Romanticus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik iemand eerst leuk wil vinden. Dat ik ken je net 3 uur verhaal doe ik niet aan.
Geloof je niet in liefde op het eerste gezicht :Squote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik iemand eerst leuk wil vinden. Dat ik ken je net 3 uur verhaal doe ik niet aan.
Oh nu weer niet? Jammerquote:
Maar je moet altijd eerst een proefritje maken, ook als je iemand leuk vindt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd, -no offense trouwens- zou ik daar gewoon lak aan hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh meisje.. Ik had een relatie en heb gewacht tot ik getrouwd was. 4 jaar lang gewacht eh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je moet altijd eerst een proefritje maken, ook als je iemand leuk vindt.
Deze expertquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Can't. Zal die klote opvoeding wel zijn geweest. Heb nou eenmaal bepaalde normen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd, -no offense trouwens- zou ik daar gewoon lak aan hebben
ergo, mannen die ambi leuk vindt willen niet langer dan 3 uur met haar om gaan:quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hehe vuige slettebak.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ergo, mannen die ambi leuk vindt willen niet langer dan 3 uur met haar om gaan:
Houjoe bakka. Nee, als je dat was dan was je sws al gestenigtquote:
Paardenquote:
kk, jij hebt serieus seks met je paarden, ik wist het.quote:
Zit goed geld in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
kk, jij hebt serieus seks met je paarden, ik wist het.
Wollahquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Houjoe bakka. Nee, als je dat was dan was je sws al gestenigt
Mijn eerste pony heb ik ook ingereden terwijl ik zelf ook nog geen ervaring had.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
kk, jij hebt serieus seks met je paarden, ik wist het.
Was Mozy ook hung like een peerd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn eerste pony heb ik ook ingereden terwijl ik zelf ook nog geen ervaring had.
Was bij Mozy dus ook net zo, twee groentjes, samen ervaring op doen.
Wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was Mozy ook hung like een peerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |