En dan ook even je zusje die nog geen tietjes had laten voelen, want die was daar heel nieuwsgierig naar.quote:
Damnquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan ook even je zusje die nog geen tietjes had laten voelen, want die was daar heel nieuwsgierig naar.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan ook even je zusje die nog geen tietjes had laten voelen, want die was daar heel nieuwsgierig naar.
Heb jij je broertje laten voelen? Tevens aan je kutjequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb jij je broertje laten voelen? Tevens aan je kutje?
Preuts.quote:
Ik dacht al jij hebt geen zusje tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja true story hoor, maar niet van mij, want ik heb geen zusje.
Als ik mocro ben dan ben jij intelligentquote:
Schiet op! Mn labiele bui komt, wil je voelen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb jij je broertje laten voelen? Tevens aan je kutje?
Hooiworstelaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht al jij hebt geen zusje toch
Gekke vriendinnen heb jij![]()
Is dat dezelfde als de hooiworstelaar?
Vind ik wel knap dan dat ik havo heb kunnen doen als ik dat niet ben, meestal zakken de dommies/ongemotiveerden toch wel naar vmbo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik mocro ben dan ben jij intelligent
Hoge cijfers omdat grote tetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik wel knap dan dat ik havo heb kunnen doen als ik dat niet ben, meestal zakken de dommies/ongemotiveerden toch wel naar vmbo.
Niveau van voortgezet onderwijs relateren aan intelligentiequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik wel knap dan dat ik havo heb kunnen doen als ik dat niet ben, meestal zakken de dommies/ongemotiveerden toch wel naar vmbo.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging liever met bff samen douchen en kutjes vergelijken en elkaars behaatjes passen.
Waar ben je? Dan geef ik je gelijk een beurt, ik neem mijn ragebol mee voor de spinnenwebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schiet op! Mn labiele bui komt, wil je voelen?
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentiequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niveau van voortgezet onderwijs relateren aan intelligentie![]()
![]()
Zeer goede post ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentieCB shutup, jouw post is net zo dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |