En met ragebol bedoel je Murdera?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
Waar ben je? Dan geef ik je gelijk een beurt, ik neem mijn ragebol mee voor de spinnenwebben.
Dacht dat 2Nutz die niet had gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat filmpje dat je met je vriendin op die hooibalen stond te shaken
Ik niet.. Linkje? :$quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Fok is mijn uitlaatklep" zoals een wijs man ooit zei.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Waar ben je? Dan geef ik je gelijk een beurt, ik neem mijn ragebol mee voor de spinnenwebben.
Probeer je me iets duidelijk te maken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Staat op mn fb en alleen zichtbaar voor vrienden.
Gemiddelde lengte, maar de dikte is bovengemiddeldquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]want de jouwe is zo klein dat een ragebol mee moet?
Okquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Staat op mn fb en alleen zichtbaar voor vrienden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Fok is mijn uitlaatklep" zoals een wijs man ooit zei.
Kloptquote:
Tja, het is een nederlander he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]want de jouwe is zo klein dat een ragebol mee moet?
Hoezoooo. Irl praat ik ook zo. Ben ik nu domquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentieCB shutup, jouw post is net zo dom.
Nee dat doen Turken gewoon. Beetje schreeuwerig, je weet toch van die groepjes Turkse vrouwen die buiten staan te roddelen enzo. Man man man.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezoooo. Irl praat ik ook zo. Ben ik nu dom
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Size does matter.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte, maar de dikte is bovengemiddeld.
roddelenż mekkerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat doen Turken gewoon. Beetje schreeuwerig, je weet toch van die groepjes Turkse vrouwen die buiten staan te roddelen enzo. Man man man.
Ga je mond spoelen. Zo ben ik niet. Ga niet eens met Turken omquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat doen Turken gewoon. Beetje schreeuwerig, je weet toch van die groepjes Turkse vrouwen die buiten staan te roddelen enzo. Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |