Daarom vroeg ik het ookquote:
Misschien werkt ie in de quote wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:45 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je dit nou niks vinden?
Ik zal het eens proberen. Ik leef echt ontzettend mee. Ging net vloeken toen er een doelpunt werd afgekeurdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook![]()
In 3D zijn het allemaal van houten Klaasjes en bij 2D kun je meer je fantasie gebruiken
Ik zou 2D eens proberenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewoon 3d en dan camerastand televisie net als Fifa.
Klopt dat vind ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook![]()
In 3D zijn het allemaal van houten Klaasjes en bij 2D kun je meer je fantasie gebruiken
Blijft een raar hoofd man. Ik zou dr zeker niet mn bed uittrappen, maar in mn top100 komt ze zeker niet voor.quote:
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Ik leef echt ontzettend mee. Ging net vloeken toen er een doelpunt werd afgekeurd
De meeste vrouwen zou ik niet mn bed uittrappenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blijft een raar hoofd man. Ik zou dr zeker niet mn bed uittrappen, maar in mn top100 komt ze zeker niet voor.
Post je top 100 eens dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blijft een raar hoofd man. Ik zou dr zeker niet mn bed uittrappen, maar in mn top100 komt ze zeker niet voor.
truequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zou ik niet mn bed uittrappen
Mijn laptop is trager en heb nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:51 schreef quer het volgende:
Bij mij gaat FM13 opeens flikkeren. Terwijl ik 2nd gen i7 intel + nvida gt540m 2g heb
Het probleem ligt meestal ook bij de gebruiker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn laptop is trager en heb nooit problemen gehad
Volgevreten ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |