Jawel. Een n.beurt daarentegen niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Net alsof zo'n loco chica als jij een vechtpartijtje zou afslaan.
Doe dan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik een dagje weinig eet en een koprol maak heb ik ook zo'n lijf man, stelt niks voor.
Je ergert me. Hou eens op.quote:
Ja ik weet dat nu toch ook nog niet? ben niet actief op zoek geweest. Weet niet hoe snel ik weer iemand leuk vind.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op m'n vraag en tevens heb ik nergens over de tussentijd gesproken.
Je draait eromheen, duidelijk dus.
Zouden wij een match kunnen zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik weet dat nu toch ook nog niet? ben niet actief op zoek geweest. Weet niet hoe snel ik weer iemand leuk vind.
Geen idee, zou eerst moeten meeten. Er moet wel een soort lichamelijke spanning zijn die toeneemt wanneer je nader tot elkaar komt.quote:
Gorzalka heeft altijd iets onder spanning dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, zou eerst moeten meeten. Er moet wel een soort lichamelijke spanning zijn die toeneemt wanneer je nader tot elkaar komt.
Die lichamelijke spanning wordt bij de dames meestal twee keer zo groot nadat ik mijn broek heb uitgetrokkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, zou eerst moeten meeten. Er moet wel een soort lichamelijke spanning zijn die toeneemt wanneer je nader tot elkaar komt.
Hoi!!!!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die lichamelijke spanning wordt bij de dames meestal twee keer zo groot nadat ik mijn broek heb uitgetrokken.
Nee, sterker nog, ik ben het tegenovergestelde. Ik zou jaren geen seks kunnen hebben en er geen minuut minder om slapenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je komt bijna net zo wanhopig over als ik ben. Sta je ook uberlang droog?
Wat is uberlang, kom eens met cijfers?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je komt bijna net zo wanhopig over als ik ben. Sta je ook uberlang droog?
In before Allure met ''twee weken''.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is uberlang, kom eens met cijfers?
Langer dan een jaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is uberlang, kom eens met cijfers?
Ach je gaat naar de klb meet toch?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zo lang dan, gun jezelf een penis.
Keuze idd. Ik wil niet zomaar, moet iemand leuk vinden en zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je was toch een vrouw? dan is het toch gewoon een keuze?
Ja, maar ze wordt afgezet en opgehaald door haar twee intimiderende broers, daar zit niemand op te wachtenquote:
moest lachen om de koprol.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik een dagje weinig eet en een koprol maak heb ik ook zo'n lijf man, stelt niks voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |