Nee gewoon goedkoop inkopen en duurder verkopen. Het liefst in 4-3-3 en 4-1-2-1-2 meest simpele manier om te tradenquote:
Eigenlijk wat ik nu met contracten ook doe, ik koop ze voor 550 max en verkoop ze voor 900 bieden en 1000 buy now, op zich bouwen de coins zich wel op maar het gaat gestaagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee gewoon goedkoop inkopen en duurder verkopen. Het liefst in 4-3-3 en 4-1-2-1-2 meest simpele manier om te traden
Ik ben anders wel een concurrent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik vind handelen in silvers fijner dan in golds, het verkoopt minder snel, maar er zijn ook veel minder concurrenten
Walcott RM in 4-1-2-1-2 is ook makkelijk om mee te tradenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eigenlijk wat ik nu met contracten ook doe, ik koop ze voor 550 max en verkoop ze voor 900 bieden en 1000 buy now, op zich bouwen de coins zich wel op maar het gaat gestaagThanks voor de tip btw!
Shit, inderdaad een concurrentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Xbox. Maar ik richt me toch op andere silvers denk ik.
quote:
Chill ik zal er eens een paar kopen, kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Walcott RM in 4-1-2-1-2 is ook makkelijk om mee te traden
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.quote:
mij niet meer he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.
zsmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
Wanneer zal ik mijn volgende skills en goals vid uploaden ?
Ze is nu weekend weg maar wil graag met haar praten als ze terug is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zoveel mogelijk leuke dingen proberen in te plannen deze zomer. Heb je steeds iets om naar uit te kijken tussen de kut periodes door. Geen kans dat het nog goed komt?
Sowieso! Ik wil het alleen wel zo budget mogelijk houdenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog wat aan mijn teams gehad die ik je stuurde ?
Begrijp ik heb je al een team gemaakt ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso! Ik wil het alleen wel zo budget mogelijk houdenDus sommige spelers (een Maikon Leite) vind ik te duur...
Kom je WilfriedBony FC wel een tegen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik kom bepaalde teamnamen vaak tegen als ik naar de spelers zoek waar ik in handel.
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Begrijp ik heb je al een team gemaakt ?
4321 speelt ook wel fijn met veel scorende buitenspelersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)
Maar bleek dat er alsnog kapot veel Brazilianen in komen
Denk het niet. Cech kan nog wel even mee en daarna hebben ze meteen een goeie vervanger klaar staan. Zou dom zijn hem te verkopen maar dat zou ook zo maar kunnen gebeuren. Er is echter niet echt een top keeper in de jeugd (niet waarvan ik weet iig)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat Chelsea Courtois weg zal doen ?
Nee, wel iemand met als teamnaam Netherlands en Foggia AS die mij undercuttenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kom je WilfriedBony FC wel een tegen?
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)
Maar bleek dat er alsnog kapot veel Brazilianen in komen
Fuck balansquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1115
Ja hij wil een skill team... daar doen we niet aan balans.quote:
Enige Zarate in 433 op de markt is 30kquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1115
GET HIM NOWWWWWWquote:
Tsja het is ook een CFquote:
Geox?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
Mijn hardloop- en partyhardschoenen
[ afbeelding ]
Nee, nikequote:
haha geen uni voor jouquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja godver. Dan heb ik die tentamens nog niet eens gehad
sinds wanneer is doldraaien hetzelfde als schieten zodra je over de middenlijn bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
Speelde net iemand helemaal weg.
5-2 gewonnen longshot oo de lat vanaf 40 meter nog 2 schoten op de paal en een goal vanaf 35m
Heb hem helemaal dol gedraaid.
Ik ging eerst rondjes om hem heen lopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
sinds wanneer is doldraaien hetzelfde als schieten zodra je over de middenlijn bent
Ik heb er gaten met een schroevendraaier ingeprikt hoorquote:
In FUT kun je met iedereen een longshot scoren. Ok, misschien niet met die speler met 11 shooting maar voor de rest met iedereenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik schiet nu zelfs longshots met Miranda op de paal
Ik scoor zelden longshots. Helemaal niet effectief meer na de eerste FUT13 update.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT kun je met iedereen een longshot scoren. Ok, misschien niet met die speler met 11 shooting maar voor de rest met iedereen
Interesseert niemand ene kut.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ze moeten echt meerdere primarks openen in Almere is hier een giga chaos sinds de primark er is
quote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef TBakkert het volgende:
Man, wat is El Shaarawy slecht
Ik ga denk ik ook maar weer een 3atb formatie doen, want dit is gewoon kut.
IF Carrick is wel een baas though
Jawel, ik haalde er net 10 uitquote:
de CF op wide-CAM in 4-2-3-1 zuigt echt donkey ballsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huh wat?
El Shaarawy is heel erg goed. Zowel de CF als de LW zijn heel erg goed.
Nee manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de CF op wide-CAM in 4-2-3-1 zuigt echt donkey balls
Ik kan er in elk geval niet mee omgaan, misschien nog Miccoli daar proberen en anders een heel nieuw team maken...quote:
Al gediscardquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zet er is 1 op de markt dan, want er zijn er nu nul.
Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al gediscard
Hij heeft wel echt heel erg zieke statsAls hij niet duur wordt dan wil ik hem in een zilver team
Ik zag er vanmorgen 1 voor 375k BIN volgens mij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al gediscard
Hij heeft wel echt heel erg zieke statsAls hij niet duur wordt dan wil ik hem in een zilver team
3412quote:
dankjequote:
SIF Quagliarella is beterquote:
Hmz inderdaad een gigantische misklikquote:
Ja, zijn prijs is aardig gedaald maar hij kost nog steeds 150k.quote:
Ik neem aan op benteke maar Quagliarella is een hele andere type spits dusja niet echt vergelijkbaar tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz inderdaad een gigantische misklik
of op die van SIF Osvaldoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik neem aan op benteke maar Quagliarella is een hele andere type spits dusja niet echt vergelijkbaar toch
Osvaldo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik neem aan op benteke maar Quagliarella is een hele andere type spits dusja niet echt vergelijkbaar toch
Ja ik ga hem sowieso kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, zijn prijs is aardig gedaald maar hij kost nog steeds 150k.
Nog even een paar dagen geduld.
Die daalt nog welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Osvaldo.
Benteke 190K op de xbox!!!!!!!!!
Die daalt nog wel en voorderest is t gwn een beestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
190K voor een 76 rated speler!!!!!!!!!!!!!
Slaat als een lul op een drumstel.
Balotelli is beter.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die daalt nog wel en voorderest is t gwn een beest
Dat maakt bij Balotelli niet uit.quote:
Hij gaat echt nog wel flink dalen. Zit nog niet eens 2 dagen in packs.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
190K voor een 76 rated speler!!!!!!!!!!!!!
Slaat als een lul op een drumstel.
Als ik de lachers op mijn hand zou willen dan had ik wel een Ajax speler genoemd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet over Pelle begint
Dat zijn pas beestenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik de lachers op mijn hand zou willen dan had ik wel een Ajax speler genoemd.
workrates.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |