SIF Quagliarella is beterquote:
Hmz inderdaad een gigantische misklikquote:
Ja, zijn prijs is aardig gedaald maar hij kost nog steeds 150k.quote:
Ik neem aan op benteke maar Quagliarella is een hele andere type spits dusja niet echt vergelijkbaar tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz inderdaad een gigantische misklik
of op die van SIF Osvaldoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik neem aan op benteke maar Quagliarella is een hele andere type spits dusja niet echt vergelijkbaar toch
Osvaldo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik neem aan op benteke maar Quagliarella is een hele andere type spits dusja niet echt vergelijkbaar toch
Ja ik ga hem sowieso kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, zijn prijs is aardig gedaald maar hij kost nog steeds 150k.
Nog even een paar dagen geduld.
Die daalt nog welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Osvaldo.
Benteke 190K op de xbox!!!!!!!!!
Die daalt nog wel en voorderest is t gwn een beestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
190K voor een 76 rated speler!!!!!!!!!!!!!
Slaat als een lul op een drumstel.
Balotelli is beter.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die daalt nog wel en voorderest is t gwn een beest
Dat maakt bij Balotelli niet uit.quote:
Hij gaat echt nog wel flink dalen. Zit nog niet eens 2 dagen in packs.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
190K voor een 76 rated speler!!!!!!!!!!!!!
Slaat als een lul op een drumstel.
Als ik de lachers op mijn hand zou willen dan had ik wel een Ajax speler genoemd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet over Pelle begint
Dat zijn pas beestenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik de lachers op mijn hand zou willen dan had ik wel een Ajax speler genoemd.
workrates.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |