Nee, dit is knap wil je zeggenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tori Black want dat ding van Suits is maar matig met d'r sproetenkop
Ja ik ging er ook niet voor mijn plezier naar toe want ik vond het maar kut muziek. Ik had nog blauwe defqons en een Bentley van een maat van mij was prima spulquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, ja daar ben ik echt 2x even kort geweest
Witte nintendo's had ik
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor trading series. Waarschijnlijk spreek jij de namen in het Engels net zo uit als ik dus ja, dan wordt het wel leukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
Hm die serie van wedstrijden tegen mede fokkers is wel goed idee ja.
Word wel met engels commentary dan en moet iets bij zitten waardoor het aantrekkelijk is om naar te kijken.
van trading series krijgen mensen ook meestal wel een harde.
En je denkt dat Markle er altijd zo op en top uit ziet s'ochtends?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, dit is knap wil je zeggen
[ afbeelding ]
Doe een vette introquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
Hm die serie van wedstrijden tegen mede fokkers is wel goed idee ja.
Word wel met engels commentary dan en moet iets bij zitten waardoor het aantrekkelijk is om naar te kijken.
van trading series krijgen mensen ook meestal wel een harde.
Beter dan dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je denkt dat Markle er altijd zo op en top uit ziet s'ochtends?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor trading series. Waarschijnlijk spreek jij de namen in het Engels net zo uit als ik dus ja, dan wordt het wel leuk
Geen dankquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt.
Dan doe ik een road to messi in trading serie
Maar dan gebruik ik natuurlijk niet de SMLENO toch ?
Hahahha ok, ja die nintendo's kun je trouwens gewoon doorbrekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik ging er ook niet voor mijn plezier naar toe want ik vond het maar kut muziek. Ik had nog blauwe defqons en een Bentley van een maat van mij was prima spul
Die Witte nintendo's heb ik hier ook nog liggen maar die ga ik bewaren voor een thuis feestje van de zomer
wat boeit dat, het gaat om de muziekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat ie echt een gayhoofd heeft
Dat is altijd beter dan hoef je niet te bijtenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahahha ok, ja die nintendo's kun je trouwens gewoon doorbreken
stonden wel een paar geile pillen chicks vooraanquote:
moest je hem respect geven op hyvesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit mijn team vertelde beetje trots dat hij dronken was dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |