Waarom niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Zo ben ik niet. Ga niet eens met Turken om
#vluchtgedrag #afschuiven #CBcantbefuckedwithquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentieCB shutup, jouw post is net zo dom.
Turken zijn dan ook gewoon een beetje dom.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat doen Turken gewoon. Beetje schreeuwerig, je weet toch van die groepjes Turkse vrouwen die buiten staan te roddelen enzo. Man man man.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
#vluchtgedrag #afschuiven #CBcantbefuckedwith
Zou je alleen neuken als er garantie was dat we baby's zouden krijgen.quote:
En negers wonen allemaal in de Bijlmer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Turken zijn dan ook gewoon een beetje dom.
Hell yeah.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Turken zijn dan ook gewoon een beetje dom.
Omdat ik niet typisch ben. Evenals mijn familie. Wij zijn gek. Geen normale Turken.quote:
Wat is deze.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou je alleen neuken als er garantie was dat we baby's zouden krijgen.
Hebben Turken grote piemels?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hell yeah.
[..]
Omdat ik niet typisch ben. Evenals mijn familie. Wij zijn gek. Geen normale Turken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentie![]()
Ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niveau van voortgezet onderwijs relateren aan intelligentie![]()
![]()
Ik zou je alleen neuken als er garantie is dat we geen baby's zouden krijgen.quote:
Weet je wat voor banging kinderen wij zouden krijgen. Nubische suri prinsen en prinsessen.quote:
Voel me betrayed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet je wat voor banging kinderen wij zouden krijgen. Nubische suri prinsen en prinsessen.
Word een pepsnuivend kutkind.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet je wat voor banging kinderen wij zouden krijgen. Nubische suri prinsen en prinsessen.
Ik ben in de bijlmer geboren, dus klopt half in mijn geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En negers wonen allemaal in de Bijlmer.
Turkey, fuck yeah.quote:
Lachenquote:
Huilenquote:
Moest lachenquote:
Vandaar dat de Turkse stewardessen altijd met me flirtten.quote:
it wasnt mequote:
Ben ik even blij dat ik geen mocro benquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
net als mocro's kleiner dan nederlanders.
We should meet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tfoe. Lelijk.quote:
Vandaar al dat macho gecompenseer ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben verkoudenquote:
"kom nu neuken" aan je moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:29 schreef Silentalarm het volgende:
Godver, stuur ik een berichtje naar de verkeerde chick
tijgerbalsem onder mn neus, feels good manquote:
Deze dingen moet je eten:quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tijgerbalsem onder mn neus, feels good man
Verkruimelen en snuiven bedoel je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Deze dingen moet je eten:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch echt minder ideaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verkruimelen en snuiven bedoel je.
Verpulveren, mengen met boter en op je huid smeren als zalf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt minder ideaal.
Door de tijgerbalsem is mijn neus open, dus snuiven kan inmiddelsquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Door je verstopte neus, succes daarmee.
Grammetje kopen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Door de tijgerbalsem is mijn neus open, dus snuiven kan inmiddels
nee dankje, genoeg Anta-flu bij de appie om de hoekquote:
Welke afkomst was die eikel als ik vragen mag, daar je net zei dat je niet met Turken omgaatquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Op een spontane foto tilt ie mij wel weer op. Zo sterk was die eikel.
Turkje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke afkomst was die eikel als ik vragen mag, daar je net zei dat je niet met Turken omgaat
Je bent al getrouwd geweest? En reeds weer gescheiden?quote:
Ja. Ben nu tweedehands voor Turkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent al getrouwd geweest? En reeds weer gescheiden?
Ja man. Zo praten sommige Turken over gescheiden vrouwen. Well fuck that shit. Dan ben ik toch lekker 2dehands. Ik weet tenminste hoe 't moet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus dat klinkt echt te deprimerend.Fuck dat.
Mja al dat moslimgedoe hequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja man. Zo praten sommige Turken over gescheiden vrouwen. Well fuck that shit. Dan ben ik toch lekker 2dehands. Ik weet tenminste hoe 't moet.
Ik heb aan een hand genoeg.quote:
Nee, is niet moslim. Moeder van Nederlandse vriendin zei dat zij dit ook had. 30 jaar geleden ofzoquote:
Gelukkig hebben Turken maar tegenvallende piemels.quote:
Ja 30 jaar geleden was alles nog anders johquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, is niet moslim. Moeder van Nederlandse vriendin zei dat zij dit ook had. 30 jaar geleden ofzo
Ik weet dat hier enkele bekenden meelezen...... Daarom hou ik me in. Tis dat ik mij bespied waan en nog enigszins in kan houden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Turken maar tegenvallende piemels.
Ben erg blij dat ik gescheiden ben, hoor! Heb zelfs nog een semi-feestje gehad om dat te vierenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja 30 jaar geleden was alles nog anders joh.
DM het me maar bby, maakt niet uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
Ik weet dat hier enkele bekenden meelezen...... Daarom hou ik me in. Tis dat ik mij bespied waan en nog enigszins in kan houden.
Waarom bespieden Turken elkaar altijd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet dat hier enkele bekenden meelezen...... Daarom hou ik me in. Tis dat ik mij bespied waan en nog enigszins in kan houden.
2ehands begint met een 2. Mijn naam ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja man. Zo praten sommige Turken over gescheiden vrouwen. Well fuck that shit. Dan ben ik toch lekker 2dehands. Ik weet tenminste hoe 't moet.
Sowieso turken en hun bezitterigheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DM het me maar bby, maakt niet uit.
Tevens, Turken die chicks bespiedenhoor dat echt te vaak.
Wat was de reden daarvoor?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben erg blij dat ik gescheiden ben, hoor! Heb zelfs nog een semi-feestje gehad om dat te vieren
Snapjequote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DM het me maar bby, maakt niet uit.
Toentertijd ging ik feesten met ex. Kom ik thuis, dag later een boze broer voor me: HEB JIJ EEN VRIEND?! WAAROM VERTEL JE HET NIET EN MOET IK HET HOREN VAN MIJN MATTIES.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Dit ja, had nog een turkse klasgenoot die me dat vertelde, z'n tantes en alles hielden m in de gaten op FB en in Turkijequote:
Zie je een vrijgevochten type als ik met zo'n ouderwetse aap? Nog meer dingen, maar dan kom ik in het segment: aaaah wat zielig. Dus laat maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was de reden daarvoor?Ben te nieuwsgierig.
Bby kom, ik troost je wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie je een vrijgevochten type als ik met zo'n ouderwetse aap? Nog meer dingen, maar dan kom ik in het segment: aaaah wat zielig. Dus laat maar
En dan kom ik nog uit een zeer vrije familiequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Dit ja, had nog een turkse klasgenoot die me dat vertelde, z'n tantes en alles hielden m in de gaten op FB en in Turkije.
Moest lachen.quote:
Ahja, het eerste deel is al reden genoeg voor mij hoor. Zou ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie je een vrijgevochten type als ik met zo'n ouderwetse aap? Nog meer dingen, maar dan kom ik in het segment: aaaah wat zielig. Dus laat maar
Als het toch vragenuurtje is wil ik ook graag inhaken:quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Hij zei letterlijk: als ik thuis kom, wil ik dat jij in de keuken staat te koken en cake te bakken bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahja, het eerste deel is al reden genoeg voor mij hoor. Zou ik echt niet kunnen/
Ik troost je met mijn harde Nubische penis. Kom maar girl.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik waardeer je harde opmerkingen meer. Cut this shit boy.
Heeft het wel goed begrepen die kerel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Hij zei letterlijk: als ik thuis kom, wil ik dat jij in de keuken staat te koken en cake te bakken bent.![]()
![]()
Kwam ik maar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik troost je met mijn harde Nubische penis. Kom maar girl.
Mensen fokken jwt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als het toch vragenuurtje is wil ik ook graag inhaken:
Waarom sta je op man als je eigenlijk een vrouw bent?
Echt een turk ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Hij zei letterlijk: als ik thuis kom, wil ik dat jij in de keuken staat te koken en cake te bakken bent.![]()
![]()
30 en je kan nog steeds niet komen? Arme meid.quote:
Maar als je dan in je ondertitel zet dat je toch een vrouw bent, heeft iedereen dat gelijk door.quote:
godver mijn mueslibolquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik troost je met mijn harde Nubische penis. Kom maar girl.
das gwn grappig toch -.-quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar als je dan in je ondertitel zet dat je toch een vrouw bent, heeft iedereen dat gelijk door.
Nee, mensen zijn in de warquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar als je dan in je ondertitel zet dat je toch een vrouw bent, heeft iedereen dat gelijk door.
He couldn't do it.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
30 en je kan nog steeds niet komen? Arme meid.
Bedoel je mijn ruk spelling of die cakequote:
Oeh... Hier spreekt ervaring....quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Schuif het maar op hem af, lekker makkelijk.
Ja die ruk spelling hehe. Maar als iemand dat tegen me zou zeggen he, gvd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn in de war
[..]
He couldn't do it.
[..]
Bedoel je mijn ruk spelling of die cake
IRL praat ik niet zo gek. Ben 30 hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ruk spelling hehe. Maar als iemand dat tegen me zou zeggen he, gvd.
Waarom communiceer je dan niet met hem?quote:
Merk er verder ook niet zoveel van hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
IRL praat ik niet zo gek. Ben 30 hoor.
dan watquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ruk spelling hehe. Maar als iemand dat tegen me zou zeggen he, gvd.
had ik al gepost, noobquote:
Wil je soms een tik op je neus?quote:
Als jij een trap in je noten wilquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil je soms een tik op je neus?
Maakt me geil oh yeh bby hmmm do it trap mequote:
wrmquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hee wd jij woont toch bij roffaaaaaaaa in de buurt?
weet ik veel, ik woon niet op mezelfquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is de beste plek om te wonen als student?
WD d'r slaapkamerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom communiceer je dan niet met hem?
leiden of utrechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Amsterdam denk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Deed ie gewoon niet genoeg moeite of pikte hij je aanwijzingen simpelweg niet op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.
Jezus aan jou heb ik ook niks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet ik veel, ik woon niet op mezelf
tyfus duur tenzij containterwoningquote:
leiden en utrecht ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
tyfus duur tenzij containterwoningof met zn alle in 1 huis
Ligt eraan waar je studeert.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.
Den Haagquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je studeert.
Den Haag vind ik wel een leuke stad.
Ik heb niks gezegd.
Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."
lol rotterdamquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat dat in Rotterdam lag
mja true. Gelukkig nooit gehadquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordt
Dacht aan zichzelf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deed ie gewoon niet genoeg moeite of pikte hij je aanwijzingen simpelweg niet op?
Zo ben ik idd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."
Dan was die guy echt mongolquote:
Ben je lang met hem getrouwd geweest?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dacht aan zichzelf.
[..]
Zo ben ik idd.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo roll ik ookquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben je lang met hem getrouwd geweest?
in bed?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadMoederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder
quote:
what thequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadMoederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder
quote:
Misschien maakte zijn moeder wel cake voor hem?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
Moederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder
Moest lachen, hij klinkt nu zo stompzinnig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Amen broeder.quote:
De enige juiste manier om te rollen.quote:
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.quote:
Moest hardop lachenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is volgens mij ook gewoon iets typisch des mansquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
De enige juiste manier om te rollen.
[..]
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.
Gewoon menselijk, vrouwen doen het ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is volgens mij ook gewoon iets typisch des mans
en niet met een neefquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
De enige juiste manier om te rollen.
[..]
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien maakte zijn moeder wel cake voor hem?
Je wist dit niet eerder?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerIk zweer het.
Godver.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga weg johquote:
Ja toch wel ook hequote:
Was echt raar. Man o man. Heb me toch verhalenquote:
Waarom ben je in eerste instantie eigenlijk met hem getrouwd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem voor je er mee trouwde?quote:
Kan ik de popcorn vast pakken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was echt raar. Man o man. Heb me toch verhalenGangmaker ben ik, als ik al deze verhalen vertel.
is nie haram.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
En dat hij slecht in bed was daar kan je ook best achterkomen voordat je trouwt toch?
Jij ook niet.. Wil je doen danquote:
Je hoort wel eens trieste verhalen, maar nee. Dit kan er niet in bij mijquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het over iets niet harams gaat komt doddie weer binnengerold hoor.
Zit mobiel. Niet gif spammen nu jij feeks.quote:
You like itquote:
Hou me tegen dan notenkrakerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit mobiel. Niet gif spammen nu jij feeks.
Ik vertel de helft niet. Ik snap je reactie. Mn BFF kon er niet bij, laat staan iemand die ik niet ken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hoort wel eens trieste verhalen, maar nee. Dit kan er niet in bij mij
4 jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem voor je er mee trouwde?
Was erg verliefd. En nee.. Had dit niet door.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom ben je in eerste instantie eigenlijk met hem getrouwd?
Het klinkt nou niet echt als een leuke gozer.
En dat hij slecht in bed was, een moederskindje is en conservatief, daar kan je ook best achterkomen voordat je trouwt toch?
Ergo; verzonnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vertel de helft niet. Ik snap je reactie. Mn BFF kon er niet bij, laat staan iemand die ik niet ken.
[..]
4 jaar.
[..]
Was erg verliefd. En nee.. Had dit niet door.
Cantquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
You like it
[..]
Hou me tegen dan notenkraker
Hoe lang kende je hem dan voordat je ging trouwen? Ik vind het een beetje dom klinken als je na het trouwen pas achter dit soort dingen komt en dan gaat zeuren dat je 2e hands bent. Als je na iemand 2 maanden kennen al gaat trouwen ben je inderdaad een beetje een sletquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vertel de helft niet. Ik snap je reactie. Mn BFF kon er niet bij, laat staan iemand die ik niet ken.
[..]
4 jaar.
[..]
Was erg verliefd. En nee.. Had dit niet door.
Lees dan even beter slomequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem dan voordat je ging trouwen? Ik vind het een beetje dom klinken als je na het trouwen pas achter dit soort dingen komt en dan gaat zeuren dat je 2e hands bent. Als je na iemand 2 maanden kennen al gaat trouwen ben je inderdaad een beetje een slet
Weet ik.. Zal je leren, schobbejakquote:
Lees anders even, debiel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem dan voordat je ging trouwen? Ik vind het een beetje dom klinken als je na het trouwen pas achter dit soort dingen komt en dan gaat zeuren dat je 2e hands bent. Als je na iemand 2 maanden kennen al gaat trouwen ben je inderdaad een beetje een slet
Ah fuckquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je nog dat je een verhaal tikte over je eerste vriendje. Zo'n type was 't
Waarom zo gemeen jegens mijn persoon?quote:
Denk dat deze trouwens erger wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah fuckThat's not good. Hoewel dat niet zo'n mama's kindje was dan, maar qua ziek-in-het-hoofd dus redelijk van hetzelfde niveau?
De mijne was Nederlander trouwens.
Oh ik zie het.quote:
Die van jou? Rly? Dan is het wel zeer extreem, want geloof me, die van 'mij' was ook ver heen.quote:
Weet niet, pas na het trouwen gaan samenwonen en seks hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik zie het.
Maar hoe kan je die dingen gedurende 4 jaar relatie niet merken, en daarna binnen 2 jaar wel. Apart verhaal.
Ik bedoel het allemaal niet zo onaardig hoor, ik kan me gewoon een beetje slecht uitenquote:
Geen idee. I don't care.quote:
Nou.. Nee. Uit respect voor mijn ouders. Heb ze teveel lief en alleen dit wilde ik doen voor ze.quote:
Gelukkig maar, schobbejak komt keihard aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel het allemaal niet zo onaardig hoor, ik kan me gewoon een beetje slecht uiten
Maar hij was toch ook heel conservatief, of wou hij het wel voor het huwelijk?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef Ambipur het volgende:
Nou.. Nee. Uit respect voor mijn ouders. Heb ze teveel lief en alleen dit wilde ik doen voor ze.
sowieso dit soort onzin neergooien op een forum.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je bent wel mijn favoriete schobbejakje hoor nootmansquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, schobbejak komt keihard aan
Kusje.
vertel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die van jou? Rly? Dan is het wel zeer extreem, want geloof me, die van 'mij' was ook ver heen.
nee de hele tijd kutgifjes posten is leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso dit soort onzin neergooien op een forum.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Waar is een forum anders voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
Oké dat verandert het verhaal wel enigszins.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen idee. I don't care.
[..]
Nou.. Nee. Uit respect voor mijn ouders. Heb ze teveel lief en alleen dit wilde ik doen voor ze.
Daarin was hij niet zo conservatiefquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar hij was toch ook heel conservatief, of wou hij het wel voor het huwelijk?
Sorry hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee de hele tijd kutgifjes posten is leuk
sommige zijn wel leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee de hele tijd kutgifjes posten is leuk
Die van mij ja, die van jou zijn viesquote:
Hoezo onzin? Er worden vragen gesteld en die beantwoord ik. Ben een open persoon. Bevalt het niet, houd je je even stil, tot het weer gaat over poep ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Hoezo onzin? Waar is een forum anders voorAlsof een bepaald onderwerp 'raar' is om over te praten op een forum, kom zeg.
touchequote:
Wel apart dat je dat deed voor je ouders, zoiets is makkelijk geheim te houden tenzij ze je bloed willen zien na het 'ontmaagden'quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarin was hij niet zo conservatiefBoys will be boys.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Er worden vragen gesteld en die beantwoord ik. Ben een open persoon. Bevalt het niet, houd je je even stil, tot het weer gaat over poep ofzo.
quote:
Oh myquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent wel mijn favoriete schobbejakje hoor nootmans
Ik heb moeite met liegen. Ik wilde dit gewoon niet. Maakt verder niet zoveel uit, hoor. Ik heb er een lesje van geleerd en mijn kind hoeft dit niet iig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel apart dat je dat deed voor je ouders, zoiets is makkelijk geheim te houden tenzij ze je bloed willen zien na het 'ontmaagden'
Zijn Silent Hill monstersquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom loop ik eigenlijk mongolisch hard op m'n toetsenbord te rammen
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]adhdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom loop ik eigenlijk mongolisch hard op m'n toetsenbord te rammenI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik vind het laag van je dat je een neger associeert met poep.quote:
Beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb moeite met liegen. Ik wilde dit gewoon niet. Maakt verder niet zoveel uit, hoor. Ik heb er een lesje van geleerd en mijn kind hoeft dit niet iig.
quote:
Heb uit bronnen vernomen (facebook) dat bobby en tamashii verloofd zijn.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]Jij doet alles mongolisch hard toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom loop ik eigenlijk mongolisch hard op m'n toetsenbord te rammen
What the hellquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb uit bronnen vernomen (facebook) dat bobby en tamashii verloofd zijn.
vinger in je keelquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:08 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand hier trouwens katten. Huis dat ik huur ruikt naar katten en moet ervan kotsen.hoe gaat dat weg.
Ammoniak. Geen ervaring mee verder want mijn huis ruikt niet naar kat maar het schijnt te helpen tegen die pisgeur die katers achterlaten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:08 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand hier trouwens katten. Huis dat ik huur ruikt naar katten en moet ervan kotsen.hoe gaat dat weg.
En dan de grond daarmee boenen ofzo? Fucking gore kutlucht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ammoniak. Geen ervaring mee verder want mijn huis ruikt niet naar kat maar het schijnt te helpen tegen die pisgeur die katers achterlaten.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moeten die ook trouwen om te kunnen neuken?
Misschien kan Ambipur hun haar huwelijkse success story ook even vertellen, dan kunnen we deze tragedie wellicht nog afwenden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Heb uit bronnen vernomen (facebook) dat bobby en tamashii verloofd zijn.
Je hebt van die speciale spuiten voor honden en kattenpisquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dan de grond daarmee boenen ofzo? Fucking gore kutlucht.
Ja, probeer op te sporen waar die plek zit, waar de geur het ergst is en het daar gewoon te doen. Eventueel met water verdunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dan de grond daarmee boenen ofzo? Fucking gore kutlucht.
Slechte garpquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef VeerEli het volgende:
Jongens ik moet jullie wat vertellen. Ik ben vandaag 8 weken zwanger
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef VeerEli het volgende:
En je bent nog niet eens getrouwd! Shame on you.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale spuiten voor honden en kattenpis
Ik ga eens boenen en doen. Misschien helpt 't. Thanks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, probeer op te sporen waar die plek zit, waar de geur het ergst is en het daar gewoon te doen. Eventueel met water verdunnen.
Zien we er zo stom uit ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef VeerEli het volgende:
Jammer, had gehoopt dat iemand het echt zou denken
Ik geloof je hoor, maar ik ken je niet. Dus hecht er geen waarde aan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb FB En wil best wel weer trouwenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen probleem ik zoek wel verder dan
Weer een hossel misgelopen door gebrek aan facebook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen probleem ik zoek wel verder dan
Ik dacht het wel al te zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef VeerEli het volgende:
Auw dat doet pijnquote:
Ja, maar ik zou tenminste in de keuken staan als mijn vent thuis kwam.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb FB En wil best wel weer trouwen
Zou pas een slechte grap zijn als ik het niet zo obvious maakte, jullie me wel zouden geloven, en ik zou volhouden tot na 6 maand ofzoquote:
Zou het pas geloven na buik pics. Blote buik pics. Zoals die van lot. En ik wil lot dr baby ook zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou pas een slechte grap zijn als ik het niet zo obvious maakte, jullie me wel zouden geloven, en ik zou volhouden tot na 6 maand ofzo
Zou ik sowieso niet in dit topic zeggen tenzij lot perikelen die al aangaf dat ze het aan het proberen warenquote:
Dat je het dan niet meer durft te vertellen en een miskraam verhaal gaat verzinnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou pas een slechte grap zijn als ik het niet zo obvious maakte, jullie me wel zouden geloven, en ik zou volhouden tot na 6 maand ofzo
Ik ga liever neuken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou tenminste in de keuken staan als mijn vent thuis kwam.
Why not? Als 't echt zo zou zijn, na 8 weken zeggen mensen 't toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou ik sowieso niet in dit topic zeggen tenzij lot perikelen die al aangaf dat ze het aan het proberen waren.
Zo slechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat je het dan niet meer durft te vertellen en een miskraam verhaal gaat verzinnen.
ik kan nu een hele matige opmerking postenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb FB En wil best wel weer trouwen
Vandaag in Achter Gesloten Deuren, Vera heeft haar vrienden wijsgemaakt dat ze zwanger is maar dit is niet waar. Ze houdt dit leugen nu al 6 maanden vol, hoe moet dat over een aantal maanden als zij gaat bevallen? Moet ze haar vrienden nog een leugen vertellen, een miskraam, late abortus? Of moet zij de waarheid vertellen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat je het dan niet meer durft te vertellen en een miskraam verhaal gaat verzinnen.
Doe! Hou ik van!quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kan nu een hele matige opmerking posten
In de woorden van mijn nigga Ice Cubequote:
quote:Fine bitches, you shit out of luck
'Cause I'm prolly gon' eat more than I fuck
Shitquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vandaag in Achter Gesloten Deuren, Vera heeft haar vrienden wijsgemaakt dat ze zwanger is maar dit is niet waar. Ze houdt dit leugen nu al 6 maanden vol, hoe moet dat over een aantal maanden als zij gaat bevallen? Moet ze haar vrienden nog een leugen vertellen, een miskraam, late abortus? Of moet zij de waarheid vertellen...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vandaag in Achter Gesloten Deuren, Vera heeft haar vrienden wijsgemaakt dat ze zwanger is maar dit is niet waar. Ze houdt dit leugen nu al 6 maanden vol, hoe moet dat over een aantal maanden als zij gaat bevallen? Moet ze haar vrienden nog een leugen vertellen, een miskraam, late abortus? Of moet zij de waarheid vertellen...
Ja echt ff melden dat ik op mn 19e zwanger ben zonder diploma en huisquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why not? Als 't echt zo zou zijn, na 8 weken zeggen mensen 't toch?
Als 't the truth is...quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt ff melden dat ik op mn 19e zwanger ben zonder diploma en huis
Dit leugentje, deze leugen, die leugen, die leugens, die leugentjes.quote:
Damn. Zo voorspelbaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iets met geen interesse in 2e handsjes
was meer een idc, niet een verbeteringquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit leugentje, deze leugen, die leugen, die leugens, die leugentjes.
Hoezo? Leuk toch? Toch nog iemand die balt en komt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, zou het wel stilhouden hoor. Vooral hier, krijg je gelijk gezeik.
Je hoeft niet te komen om zwanger te rakenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo? Leuk toch? Toch nog iemand die balt en komt.
Zou me echt serieus geen reet interesseren. Boeiend wat een paar fokkers van mijn leven vindenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, zou het wel stilhouden hoor. Vooral hier, krijg je gelijk gezeik.
Postbodequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel havo diploma maar wat kan je daar nou mee
Zet je zijbalk gewoon weer aan bij weergavequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef VeerEli het volgende:
Maar toe ff kan iemand me ALSJEBLIEFT even helpen met itunes?
Man. Kan iemand het eens proberen bij mij. Misschien lukt het toch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet te komen om zwanger te raken
?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zet je zijbalk gewoon weer aan bij weergave
Jij als moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Man. Kan iemand het eens proberen bij mij. Misschien lukt het toch.
Hop gewoon op de eerste beste pik die je tegenkomt, schijt eraan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Man. Kan iemand het eens proberen bij mij. Misschien lukt het toch.
Ja, maar fokkers hoeven ook inhoudelijk niet zó veel over mijn leven te wetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou me echt serieus geen reet interesseren. Boeiend wat een paar fokkers van mijn leven vinden
Je had eerst die zijbalk links, die staat uit als het goe is bij die nieuwe. Zet die aan en dan snap je het weer. Magic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |