Neequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat Chelsea Courtois weg zal doen ?
Dan heb je best veel coins.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, staat nog op de tp. Hoop m wel kwijt te raken voor TOTY
Dat zijn weer een hoop massages.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zou ik nog iets van 3 miljoen moeten hebben
Waarom geen Eriksen IF voor Schöne?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik speel sinds kort weer met een Eredivisie Squad en ik speel echt zoveel dure teams weg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Narsingh met voorzetten op Bony en Babel
BMI die Zlatan, Benzema en Falcao wegduwt en er niet langs laat komen
Mihaylov met onmogelijk reddingen
Fer die van iedereen de bal afpakt en hem van dertig meter erin knalt
SMLENOquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zit nu op zo'n 400 k aan coins met contract handelIemand tips over hoe ik het beter aan kan pakken?
ik ben zelfs pas 3x ofzo iemand tegen gekommen met Ibra en 1x pas iemand met Ronaldoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
In 15 potjes Zlatan, Benzema en Falcao tegenkomen. Ik kom niet verder dan Sturridge, Esswein, Reus en Muriel.
Ja probeer ik maar ik weet niet goed met welke spelers ik moet beginnen, had een Silva gekocht voor 30 k en verkocht voor 35 maar dat is incidenteel succes...quote:
Ik ben wel verliefdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en daar mag ik dan zeker ook aan meebetalen. Plus ik ben niet verliefd. Ik ga wel lekker een paar feestjes deze zomer meepakken, ben je ook veel geld kwijt, maar dan heb je de meiden nog een beetje voor het uitkiezen
ik zeg niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja probeer ik maar ik weet niet goed met welke spelers ik moet beginnen, had een Silva gekocht voor 30 k en verkocht voor 35 maar dat is incidenteel succes...
Komt omdat het middenveld ook echt veel scoortquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:52 schreef Djeetje het volgende:
Vind het gemiddelde van Bony niet heel indrukwekkend.
Schöne is echt een baas in het echtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom geen Eriksen IF voor Schöne?
nee daarom moet ik ook even een andere manier vinden voor youtube vidsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ware handelaar verteld nooit zijn geheim
Marcelo heb ik veel mee getrade maar eigenlijk kan het met bijna elke spelerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ware handelaar verteld nooit zijn geheim
Bedoel je dan pricefixen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Marcelo heb ik veel mee getrade maar eigenlijk kan het met bijna elke speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |