Konko irritand word daar gek vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef quer het volgende:
had ik net nog me eerste (oefen)wedstrijd met 4-0 gewonnen. niet gesaved omdat random freeze
wat probeer je hiermee te zeggen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het probleem ligt meestal ook bij de gebruiker.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Volgevreten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon 4 broodjes nutella en wat choco's van Kellogs."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
straksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Quer heb je nog veel Gigi Rivera gekeken ?
dat heet volgevretenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 broodjes nutella en wat choco's van Kellogs.
Haha zon sandwich helpt ook wel hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 broodjes nutella en wat choco's van Kellogs.
Ik moet nog zo'n 6 cm groeien volgens de doktert.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef quer het volgende:
[..]
straks
en nu maar even de intel hd aan gezet m'n nvidia doet al een tijdje raar.. misschien even langs de winkel van aankoop morgen
nee, ik doelde op het volgevretenquote:
waar ben je?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat morgen jullie kinders opblijven? Toen ik 12 was lag ik al lang te meuren rond deze tijd.
Ik ben stiekem nog wakkurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat morgen jullie kinders opblijven? Toen ik 12 was lag ik al lang te meuren rond deze tijd.
Lolquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet zo wel gaan slapen, morgen weer een leuk feestje
Maar eerst nog even American Pie: The Wedding kijken en al mijn bevredingen met jullie delen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet zo wel gaan slapen, morgen weer een leuk feestje
Maar eerst nog even American Pie: The Wedding kijken en al mijn bevindingen met jullie delen.
Jullie hebben natuurlijk ook vakantie of niet?quote:
schooldagen half elf, vrijdag zaterdag tot ik in slaapval zondag 11 uur. maar meestal gewoon 12 uurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
nog een hele week na zondagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben natuurlijk ook vakantie of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |