Nee gewoon goedkoop inkopen en duurder verkopen. Het liefst in 4-3-3 en 4-1-2-1-2 meest simpele manier om te tradenquote:
Eigenlijk wat ik nu met contracten ook doe, ik koop ze voor 550 max en verkoop ze voor 900 bieden en 1000 buy now, op zich bouwen de coins zich wel op maar het gaat gestaagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee gewoon goedkoop inkopen en duurder verkopen. Het liefst in 4-3-3 en 4-1-2-1-2 meest simpele manier om te traden
Ik ben anders wel een concurrent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik vind handelen in silvers fijner dan in golds, het verkoopt minder snel, maar er zijn ook veel minder concurrenten
Walcott RM in 4-1-2-1-2 is ook makkelijk om mee te tradenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eigenlijk wat ik nu met contracten ook doe, ik koop ze voor 550 max en verkoop ze voor 900 bieden en 1000 buy now, op zich bouwen de coins zich wel op maar het gaat gestaagThanks voor de tip btw!
Shit, inderdaad een concurrentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Xbox. Maar ik richt me toch op andere silvers denk ik.
quote:
Chill ik zal er eens een paar kopen, kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Walcott RM in 4-1-2-1-2 is ook makkelijk om mee te traden
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.quote:
mij niet meer he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.
zsmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
Wanneer zal ik mijn volgende skills en goals vid uploaden ?
Ze is nu weekend weg maar wil graag met haar praten als ze terug is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zoveel mogelijk leuke dingen proberen in te plannen deze zomer. Heb je steeds iets om naar uit te kijken tussen de kut periodes door. Geen kans dat het nog goed komt?
Sowieso! Ik wil het alleen wel zo budget mogelijk houdenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog wat aan mijn teams gehad die ik je stuurde ?
Begrijp ik heb je al een team gemaakt ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso! Ik wil het alleen wel zo budget mogelijk houdenDus sommige spelers (een Maikon Leite) vind ik te duur...
Kom je WilfriedBony FC wel een tegen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Begrijp ik heb je al een team gemaakt ?
4321 speelt ook wel fijn met veel scorende buitenspelersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)
Maar bleek dat er alsnog kapot veel Brazilianen in komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |