heb hem anoniem gemaaktquote:
Kun je het opnieuw verzenden? Heb het niet ontvangen namelijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:37 schreef JeMoeder het volgende:
Mijn antwoord was iets in de trant van
Krijg [ziekte waarvoor bestraling of chemo een geneesmethode is].
Mmm apart. Komtie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Kun je het opnieuw verzenden? Heb het niet ontvangen namelijk
Kenkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:37 schreef JeMoeder het volgende:
Mijn antwoord was iets in de trant van
Krijg [ziekte waarvoor bestraling of chemo een geneesmethode is].
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Misschien wilde hij wel gewoon een date met je. Dat vraag je tenslotte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
de mijne : krijg de gifkikker eczeem met je zooi, open een topic en zout op met die dm's
'tjah, dan moet je met de juiste moves komenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wilde hij wel gewoon een date met je. Dat vraag je tenslotte.
Wie ben jij en waarom weet je dit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef HotSummerNight het volgende:
hoe staat het trouwens met je bench?
mjeh, dacht eerst dat je zei dat je dat je me een dm had gestuurdquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Neuken? (verder is je ninja-ed-t beter dan de oorspronkelijke tekst)
omdat ik er in ging met boter en suikerquote:
Zeikerd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Kerstballetje het volgende:
Ach zeikerd, ik ben bezig voor school, open expres geen topic omdat toch geen hond er naar omkijkt en dan krijg je weer dit. Waar gaat het heen met FOK.
wat zou meer werk zijn? een topic openen of een multi-dm sturen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeikerd?
Dit is gewoon not done.
Je gaat geen andere mensen lastig vallen met jou huiswerk.
Je kan een topic openen, maar als je dat teveel werk vind is dat jouw probleem, niet die van ons.
Zie semi ninja edit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
....*insert matige grap over huiswerk*
Oh wacht. Je bedoelt mijn loungeset hè.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:44 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
omdat ik er in ging met boter en suiker
Je zou zeggen het eerste, maar in het geval van TS?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
wat zou meer werk zijn? een topic openen of een multi-dm sturen?
Ik ben redelijk vergevingsgezind, Anne.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:45 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat Kreator het met die dank eens is, stiekem.
Wel leuk dat er met me wordt meegedacht. Bedankt voor de heads-up, de volgende keer zal ik het anders aanpakken, wat zeg je me daarvan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeikerd?
Dit is gewoon not done.
Je gaat geen andere mensen lastig vallen met jouw huiswerk.
Je kan een topic openen, maar als je dat teveel werk vind is dat jouw probleem, niet die van ons.
Grapje uiteraard. Ik hoop dat ie straks een splinter in z'n vinger krijgt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vergevingsgezind, Anne.
hoe dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef Doodloper het volgende:
tyf op met je dm's, voor straf ga ik je website verzieken
Met een multi-dm bereik je meer mensen dan via een topic dat binnen 10 minuten verwijderd wordt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
wat zou meer werk zijn? een topic openen of een multi-dm sturen?
Serverlocatie opsporen en dan in het server-rack schijten. Verrassing voor als hij de volgende keer onderhoud komt plegen.quote:
Ik denk niet mee, ik waarschuw je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Wel leuk dat er met me wordt meegedacht. Bedankt voor de heads-up, de volgende keer zal ik het anders aanpakken, wat zeg je me daarvan?
Enquêtes worden niet verwijderd, hooguit gesloten als het een bagger OP is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Met een multi-dm bereik je meer mensen dan via een topic dat binnen 10 minuten verwijderd wordt.
Da's wel flauw van je. Ik had gedacht aan opbouwend kritiek, maar dit is gewoon keihard, ondanks het feit dat ik geen pijn voel. Hoe dan ook, bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk niet mee, ik waarschuw je.
Dat je een topic kon openen had je zelf al verzonnen maar niet uitgevoerd.
Naja, hij zat meerdere websites rond te spammen, die in HSN's DM was een andere dan die in Kreator's DM.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Enquêtes worden niet verwijderd, hooguit gesloten als het een bagger OP is.
Dus er moet wel wat werk in gestoken worden.
Euh nee, daar klopt geen reet van. It was just 1, jemoeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naja, hij zat meerdere websites rond te spammen, die in HSN's DM was een andere dan die in Kreator's DM.
Broekie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vroeger maakten we ons huiswerk gewoon met pen en papier.
zo mogen we het horenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Als je het ook maar waagt om dat topic in SES te openen kun je dag zeggen tegen je topic, spamhoer.
Ik kan in de DM van HSN duidelijk zien dat het om een andere website gaat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:54 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Euh nee, daar klopt geen reet van. It was just 1, jemoeder.
vs.quote:DM van Kerstballetje
02-05-2013 @ 09:29:53
Hoi daar,
Ik ben voor een project @uni bezig met het ophalen van reviews voor een ander project. http://spamsterfaids.nl luidt de naam.. Graag zou ik willen weten wat je ervan vindt... Zou ook mooi zijn als je er mee zou schrijven. Alvast bedankt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |