Daarom vroeg ik het ookquote:
Misschien werkt ie in de quote wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:45 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je dit nou niks vinden?
Ik zal het eens proberen. Ik leef echt ontzettend mee. Ging net vloeken toen er een doelpunt werd afgekeurdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook![]()
In 3D zijn het allemaal van houten Klaasjes en bij 2D kun je meer je fantasie gebruiken
Ik zou 2D eens proberenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewoon 3d en dan camerastand televisie net als Fifa.
Klopt dat vind ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook![]()
In 3D zijn het allemaal van houten Klaasjes en bij 2D kun je meer je fantasie gebruiken
Blijft een raar hoofd man. Ik zou dr zeker niet mn bed uittrappen, maar in mn top100 komt ze zeker niet voor.quote:
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Ik leef echt ontzettend mee. Ging net vloeken toen er een doelpunt werd afgekeurd
De meeste vrouwen zou ik niet mn bed uittrappenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blijft een raar hoofd man. Ik zou dr zeker niet mn bed uittrappen, maar in mn top100 komt ze zeker niet voor.
Post je top 100 eens dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blijft een raar hoofd man. Ik zou dr zeker niet mn bed uittrappen, maar in mn top100 komt ze zeker niet voor.
truequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zou ik niet mn bed uittrappen
Mijn laptop is trager en heb nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:51 schreef quer het volgende:
Bij mij gaat FM13 opeens flikkeren. Terwijl ik 2nd gen i7 intel + nvida gt540m 2g heb
Het probleem ligt meestal ook bij de gebruiker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn laptop is trager en heb nooit problemen gehad
Volgevreten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Konko irritand word daar gek vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef quer het volgende:
had ik net nog me eerste (oefen)wedstrijd met 4-0 gewonnen. niet gesaved omdat random freeze
wat probeer je hiermee te zeggen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het probleem ligt meestal ook bij de gebruiker.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Volgevreten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon 4 broodjes nutella en wat choco's van Kellogs."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
straksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Quer heb je nog veel Gigi Rivera gekeken ?
dat heet volgevretenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 broodjes nutella en wat choco's van Kellogs.
Haha zon sandwich helpt ook wel hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 broodjes nutella en wat choco's van Kellogs.
Ik moet nog zo'n 6 cm groeien volgens de doktert.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:56 schreef quer het volgende:
[..]
straks
en nu maar even de intel hd aan gezet m'n nvidia doet al een tijdje raar.. misschien even langs de winkel van aankoop morgen
nee, ik doelde op het volgevretenquote:
waar ben je?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat morgen jullie kinders opblijven? Toen ik 12 was lag ik al lang te meuren rond deze tijd.
Ik ben stiekem nog wakkurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat morgen jullie kinders opblijven? Toen ik 12 was lag ik al lang te meuren rond deze tijd.
Lolquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet zo wel gaan slapen, morgen weer een leuk feestje
Maar eerst nog even American Pie: The Wedding kijken en al mijn bevredingen met jullie delen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet zo wel gaan slapen, morgen weer een leuk feestje
Maar eerst nog even American Pie: The Wedding kijken en al mijn bevindingen met jullie delen.
Jullie hebben natuurlijk ook vakantie of niet?quote:
schooldagen half elf, vrijdag zaterdag tot ik in slaapval zondag 11 uur. maar meestal gewoon 12 uurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:59 schreef pascal08 het volgende:
nog een hele week na zondagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben natuurlijk ook vakantie of niet?
Jaaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben natuurlijk ook vakantie of niet?
Ik nog 10 ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet nog zo'n 6 cm groeien volgens de doktert.
Jij bent nu toch even groot als Xavi of zo?quote:
Soms echt spelers die te goed zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team met FM![]()
Lamela en Destro zijn echt absurd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent nu toch even groot als Xavi of zo?
mijn school geeft maandag en dinsdag les rest vrijquote:
Eriksen is er ook zo 1quote:
Dat moraalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team met FM![]()
Lamela en Destro zijn echt absurd goed
Jesse *quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef TBakkert het volgende:
Allemaal kleintjes. Op Kun-Aguero na.
Ik ben ook 1,83 of zo...
De dokter zei dat ik 1,89 zou worden, mooie lengte wel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jesse *
Want kun aguero is wel miezerig klein
Lijkt me echt een kutlengte. Het is het gewoon nèt niet. Je lijkt zo net een aanbieding van de Lidl ofzo: van ¤2,99 voor ¤1,89.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:06 schreef TBakkert het volgende:
Allemaal kleintjes. Op Kun-Aguero na.
Ik ben ook 1,83 of zo...
De dokter zei dat ik 1,89 zou worden, mooie lengte wel.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutlengte. Het is het gewoon nèt niet. Je lijkt zo net een aanbieding van de Lidl ofzo: van ¤2,99 voor ¤1,89.
Klopt dat 9tje is gewoon kutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutlengte. Het is het gewoon nèt niet. Je lijkt zo net een aanbieding van de Lidl ofzo: van ¤2,99 voor ¤1,89.
Hoezo een slungel ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Boven de 1,90 ben je een slungel en onder de 1,85 ben je te klein. 1,89 is heel fijn dus.
dat hangt natuurlijk af van je bouw/breedte, maar een ecto is dan een slungel.quote:
Hij is 1,72 toch of zo?quote:
Laggu heb je die k1 fighter gezien ? Is 2,20 nogsteeds geen slungelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat hangt natuurlijk af van je bouw/breedte, maar een ecto is dan een slungel.
Als je een gratenpakhuis bent wel ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Boven de 1,90 ben je een slungel en onder de 1,85 ben je te klein. 1,89 is heel fijn dus.
IK ZEG TOCH EEN MAGER KERELTJE.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Laggu heb je die k1 fighter gezien ? Is 2,20 nogsteeds geen slungel
Ja miezerig klein ik ben ook helemaal geen fan van hem maar toen ik t acc 2 jaar geleden maakte welquote:
dit is correct. Ik ben al aan het trainen...quote:
Ja denk net zo groot als Messi zal me morgen eens even op meten weer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent nu toch even groot als Xavi of zo?
Vroeg naar bed gaan: slapen is groeien. Gewoon een tip tussendoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is correct. Ik ben al aan het trainen...
je wilt ze gewoon weg hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vroeg naar bed gaan: slapen is groeien. Gewoon een tip tussendoor.
Lul je wil gwn dat ie oprotquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb je wel door...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook al en volwassen lengte moet nog paar cm en ben tevredenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb je wel door...![]()
En in de lengte groeien hoeft niet zo heel snel meer hoor.
dit dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook al en volwassen lengte moet nog paar cm en ben tevreden
Ton lokhoffquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:14 schreef Rijst het volgende:
omg ik kom pas nu achter dat
[ afbeelding ] dit hem is
[ afbeelding ]
Van 1,80quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit dus.
En mensen die nu pas inhaken, denken dat dit om een penis gaat.
als je de komma anders plaatst, zit je op een redelijk volwassen lengte.quote:
Meter xdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je de komma anders plaatst, zit je op een redelijk volwassen lengte.
18,0.
KAPPEN NOU JONGEN. JE MAAKT HET NU ECHT HEEL BONT.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
KAPPEN NOU JONGEN. JE MAAKT HET NU ECHT HEEL BONT.
ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, linkje naar de eerste 2 F&F films. Dit vond ik de eerste keer echt zo konko gay...
Excuses aanvaard... LUL.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was het nog niet duidelijk dan?
Grapje.
Iwan is dood en verleden tijd en niet serieus te nemen wie post dr nou een lul in een koeneusquote:
Maak ni uut jongquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was het nog niet duidelijk dan?
Grapje.
dit inderdaad...quote:
Heb ik toch nog even gelachen vanavond in dit topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Iwan is dood en verleden tijd en niet serieus te nemen wie post dr nou een lul in een koeneus
Doe me dat niet aan..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef pascal08 het volgende:
Er zou gewoon een virtuele scheiding moeten komen tussen <18 en 18+. Dan is alles opgelost.
Tis toch best laggen nuquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef pascal08 het volgende:
Er zou gewoon een virtuele scheiding moeten komen tussen <18 en 18+. Dan is alles opgelost.
Nee niet voor kleine jochies als jou bestemdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef Djeetje het volgende:
Heeft ie dat nou echt gedaan ?
Leg eens even allemaal uit dames.
Een eigen forum op wefut. Dat roep ik al vanaf het begin maar het wordt genegeerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef pascal08 het volgende:
Serieus ik vraag me echt af waarom je nog geen trein heb gekoptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee niet voor kleine jochies als jou bestemd
Jupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef Djeetje het volgende:
Heeft ie dat nou echt gedaan ?
Leg eens even allemaal uit dames.
quote:
Omdat je sowieso al wegbent gewaaidquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Serieus ik vraag me echt af waarom ik nog geen trein heb gekopt
O ja snap het alquote:
Omdat ze bij jouw dorp geen trein station hebben..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Serieus ik vraag me echt af waarom je nog geen trein heb gekopt
Spreek voorjezelfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja snap het al
Als je onzin post stop dan gewoon met posten, want het boeit niemand hier wat.
Hm scherp Rijst.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:28 schreef Rijst het volgende:
O
[..]
Omdat ze bij jouw dorp geen trein station hebben..
2 zelfs.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hm scherp Rijst.
Bij jouw dorp trouwens ook niet.
Maar Djeetje jij woont waar de wind staat opdondertjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hm scherp Rijst.
Bij jouw dorp trouwens ook niet.
quote:
je doet maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:32 schreef Djeetje het volgende:
RIJST MAG IK HET RADEN DENK DAT IK HET GOED HEB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik dm je wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:32 schreef Rijst het volgende:
doe mijn woonplaats maar niet posten. anders post ik pics van je zus
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:32 schreef Rijst het volgende:
doe mijn woonplaats maar niet posten. anders post ik pics van je zus
wat ga je meten dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |