quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
NWS / Kleuters van 3 en 5 jaar plukken bloemetje: 130 euro boete
'Fee en Kick'
Die kinderen kunnen zich in het buitenland bijna niet fatsoenlijk voorstellen, dat wil je toch niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..].
Van mij mogen 99% van de stadswachten spontaan een hersentumor krijgen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
'Fee en Kick'
Ik kende iemand die Kick heet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen zich in het buitenland bijna niet fatsoenlijk voorstellen, dat wil je toch niet.
Hoe kwam hij aan die naam? was gewoon een normale naam in het land van herkomst? Of was het omdat hij een sterrenkind was?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kende iemand die Kick heet.In het buitenland ontmoet.
quote:Chris 'Mac Daddy' Kelly, een van de twee rappers van het Amerikaanse duo Kris Kross, is op 34-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de politie van Atlanta (Georgia) woensdag bekendgemaakt.
Samen met Chris 'Daddy Mac' Smith had Kelly in 1992 een wereldhit met het aanstekelijke nummer Jump, dat acht weken in de Billboard Hot 100 stond. De twee waren 13 jaar oud toen ze werden ontdekt en onderscheidden zich in hun clips en op het podium door het achterstevoren dragen van hun kleding.
Het duo bracht drie albums uit. Het eerste, Totally Krossed Out, belandde in de Verenigde Staten op de eerste plaats van de reguliere én van de R&B-albumlijst.
Ik heb een keer een boete gekregen van zo'n flappie omdat ik met mijn linkerslipper het randje aan zijkant van de metro aanraakte. Dat was blijkbaar een deel van de stoel (?). En er dan ook nog doodleuk bijzeggen 'Oh je hebt geluk, de boetes zijn sinds vorige week 20 euro omhoog gegaan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]tering. Droeftoeters. Als het nou nog een aangelegd perkje was zou ik het begrijpen, maar dit.
Ze hadden het gewoon bij een waarschuwing moeten laten. Dat was blijkbaar nodig, want die oma snapte niet dat dat niet mocht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]tering. Droeftoeters. Als het nou nog een aangelegd perkje was zou ik het begrijpen, maar dit.
Het was een Nederlander, en hij was een beetje apart. Maar het maakte me niet uit want hij had heel veel inktvisringen en ik mocht ze op etenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kwam hij aan die naam? was gewoon een normale naam in het land van herkomst? Of was het omdat hij een sterrenkind was?
Sterrenkind dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het was een Nederlander, en hij was een beetje apart. Maar het maakte me niet uit want hij had heel veel inktvisringen en ik mocht ze op eten![]()
![]()
![]()
![]()
Zou dat gewoon aanvechten na het betalen van zo'n boete. Sowieso dat toontje erbijquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb een keer een boete gekregen van zo'n flappie omdat ik met mijn linkerslipper het randje aan zijkant van de metro aanraakte. Dat was blijkbaar een deel van de stoel (?). En er dan ook nog doodleuk bijzeggen 'Oh je hebt geluk, de boetes zijn sinds vorige week 20 euro omhoog gegaan!
Precies, een waarschuwing lijkt mij in zo'n geval ook meer dan voldoende.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon bij een waarschuwing moeten laten. Dat was blijkbaar nodig, want die oma snapte niet dat dat niet mocht.
Je kunt wel inktvisringen hebben zonder een sterrenkind te zijn toch.quote:
Dat toontje maakt het inderdaad extra hinderlijk. Het lijkt wel of ze er plezier in hebben om mensen die eigenlijk niet echt iets fout doen te hinderen. En zodra er iets serieus gebeurd doen ze niks. Ik heb ook wel eens gehad dat ik met een groepje vrienden ergens stond in een dronken bui, toen stond er iemand te pissen tegen een muurtje, waarvoor je normaal standaard een boete krijgt. Dan zie je ze kijken, kijk je terug, en dan kijken ze snel weg omdat ze bang zijn. Dat is zo triestquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou dat gewoon aanvechten na het betalen van zo'n boete. Sowieso dat toontje erbij
Ik ben ooit staande gehouden door politie omdat ik ergens reed waar het niet mocht (stond een bordje zag ik later, zeer klein en achter een lantaarnpaal). "U kijkt nogal zoekende" "Ja dat klopt, ik zoek een parkeergarage" "Oh, die zijn hier wel in de buurt ja" *grijns* "maar u krijgt wel een boette"
Drie anderen die voor mij reden kregen helemaal niets.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat toontje maakt het inderdaad extra hinderlijk. Het lijkt wel of ze er plezier in hebben om mensen die eigenlijk niet echt iets fout doen te hinderen. En zodra er iets serieus gebeurd doen ze niks. Ik heb ook wel eens gehad dat ik met een groepje vrienden ergens stond in een dronken bui, toen stond er iemand te pissen tegen een muurtje, waarvoor je normaal standaard een boete krijgt. Dan zie je ze kijken, kijk je terug, en dan kijken ze snel weg omdat ze bang zijn. Dat is zo triest
Je wordt ook alleen stadswacht als je in al het andere in je leven gefaald hebt. Dat kan niet andersquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Inderdaad ja, het aanpakken van burgers die onbewust een fout maken is sowieso kansloos, geef dan een waarschuwing en klaar. Zo'n kleinerende toon opzetten vind ik zelf al helemaal fout, sinds de meesten ook nog eens het niveau van een hamburger hebben in tegenstelling tot de persoon die ze aanspreken.
True, ik zou zelfs hamburgerflipper verkiezen boven stadswachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je wordt ook alleen stadswacht als je in al het andere in je leven gefaald hebt. Dat kan niet anders
Ik schat die gasten bij de mac ook serieus hoger in hoor. Die spreken vaak nog in ieder geval één taal verstaanbaar. Dat brabbeltaaltje van die marrokaanse droeftoeters daar snap ik helemaal niks van. Met die boete moest hij het ook 3x zeggen voordat ik überhaupt doorhad dat ik een boete hadquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, ik zou zelfs hamburgerflipper verkiezen boven stadswacht
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, ik zou zelfs hamburgerflipper verkiezen boven stadswacht
Oh oh ik weet nog een goede: Parkeerwachten, die zijn ook geweldig. Op m'n werk (Amsterdam) zie ik ze regelmatig mensen aanspreken, je ziet die mensen echt met zo'n kop kijken van "Waar heb jij het over"quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik schat die gasten bij de mac ook serieus hoger in hoor. Die spreken vaak nog in ieder geval één taal verstaanbaar. Dat brabbeltaaltje van die marrokaanse droeftoeters daar snap ik helemaal niks van. Met die boete moest hij het ook 3x zeggen voordat ik überhaupt doorhad dat ik een boete had
Haha je die zijn ook schitterend. Ik heb zelf geen auto dus niet heel vaak mee te maken gehad. Maar voor mijn huis zijn van die betaalde parkeerplekken, en dan zie je die parkeerwachten dus die bonnen uitschrijven. Fantastisch tafereel is dat, ze zien er zelfs van 10 meter afstand uit alsof ze te dom zijn om te poepenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh oh ik weet nog een goede: Parkeerwachten, die zijn ook geweldig. Op m'n werk (Amsterdam) zie ik ze regelmatig mensen aanspreken, je ziet die mensen echt met zo'n kop kijken van "Waar heb jij het over"
heb je er tenminste nog plezier vanquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha je die zijn ook schitterend. Ik heb zelf geen auto dus niet heel vaak mee te maken gehad. Maar voor mijn huis zijn van die betaalde parkeerplekken, en dan zie je die parkeerwachten dus die bonnen uitschrijven. Fantastisch tafereel is dat, ze zien er zelfs van 10 meter afstand uit alsof ze te dom zijn om te poepen![]()
![]()
Gaat ie reageren:quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
http://volkabulaire.nl/ is lelijk en spreekt je in het begin stom aan met 'hee groentje'
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:15 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet in je gezicht dat je lelijk bent? Damn it woman!
Anyhow, het gaat om functionaliteit; innerlijk > uiterlijk.
PS: je bent ook een groentje op Volkabulaire territorium
Ik heb gewoon al 5 jaar dezelfde parkeerwachters in mijn wijk, nou leuk werk man. iig ietsje beter dan stadswachten imo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh oh ik weet nog een goede: Parkeerwachten, die zijn ook geweldig. Op m'n werk (Amsterdam) zie ik ze regelmatig mensen aanspreken, je ziet die mensen echt met zo'n kop kijken van "Waar heb jij het over"
Alleen al vanwege die namen verdienen ze een boete. Goed gehandeld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
'Fee en Kick'
Ja. Vandaar ook de ondertitel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:25 schreef Silentalarm het volgende:
Hee Chai heb jij jezelf eigenlijk vernoemd naar Chai thee?![]()
![]()
Whehe dat wel, maar alsnog zijn het vaak van die half-half figuren, af en toe twijfel ik dan aan de geestelijke gesteldheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al 5 jaar dezelfde parkeerwachters in mijn wijk, nou leuk werk man. iig ietsje beter dan stadswachten imo.
Het lijken vaak wel van die types te zijn, die er genoegen in scheppen anderen op hun fouten te wijzen. Beetje zoals mod zijn op Fok, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:28 schreef LompeHork het volgende:
Whehe dat wel, maar alsnog zijn het vaak van die half-half figuren, af en toe twijfel ik dan aan de geestelijke gesteldheid
Ja, van die machthebbende zwijnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het lijken vaak wel van die types te zijn, die er genoegen in scheppen anderen op hun fouten te wijzen. Beetje zoals mod zijn op Fok, eigenlijk.
eigenlijk zou je wd mod moeten maken kan ze al taal nazi allemaal fouten zelf verbeterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, van die machthebbende zwijnen(en zonder grappen: mod op FOK! ben je voor de lol, als het goed is, anders zit er wat fout in je hoofd
)
Vork.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Ugjerke het volgende:
Hork, hork, hork, honing gooi je naar een?
Ach, zo zijn er nog 3829734829 taalnazi's op internet, gewoon geen neuk geven en doorlopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eigenlijk zou je wd mod moeten maken kan ze al taal nazi allemaal fouten zelf verbeteren
bemoei je er niet tegenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eigenlijk zou je wd mod moeten maken kan ze al taal nazi allemaal fouten zelf verbeteren
Sala speelt met haar privéquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We gaan dit niet uit de hand laten escaleren heur.
Terecht ook wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat mag dan niet en dan krijg ik een ban.
Zou je volgende ban gewoon een permaban zijn eigenlijk, ongeacht waar je een ban voor krijgt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat mag dan niet en dan krijg ik een ban.
Ja ben benieuwd of mijn bijdrage er nog in is gekomen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hoe is het met dat lijstje met domme fouten?
Nee gewoon een jaar of zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je volgende ban gewoon een permaban zijn eigenlijk, ongeacht waar je een ban voor krijgt?
veel zullen niet wetenquote:
living on the edgequote:
lilleke sitequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Chai het volgende:
http://www.prinsbudgetcar(...)rticle&id=8&Itemid=9
Ja wie koopt daar nu iets.quote:
Dan verdien je het dus ook gewoon, hè.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wie koopt daar nu iets.
Deze mongool dus http://kassa.vara.nl/disc(...)-caravans-oplichter/
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wie koopt daar nu iets.
Deze mongool dus http://kassa.vara.nl/disc(...)-caravans-oplichter/
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je weleens de stofzuiger erop gezet?
beter dan dat blonde imoquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:19 schreef Chai het volgende:
http://www.egotastic.com/(...)work-for-v-magazine/
Dat haar.
Bedoel vooral dat het kort is, ze lijkt dan gelijk een beetje op een aapje, ze heeft ook niet zo mooie oren.quote:
Ze is zelf ook gewoon kut, die stem ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel vooral dat het kort is, ze lijkt dan gelijk een beetje op een aapje, ze heeft ook niet zo mooie oren.
Had je nog note ofso gehad voor gisteren? Het posten van cb zijn prive?quote:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je nog note ofso gehad voor gisteren? Het posten van cb zijn prive?
zijn prive wat¿quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je nog note ofso gehad voor gisteren? Het posten van cb zijn prive?
Wow lekker nonchalant.quote:
Jammer. Was ook wel benieuwdquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had het best willen weten, maar niet recent naar het aantal gekeken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:41 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
owh my![]()
[ afbeelding ]
Waar van A'dam was je dan, als je dat UGS bordje zag?quote:
Snel 2Nutz ga terug naar die straat en vermeld de straatnaam hier!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar van A'dam was je dan, als je dat UGS bordje zag?Volgens mij is dat maar van 1 straat namelijk (het verlengde van mijn straat).
Of je stuurt een FB-berichtje naar je FOK!vriendin Vas de stalker, die kan je dat ook haarfijn uitleggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Snel 2Nutz ga terug naar die straat en vermeld de straatnaam hier!!!
op hoeveel sta je totaal?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had het best willen weten, maar niet recent naar het aantal gekeken.
Was bij zuidoost man. UGS A,B en C.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar van A'dam was je dan, als je dat UGS bordje zag?Volgens mij is dat maar van 1 straat namelijk (het verlengde van mijn straat).
52 hier. Boks.quote:
Was typoquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, dat is 50 meer dan het aantal bedpartners dat je tot nu toe hebt gehad.
Als het nu uit ging hè, zou ze dan nog makkelijk een nieuwe vriend krijgen? Zou ze het weer via FOK! doen?quote:
Durf je dat niet aan mij te vragen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het nu uit ging hè, zou ze dan nog makkelijk een nieuwe vriend krijgen? Zou ze het weer via FOK! doen?
Staat jouw blok ook dichtbij een grote doorgaande weg? Langs ringweg o.i.d?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Boeiend, da's dus toch niet mijn straat.
[..]
Gvd man, ik ben autistisch ja, mijn hoofd slaat nu op hol.
Nope, die bij RAI is de dichtsbijzijndequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat jouw blok ook dichtbij een grote doorgaande weg? Langs ringweg o.i.d?
Ohh dan was dat dus niet in jouw buurt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nope, die bij RAI is de dichtsbijzijnde.
Jij weet het antwoord niet.quote:
Moet wel. Ik bedoel, ze heeft vanaf haar 16e(?) een relatie via FOK!, ze zou niet eens weten hoe zoiets in het echt tot stand komt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het nu uit ging hè, zou ze dan nog makkelijk een nieuwe vriend krijgen? Zou ze het weer via FOK! doen?
Klopt, maar wel het verlengde van jouw straat zeg jequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Boeiend, da's dus toch niet mijn straat.
Wat. Valt er te hosselen via Fok?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelachen als Ruben v/d Meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef Gorzalka het volgende:
Moet wel. Ik bedoel, ze heeft vanaf haar 16e(?) een relatie via FOK!, ze zou niet eens weten hoe zoiets in het echt tot stand komt.
Alsof er ook maar iemand uit de KLB SC mij iets kan makenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, maar wel het verlengde van jouw straat zeg je.
Ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand uit de KLB SC mij iets kan maken.
Waar bemoei jij je op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whut da fuck deed je in Z-O dan?Bij je schoonfamilie op bezoek?
Ik kan een mooie tekening voor je maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand uit de KLB SC mij iets kan maken.
Alleen krio zou dat fysiek kunnen.
Ik heb mijn zinnen op jou gezet, lekker MILFje van mequote:
Die zou mij ook wel fysiek kunnen.. Damnz.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen krio zou dat fysiek kunnen.
quote:
Zou wel geld betalen om haar met een jongen te zien pratenquote:
Natte stoel gekregen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die zou mij ook wel fysiek kunnen.. Damnz.
Ik ben niet gek. Hoogstens labiel en moordzuchtig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, en jij. Maar jij bent gek G, dus jou hou ik te vriend.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Hoogstens labiel en moordzuchtig.
quote:
Ging naar schiphol, iemand ophalen. Zat om 5 uur al in die ootoquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bemoei me ermee onder.
nee maar ffsrs, wat was daar dan?
Even je mail order bride opgepiktquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging naar schiphol, iemand ophalen. Zat om 5 uur al in die ooto
Je weet dat ik een opleiding doe met voornamelijk jongens? en in projectgroepen dikwijls het enige meisje ben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou wel geld betalen om haar met een jongen te zien praten!
(nofi)
(kinda fi)
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Hoogstens labiel en moordzuchtig.
Jij bent niet interessant. Ik wil krio. Klaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen op jou gezet, lekker MILFje van me.
Ja alleen vanaf curacao. Mokka bridequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Even je mail order bride opgepikt?
Russische?
In een flirty situatie, zeg maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat ik een opleiding doe met voornamelijk jongens? en in projectgroepen dikwijls het enige meisje ben?
Out of your leaguequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent niet interessant. Ik wil krio. Klaar.
Zou jij makkelijk een nieuwe vriend aan de haak kunnen slaan? Gezien je al jaren met je 1e vriend bent en die ook nog eens via FOK! hebt leren kennenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat ik een opleiding doe met voornamelijk jongens? en in projectgroepen dikwijls het enige meisje ben?
Dan moet je een dun oostblokwijfje zijn, daar valt ie op.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent niet interessant. Ik wil krio. Klaar.
Serieus? Jammer. Want dat lichaam van hem. Vergeet dat hoofd. Gewoon dat lichaam. Damnz.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet je een dun oostblokwijfje zijn, daar valt ie op.
Gekke man.
Ja, doei. Ze mag m hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Zou chloro en ambi willen zien vechten om krio
Vind het niet gezond om gelijk na een langdurige relatie weer een nieuwe relatie te beginnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou jij makkelijk een nieuwe vriend aan de haak kunnen slaan? Gezien je al jaren met je 1e vriend bent en die ook nog eens via FOK! hebt leren kennen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Als ik een dagje weinig eet en een koprol maak heb ik ook zo'n lijf man, stelt niks voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Serieus? Jammer. Want dat lichaam van hem. Vergeet dat hoofd. Gewoon dat lichaam. Damnz.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Net alsof zo'n loco chica als jij een vechtpartijtje zou afslaanquote:
Dat is geen antwoord op m'n vraag en tevens heb ik nergens over de tussentijd gesproken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het niet gezond om gelijk na een langdurige relatie weer een nieuwe relatie te beginnen.
Jawel. Een n.beurt daarentegen niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Net alsof zo'n loco chica als jij een vechtpartijtje zou afslaan.
Doe dan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik een dagje weinig eet en een koprol maak heb ik ook zo'n lijf man, stelt niks voor.
Je ergert me. Hou eens op.quote:
Ja ik weet dat nu toch ook nog niet? ben niet actief op zoek geweest. Weet niet hoe snel ik weer iemand leuk vind.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op m'n vraag en tevens heb ik nergens over de tussentijd gesproken.
Je draait eromheen, duidelijk dus.
Zouden wij een match kunnen zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik weet dat nu toch ook nog niet? ben niet actief op zoek geweest. Weet niet hoe snel ik weer iemand leuk vind.
Geen idee, zou eerst moeten meeten. Er moet wel een soort lichamelijke spanning zijn die toeneemt wanneer je nader tot elkaar komt.quote:
Gorzalka heeft altijd iets onder spanning dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, zou eerst moeten meeten. Er moet wel een soort lichamelijke spanning zijn die toeneemt wanneer je nader tot elkaar komt.
Die lichamelijke spanning wordt bij de dames meestal twee keer zo groot nadat ik mijn broek heb uitgetrokkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, zou eerst moeten meeten. Er moet wel een soort lichamelijke spanning zijn die toeneemt wanneer je nader tot elkaar komt.
Hoi!!!!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die lichamelijke spanning wordt bij de dames meestal twee keer zo groot nadat ik mijn broek heb uitgetrokken.
Nee, sterker nog, ik ben het tegenovergestelde. Ik zou jaren geen seks kunnen hebben en er geen minuut minder om slapenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je komt bijna net zo wanhopig over als ik ben. Sta je ook uberlang droog?
Wat is uberlang, kom eens met cijfers?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je komt bijna net zo wanhopig over als ik ben. Sta je ook uberlang droog?
In before Allure met ''twee weken''.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is uberlang, kom eens met cijfers?
Langer dan een jaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is uberlang, kom eens met cijfers?
Ach je gaat naar de klb meet toch?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zo lang dan, gun jezelf een penis.
Keuze idd. Ik wil niet zomaar, moet iemand leuk vinden en zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je was toch een vrouw? dan is het toch gewoon een keuze?
Ja, maar ze wordt afgezet en opgehaald door haar twee intimiderende broers, daar zit niemand op te wachtenquote:
moest lachen om de koprol.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik een dagje weinig eet en een koprol maak heb ik ook zo'n lijf man, stelt niks voor.
Romanticus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik iemand eerst leuk wil vinden. Dat ik ken je net 3 uur verhaal doe ik niet aan.
Geloof je niet in liefde op het eerste gezicht :Squote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik iemand eerst leuk wil vinden. Dat ik ken je net 3 uur verhaal doe ik niet aan.
Oh nu weer niet? Jammerquote:
Maar je moet altijd eerst een proefritje maken, ook als je iemand leuk vindt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd, -no offense trouwens- zou ik daar gewoon lak aan hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh meisje.. Ik had een relatie en heb gewacht tot ik getrouwd was. 4 jaar lang gewacht eh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je moet altijd eerst een proefritje maken, ook als je iemand leuk vindt.
Deze expertquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Can't. Zal die klote opvoeding wel zijn geweest. Heb nou eenmaal bepaalde normen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd, -no offense trouwens- zou ik daar gewoon lak aan hebben
ergo, mannen die ambi leuk vindt willen niet langer dan 3 uur met haar om gaan:quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hehe vuige slettebak.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ergo, mannen die ambi leuk vindt willen niet langer dan 3 uur met haar om gaan:
Houjoe bakka. Nee, als je dat was dan was je sws al gestenigtquote:
Paardenquote:
kk, jij hebt serieus seks met je paarden, ik wist het.quote:
Zit goed geld in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
kk, jij hebt serieus seks met je paarden, ik wist het.
Wollahquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Houjoe bakka. Nee, als je dat was dan was je sws al gestenigt
Mijn eerste pony heb ik ook ingereden terwijl ik zelf ook nog geen ervaring had.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
kk, jij hebt serieus seks met je paarden, ik wist het.
Was Mozy ook hung like een peerd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn eerste pony heb ik ook ingereden terwijl ik zelf ook nog geen ervaring had.
Was bij Mozy dus ook net zo, twee groentjes, samen ervaring op doen.
Wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was Mozy ook hung like een peerd?
Nee toen nog niet, penis was nog in de groei.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was Mozy ook hung like een peerd?
Mozy is vorige maand omgekomen bij de Boston Marathon.....quote:
Lolquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mozy is vorige maand omgekomen bij de Boston Marathon.....
Ik ben sws nog kinderachtig. Dus prima.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef Gorzalka het volgende:
Haha 2Nutz, die foto van jou in US. Ik had die trui ook in een andere kleur, maar die heb ik op mijn 16e weggegooid omdat het te kinderachtig was geworden.
Mja, als je een baan hebt waarbij je de hele dag kunt FOK!ken hoeft dat ook niet, inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben sws nog kinderachtig. Dus prima.
Je kleren weg doen om volwassen over te komen
Welke?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lol
[..]
Ik ben sws nog kinderachtig. Dus prima.
Je kleren weg doen om volwassen over te komen
Daaromquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mja, als je een baan hebt waarbij je de hele dag kunt FOK!ken hoeft dat ook niet, inderdaad.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #88quote:
Opmaatje naar de aflevering van FOK! cribs die bij mij wordt gefilmdquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom
Wel leuk een keer inzicht in jouw leven zo hoor verder.
Van hoe of wat enzo weetjewel
Is toch leuk?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #88
In de OP.
[..]
Opmaatje naar de aflevering van FOK! cribs die bij mij wordt gefilmd.
Interessant.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #88
In de OP.
[..]
Opmaatje naar de aflevering van FOK! cribs die bij mij wordt gefilmd.
Tja.. Ik hou wel van een hipster look. Alleen moet daar nog een hele grote man onder zitten. En dat is 2nutz niet. Jammer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
In de ogen van een 16-jarige Gorzalka niet.
Smaken verschillenquote:
Groot? Ben 1.82 maar als je als persoon bedoeld dan ja, helaas.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja.. Ik hou wel van een hipster look. Alleen moet daar nog een hele grote man onder zitten. En dat is 2nutz niet. Jammer.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
In de ogen van een 16-jarige Gorzalka niet.
Jij met je 'alles moet groot'quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja.. Ik hou wel van een hipster look. Alleen moet daar nog een hele grote man onder zitten. En dat is 2nutz niet. Jammer.
De iele hulk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:48 schreef Gorzalka het volgende:
What the hell is die pyjama daaronder trouwens?
Nog een paar jaartjes rijpenquote:
Als 13-jarig meisje met opkomende tietjes heb je toch ook vaak genoeg gemerkt dat volwassen mannen naar je keken? Dat is toch niet iets nieuws?quote:
Ja. Alles moet groot. Ben zelf ook groot, hoorquote:
Idd. Mannen willen gewoon kneedbare meidjes. Geen zure vrouwen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 13-jarig meisje met opkomende tietjes heb je toch ook vaak genoeg gemerkt dat volwassen mannen naar je keken? Dat is toch niet iets nieuws?
Ja.. Had dat vroeger wel idd toen ik 13 was ofzo...quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 13-jarig meisje met opkomende tietjes heb je toch ook vaak genoeg gemerkt dat volwassen mannen naar je keken? Dat is toch niet iets nieuws?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dik ben je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Alles moet groot. Ben zelf ook groot, hoorBreed moet ie zijn. Als een beest gewoon. Yammm.
Niet. U like attentionquote:
Gewoon 16, hoor.quote:
Niet dik. Beetje mollig. Ben 1.78 en heb brede heupen etc. Zie je een skinny al naast me lopen.quote:
Dat is een huge teefquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet dik. Beetje mollig. Ben 1.78 en heb brede heupen etc. Zie je een skinny al naast me lopen.
Dus toen haalde je je tieten er af?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik was echt zo like
[ afbeelding ]
Had je ook zo'n vieze oom die dan zoiets zei als "zo, dat begint al aardig te groeien zie ik?" (sleb sleb)quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, werd er gewoon boos van, zo vies vond ik het dat ze dat deden.
WOW WOW WOW WOW WROM GELIJK ZO OVER MIJN PENIS?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
itt jouw kleine manhood ja. Schrikken eh.
Stfu biatch. Incasseren. Jij deelt ook uit. Kleine.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WOW WOW WOW WOW WROM GELIJK ZO OVER MIJN PENIS?!
Toch dus nog ff genieten van alle aandacht hmquote:
Zal je eens laten zien wat uitdelen is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stfu biatch. Incasseren. Jij deelt ook uit. Kleine.
Genieten ja, geweldig. Met nog grotere tieten dan ik op m'n 13e had, echt fantastisch was het.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch dus nog ff genieten van alle aandacht hm
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Genieten ja, geweldig. Met nog grotere tieten dan ik op m'n 13e had, echt fantastisch was het.
Sorry. Piemel van cb dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
Moet het nou alweer over de tieten van Vas gaan.
Da's beter, raak ik ook maar niet over uitgepraat.quote:
Nou, laat horenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's beter, raak ik ook maar niet over uitgepraat.
quote:
En dan ook even je zusje die nog geen tietjes had laten voelen, want die was daar heel nieuwsgierig naar.quote:
Damnquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan ook even je zusje die nog geen tietjes had laten voelen, want die was daar heel nieuwsgierig naar.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan ook even je zusje die nog geen tietjes had laten voelen, want die was daar heel nieuwsgierig naar.
Heb jij je broertje laten voelen? Tevens aan je kutjequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb jij je broertje laten voelen? Tevens aan je kutje?
Preuts.quote:
Ik dacht al jij hebt geen zusje tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja true story hoor, maar niet van mij, want ik heb geen zusje.
Als ik mocro ben dan ben jij intelligentquote:
Schiet op! Mn labiele bui komt, wil je voelen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb jij je broertje laten voelen? Tevens aan je kutje?
Hooiworstelaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht al jij hebt geen zusje toch
Gekke vriendinnen heb jij![]()
Is dat dezelfde als de hooiworstelaar?
Vind ik wel knap dan dat ik havo heb kunnen doen als ik dat niet ben, meestal zakken de dommies/ongemotiveerden toch wel naar vmbo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik mocro ben dan ben jij intelligent
Hoge cijfers omdat grote tetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik wel knap dan dat ik havo heb kunnen doen als ik dat niet ben, meestal zakken de dommies/ongemotiveerden toch wel naar vmbo.
Niveau van voortgezet onderwijs relateren aan intelligentiequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik wel knap dan dat ik havo heb kunnen doen als ik dat niet ben, meestal zakken de dommies/ongemotiveerden toch wel naar vmbo.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging liever met bff samen douchen en kutjes vergelijken en elkaars behaatjes passen.
Waar ben je? Dan geef ik je gelijk een beurt, ik neem mijn ragebol mee voor de spinnenwebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schiet op! Mn labiele bui komt, wil je voelen?
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentiequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niveau van voortgezet onderwijs relateren aan intelligentie![]()
![]()
Zeer goede post ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentieCB shutup, jouw post is net zo dom.
En met ragebol bedoel je Murdera?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
Waar ben je? Dan geef ik je gelijk een beurt, ik neem mijn ragebol mee voor de spinnenwebben.
Dacht dat 2Nutz die niet had gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat filmpje dat je met je vriendin op die hooibalen stond te shaken
Ik niet.. Linkje? :$quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Fok is mijn uitlaatklep" zoals een wijs man ooit zei.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Waar ben je? Dan geef ik je gelijk een beurt, ik neem mijn ragebol mee voor de spinnenwebben.
Probeer je me iets duidelijk te maken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Staat op mn fb en alleen zichtbaar voor vrienden.
Gemiddelde lengte, maar de dikte is bovengemiddeldquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]want de jouwe is zo klein dat een ragebol mee moet?
Okquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Staat op mn fb en alleen zichtbaar voor vrienden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Fok is mijn uitlaatklep" zoals een wijs man ooit zei.
Kloptquote:
Tja, het is een nederlander he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]want de jouwe is zo klein dat een ragebol mee moet?
Hoezoooo. Irl praat ik ook zo. Ben ik nu domquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentieCB shutup, jouw post is net zo dom.
Nee dat doen Turken gewoon. Beetje schreeuwerig, je weet toch van die groepjes Turkse vrouwen die buiten staan te roddelen enzo. Man man man.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezoooo. Irl praat ik ook zo. Ben ik nu dom
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Size does matter.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte, maar de dikte is bovengemiddeld.
roddelen¿ mekkerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat doen Turken gewoon. Beetje schreeuwerig, je weet toch van die groepjes Turkse vrouwen die buiten staan te roddelen enzo. Man man man.
Ga je mond spoelen. Zo ben ik niet. Ga niet eens met Turken omquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat doen Turken gewoon. Beetje schreeuwerig, je weet toch van die groepjes Turkse vrouwen die buiten staan te roddelen enzo. Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |