bij mij gaat FM13 opeens flikkeren. Terwijl ik 2nd gen i7 intel + nvida gt540m 2g heb
Het probleem ligt meestal ook bij de gebruiker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn laptop is trager en heb nooit problemen gehad
Volgevreten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Konko irritand word daar gek vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef quer het volgende:
had ik net nog me eerste (oefen)wedstrijd met 4-0 gewonnen. niet gesaved omdat random freeze
wat probeer je hiermee te zeggen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het probleem ligt meestal ook bij de gebruiker.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Volgevreten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon 4 broodjes nutella en wat choco's van Kellogs."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
straksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Quer heb je nog veel Gigi Rivera gekeken ?
dat heet volgevretenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 broodjes nutella en wat choco's van Kellogs.
Haha zon sandwich helpt ook wel hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 broodjes nutella en wat choco's van Kellogs.
Ik moet nog zo'n 6 cm groeien volgens de doktert.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef quer het volgende:
[..]
straks
en nu maar even de intel hd aan gezet m'n nvidia doet al een tijdje raar.. misschien even langs de winkel van aankoop morgen
nee, ik doelde op het volgevretenquote:
waar ben je?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat morgen jullie kinders opblijven? Toen ik 12 was lag ik al lang te meuren rond deze tijd.
Ik ben stiekem nog wakkurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat morgen jullie kinders opblijven? Toen ik 12 was lag ik al lang te meuren rond deze tijd.
Lolquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet zo wel gaan slapen, morgen weer een leuk feestje
Maar eerst nog even American Pie: The Wedding kijken en al mijn bevredingen met jullie delen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet zo wel gaan slapen, morgen weer een leuk feestje
Maar eerst nog even American Pie: The Wedding kijken en al mijn bevindingen met jullie delen.
Jullie hebben natuurlijk ook vakantie of niet?quote:
schooldagen half elf, vrijdag zaterdag tot ik in slaapval zondag 11 uur. maar meestal gewoon 12 uurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
nog een hele week na zondagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben natuurlijk ook vakantie of niet?
Jaaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben natuurlijk ook vakantie of niet?
Ik nog 10 ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet nog zo'n 6 cm groeien volgens de doktert.
Jij bent nu toch even groot als Xavi of zo?quote:
Soms echt spelers die te goed zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team met FM![]()
Lamela en Destro zijn echt absurd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent nu toch even groot als Xavi of zo?
mijn school geeft maandag en dinsdag les rest vrijquote:
Eriksen is er ook zo 1quote:
Dat moraalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team met FM![]()
Lamela en Destro zijn echt absurd goed
Jesse *quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef TBakkert het volgende:
Allemaal kleintjes. Op Kun-Aguero na.
Ik ben ook 1,83 of zo...
De dokter zei dat ik 1,89 zou worden, mooie lengte wel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jesse *
Want kun aguero is wel miezerig klein
Lijkt me echt een kutlengte. Het is het gewoon nèt niet. Je lijkt zo net een aanbieding van de Lidl ofzo: van ¤2,99 voor ¤1,89.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef TBakkert het volgende:
Allemaal kleintjes. Op Kun-Aguero na.
Ik ben ook 1,83 of zo...
De dokter zei dat ik 1,89 zou worden, mooie lengte wel.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutlengte. Het is het gewoon nèt niet. Je lijkt zo net een aanbieding van de Lidl ofzo: van ¤2,99 voor ¤1,89.
Klopt dat 9tje is gewoon kutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutlengte. Het is het gewoon nèt niet. Je lijkt zo net een aanbieding van de Lidl ofzo: van ¤2,99 voor ¤1,89.
Hoezo een slungel ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Boven de 1,90 ben je een slungel en onder de 1,85 ben je te klein. 1,89 is heel fijn dus.
dat hangt natuurlijk af van je bouw/breedte, maar een ecto is dan een slungel.quote:
Hij is 1,72 toch of zo?quote:
Laggu heb je die k1 fighter gezien ? Is 2,20 nogsteeds geen slungelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat hangt natuurlijk af van je bouw/breedte, maar een ecto is dan een slungel.
Als je een gratenpakhuis bent wel ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Boven de 1,90 ben je een slungel en onder de 1,85 ben je te klein. 1,89 is heel fijn dus.
IK ZEG TOCH EEN MAGER KERELTJE.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Laggu heb je die k1 fighter gezien ? Is 2,20 nogsteeds geen slungel
Ja miezerig klein ik ben ook helemaal geen fan van hem maar toen ik t acc 2 jaar geleden maakte welquote:
dit is correct. Ik ben al aan het trainen...quote:
Ja denk net zo groot als Messi zal me morgen eens even op meten weer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent nu toch even groot als Xavi of zo?
Vroeg naar bed gaan: slapen is groeien. Gewoon een tip tussendoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is correct. Ik ben al aan het trainen...
je wilt ze gewoon weg hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan: slapen is groeien. Gewoon een tip tussendoor.
Lul je wil gwn dat ie oprotquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb je wel door...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook al en volwassen lengte moet nog paar cm en ben tevredenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb je wel door...![]()
En in de lengte groeien hoeft niet zo heel snel meer hoor.
dit dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook al en volwassen lengte moet nog paar cm en ben tevreden
Ton lokhoffquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:14 schreef Rijst het volgende:
omg ik kom pas nu achter dat
[ afbeelding ] dit hem is
[ afbeelding ]
Van 1,80quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit dus.
En mensen die nu pas inhaken, denken dat dit om een penis gaat.
als je de komma anders plaatst, zit je op een redelijk volwassen lengte.quote:
Meter xdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je de komma anders plaatst, zit je op een redelijk volwassen lengte.
18,0.
KAPPEN NOU JONGEN. JE MAAKT HET NU ECHT HEEL BONT.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
KAPPEN NOU JONGEN. JE MAAKT HET NU ECHT HEEL BONT.
ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, linkje naar de eerste 2 F&F films. Dit vond ik de eerste keer echt zo konko gay...
Excuses aanvaard... LUL.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was het nog niet duidelijk dan?
Grapje.
Iwan is dood en verleden tijd en niet serieus te nemen wie post dr nou een lul in een koeneusquote:
Maak ni uut jongquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was het nog niet duidelijk dan?
Grapje.
dit inderdaad...quote:
Heb ik toch nog even gelachen vanavond in dit topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Iwan is dood en verleden tijd en niet serieus te nemen wie post dr nou een lul in een koeneus
Doe me dat niet aan..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef pascal08 het volgende:
Er zou gewoon een virtuele scheiding moeten komen tussen <18 en 18+. Dan is alles opgelost.
Tis toch best laggen nuquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef pascal08 het volgende:
Er zou gewoon een virtuele scheiding moeten komen tussen <18 en 18+. Dan is alles opgelost.
Nee niet voor kleine jochies als jou bestemdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef Djeetje het volgende:
Heeft ie dat nou echt gedaan ?
Leg eens even allemaal uit dames.
Een eigen forum op wefut. Dat roep ik al vanaf het begin maar het wordt genegeerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef pascal08 het volgende:
Serieus ik vraag me echt af waarom je nog geen trein heb gekoptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee niet voor kleine jochies als jou bestemd
Jupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef Djeetje het volgende:
Heeft ie dat nou echt gedaan ?
Leg eens even allemaal uit dames.
quote:
Omdat je sowieso al wegbent gewaaidquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Serieus ik vraag me echt af waarom ik nog geen trein heb gekopt
O ja snap het alquote:
Omdat ze bij jouw dorp geen trein station hebben..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Serieus ik vraag me echt af waarom je nog geen trein heb gekopt
Spreek voorjezelfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja snap het al
Als je onzin post stop dan gewoon met posten, want het boeit niemand hier wat.
Hm scherp Rijst.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:28 schreef Rijst het volgende:
O
[..]
Omdat ze bij jouw dorp geen trein station hebben..
2 zelfs.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hm scherp Rijst.
Bij jouw dorp trouwens ook niet.
Maar Djeetje jij woont waar de wind staat opdondertjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hm scherp Rijst.
Bij jouw dorp trouwens ook niet.
quote:
je doet maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:32 schreef Djeetje het volgende:
RIJST MAG IK HET RADEN DENK DAT IK HET GOED HEB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Ik dm je wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:32 schreef Rijst het volgende:
doe mijn woonplaats maar niet posten. anders post ik pics van je zus
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:32 schreef Rijst het volgende:
doe mijn woonplaats maar niet posten. anders post ik pics van je zus
wat ga je meten dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |