PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Volgens mij niet maar het kan goed zijn dat ik dat vergeten benquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je ook al die kiddo's gezien met hun ouders?
Ook bij PACT liepen er trouwens kinderen rond.
Ik post als ik online ook veelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef quer het volgende:
als ik online ben post ik wel veel inderdaad.. maar over een week gezien niet
Die boze tovenaar hield het 20 topics vol en nu is er een mooie foto en die houdt het maar 1 topic volquote:
Meghan > Tori. Lijkt me nogal duidelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die boze tovenaar hield het 20 topics vol en nu is er een mooie foto en die houdt het maar 1 topic vol
mijn banken verzameling hield het maar 2 topics volquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die boze tovenaar hield het 20 topics vol en nu is er een mooie foto en die houdt het maar 1 topic vol
post is die foto wanneer je op de ps3 speeltquote:
Boze tovenaar ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hahaha zoveel gesnoept?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar het kan goed zijn dat ik dat vergeten ben
Ik snap geen ene fuck van alles..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef Rijst het volgende:
1-1 gelijkspelen met 18 schoten![]()
[ afbeelding ]
neuken op de bankquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
Wat voor serie zal ik voor op youtube maken ?
Over futquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
Tchite is eigenlijk best wel een snelle spits
Die was vet lelijk ik wil tori backquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had Toefjes in de OP gezet als OP chick. Hij bleef verrekte lang staan
Live from the USB stickquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
Liever niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef quer het volgende:
[..]
Ik snap geen ene fuck van alles..
Kan ik je adden op steam?
Mwah niet meer dan normaal maar waren best hevige snoepjes. Daar heb ik een flinke poos staan chillen maar toen wou een maat van mij naar die dubstep iets verder opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha zoveel gesnoept?
bij PACT had je toch die kleine DJ-booth in het begin? Daar stond ook een of andere geile chick zwaar te kaakschaatsen, terwijl ze draaideZe draaide ook fucking chill trouwens
ik verwachtte dit antwoord eerlijk gezegdquote:
Trading battle vs. DS2quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
Even serieus
Trading serie of een road to glory ?
Road to Messiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
Even serieus
Trading serie of een road to glory ?
Serie tegen je medeFOK!kers.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
Aah ok, ja daar ben ik echt 2x even kort geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwah niet meer dan normaal maar waren best hevige snoepjes. Daar heb ik een flinke poos staan chillen maar toen wou een maat van mij naar die dubstep iets verder op
Ik doe meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Serie tegen je medeFOK!kers.
waarin je tegen mij helemaal afgaat
Tori Black want dat ding van Suits is maar matig met d'r sproetenkopquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef Reemi het volgende:
Voor kun
Poll: Wie is knapper?
• Tori Black
• Meghan Markle (Rachel Zane)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee, dit is knap wil je zeggenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tori Black want dat ding van Suits is maar matig met d'r sproetenkop
Ja ik ging er ook niet voor mijn plezier naar toe want ik vond het maar kut muziek. Ik had nog blauwe defqons en een Bentley van een maat van mij was prima spulquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, ja daar ben ik echt 2x even kort geweest
Witte nintendo's had ik
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor trading series. Waarschijnlijk spreek jij de namen in het Engels net zo uit als ik dus ja, dan wordt het wel leukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
Hm die serie van wedstrijden tegen mede fokkers is wel goed idee ja.
Word wel met engels commentary dan en moet iets bij zitten waardoor het aantrekkelijk is om naar te kijken.
van trading series krijgen mensen ook meestal wel een harde.
En je denkt dat Markle er altijd zo op en top uit ziet s'ochtends?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, dit is knap wil je zeggen
[ afbeelding ]
Doe een vette introquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
Hm die serie van wedstrijden tegen mede fokkers is wel goed idee ja.
Word wel met engels commentary dan en moet iets bij zitten waardoor het aantrekkelijk is om naar te kijken.
van trading series krijgen mensen ook meestal wel een harde.
Beter dan dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je denkt dat Markle er altijd zo op en top uit ziet s'ochtends?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat voor trading series. Waarschijnlijk spreek jij de namen in het Engels net zo uit als ik dus ja, dan wordt het wel leuk
Geen dankquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt.
Dan doe ik een road to messi in trading serie
Maar dan gebruik ik natuurlijk niet de SMLENO toch ?
Hahahha ok, ja die nintendo's kun je trouwens gewoon doorbrekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik ging er ook niet voor mijn plezier naar toe want ik vond het maar kut muziek. Ik had nog blauwe defqons en een Bentley van een maat van mij was prima spul
Die Witte nintendo's heb ik hier ook nog liggen maar die ga ik bewaren voor een thuis feestje van de zomer
wat boeit dat, het gaat om de muziekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat ie echt een gayhoofd heeft
Dat is altijd beter dan hoef je niet te bijtenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahahha ok, ja die nintendo's kun je trouwens gewoon doorbreken
stonden wel een paar geile pillen chicks vooraanquote:
moest je hem respect geven op hyvesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit mijn team vertelde beetje trots dat hij dronken was dinsdag
tvquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef DuTank het volgende:
Bij die shit op Veronica brengen ze de hele tijd dezelfde 7 mensen in beeld, omdat die als enige ook daadwerkelijk los gaan
De gemiddelde chick bij zo'n feest heeft meer pillen in haar handtasje dan de plaatselijke apotheekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
stonden wel een paar geile pillen chicks vooraan
wel een lekkere 303 electro-achtige beat er tussendoorquote:
Dat je daar trots op kunt zijn...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit mijn team vertelde beetje trots dat hij dronken was dinsdag
Ik vind het toffe muziekquote:
Ikooknietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat je daar trots op kunt zijn...
Maar ik heb nog nooit een kater gehad, daar ben ik dan weer wel trots op.
houden zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit echt gedronken vuige homo dat je bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik verwerk het gewoon snel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit echt gedronken vuige homo dat je bent
nee. Nog nooit een druppel aangeraakt. Dat is toch van de zotten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee. Nog nooit een druppel aangeraakt. Dat is toch van de zotten.ShandySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
en veel cola g is echt tantoe leip ziek wtf helemaal skaffa jwz.quote:
Offaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en veel cola g is echt tantoe leip ziek wtf helemaal skaffa jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |