Denk het niet. Cech kan nog wel even mee en daarna hebben ze meteen een goeie vervanger klaar staan. Zou dom zijn hem te verkopen maar dat zou ook zo maar kunnen gebeuren. Er is echter niet echt een top keeper in de jeugd (niet waarvan ik weet iig)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat Chelsea Courtois weg zal doen ?
Nee, wel iemand met als teamnaam Netherlands en Foggia AS die mij undercuttenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kom je WilfriedBony FC wel een tegen?
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik liep wat te klooien met een 433 team (Assaidi - Taarabt - Lamela)
Maar bleek dat er alsnog kapot veel Brazilianen in komen
Fuck balansquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1115
Ja hij wil een skill team... daar doen we niet aan balans.quote:
Enige Zarate in 433 op de markt is 30kquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij het bent heb ik even iets gemaakt.
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1115
GET HIM NOWWWWWWquote:
Tsja het is ook een CFquote:
Geox?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
Mijn hardloop- en partyhardschoenen
[ afbeelding ]
Nee, nikequote:
haha geen uni voor jouquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja godver. Dan heb ik die tentamens nog niet eens gehad
sinds wanneer is doldraaien hetzelfde als schieten zodra je over de middenlijn bentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
Speelde net iemand helemaal weg.
5-2 gewonnen longshot oo de lat vanaf 40 meter nog 2 schoten op de paal en een goal vanaf 35m
Heb hem helemaal dol gedraaid.
Ik ging eerst rondjes om hem heen lopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
sinds wanneer is doldraaien hetzelfde als schieten zodra je over de middenlijn bent
Ik heb er gaten met een schroevendraaier ingeprikt hoorquote:
In FUT kun je met iedereen een longshot scoren. Ok, misschien niet met die speler met 11 shooting maar voor de rest met iedereenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik schiet nu zelfs longshots met Miranda op de paal
Ik scoor zelden longshots. Helemaal niet effectief meer na de eerste FUT13 update.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT kun je met iedereen een longshot scoren. Ok, misschien niet met die speler met 11 shooting maar voor de rest met iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |