quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
NWS / Kleuters van 3 en 5 jaar plukken bloemetje: 130 euro boete
'Fee en Kick'
Die kinderen kunnen zich in het buitenland bijna niet fatsoenlijk voorstellen, dat wil je toch niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..].
Van mij mogen 99% van de stadswachten spontaan een hersentumor krijgen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
'Fee en Kick'
Ik kende iemand die Kick heet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen zich in het buitenland bijna niet fatsoenlijk voorstellen, dat wil je toch niet.
Hoe kwam hij aan die naam? was gewoon een normale naam in het land van herkomst? Of was het omdat hij een sterrenkind was?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kende iemand die Kick heet.In het buitenland ontmoet.
quote:Chris 'Mac Daddy' Kelly, een van de twee rappers van het Amerikaanse duo Kris Kross, is op 34-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de politie van Atlanta (Georgia) woensdag bekendgemaakt.
Samen met Chris 'Daddy Mac' Smith had Kelly in 1992 een wereldhit met het aanstekelijke nummer Jump, dat acht weken in de Billboard Hot 100 stond. De twee waren 13 jaar oud toen ze werden ontdekt en onderscheidden zich in hun clips en op het podium door het achterstevoren dragen van hun kleding.
Het duo bracht drie albums uit. Het eerste, Totally Krossed Out, belandde in de Verenigde Staten op de eerste plaats van de reguliere én van de R&B-albumlijst.
Ik heb een keer een boete gekregen van zo'n flappie omdat ik met mijn linkerslipper het randje aan zijkant van de metro aanraakte. Dat was blijkbaar een deel van de stoel (?). En er dan ook nog doodleuk bijzeggen 'Oh je hebt geluk, de boetes zijn sinds vorige week 20 euro omhoog gegaan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]tering. Droeftoeters. Als het nou nog een aangelegd perkje was zou ik het begrijpen, maar dit.
Ze hadden het gewoon bij een waarschuwing moeten laten. Dat was blijkbaar nodig, want die oma snapte niet dat dat niet mocht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]tering. Droeftoeters. Als het nou nog een aangelegd perkje was zou ik het begrijpen, maar dit.
Het was een Nederlander, en hij was een beetje apart. Maar het maakte me niet uit want hij had heel veel inktvisringen en ik mocht ze op etenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kwam hij aan die naam? was gewoon een normale naam in het land van herkomst? Of was het omdat hij een sterrenkind was?
Sterrenkind dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het was een Nederlander, en hij was een beetje apart. Maar het maakte me niet uit want hij had heel veel inktvisringen en ik mocht ze op eten![]()
![]()
![]()
![]()
Zou dat gewoon aanvechten na het betalen van zo'n boete. Sowieso dat toontje erbijquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb een keer een boete gekregen van zo'n flappie omdat ik met mijn linkerslipper het randje aan zijkant van de metro aanraakte. Dat was blijkbaar een deel van de stoel (?). En er dan ook nog doodleuk bijzeggen 'Oh je hebt geluk, de boetes zijn sinds vorige week 20 euro omhoog gegaan!
Precies, een waarschuwing lijkt mij in zo'n geval ook meer dan voldoende.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon bij een waarschuwing moeten laten. Dat was blijkbaar nodig, want die oma snapte niet dat dat niet mocht.
Je kunt wel inktvisringen hebben zonder een sterrenkind te zijn toch.quote:
Dat toontje maakt het inderdaad extra hinderlijk. Het lijkt wel of ze er plezier in hebben om mensen die eigenlijk niet echt iets fout doen te hinderen. En zodra er iets serieus gebeurd doen ze niks. Ik heb ook wel eens gehad dat ik met een groepje vrienden ergens stond in een dronken bui, toen stond er iemand te pissen tegen een muurtje, waarvoor je normaal standaard een boete krijgt. Dan zie je ze kijken, kijk je terug, en dan kijken ze snel weg omdat ze bang zijn. Dat is zo triestquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou dat gewoon aanvechten na het betalen van zo'n boete. Sowieso dat toontje erbij
Ik ben ooit staande gehouden door politie omdat ik ergens reed waar het niet mocht (stond een bordje zag ik later, zeer klein en achter een lantaarnpaal). "U kijkt nogal zoekende" "Ja dat klopt, ik zoek een parkeergarage" "Oh, die zijn hier wel in de buurt ja" *grijns* "maar u krijgt wel een boette"
Drie anderen die voor mij reden kregen helemaal niets.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat toontje maakt het inderdaad extra hinderlijk. Het lijkt wel of ze er plezier in hebben om mensen die eigenlijk niet echt iets fout doen te hinderen. En zodra er iets serieus gebeurd doen ze niks. Ik heb ook wel eens gehad dat ik met een groepje vrienden ergens stond in een dronken bui, toen stond er iemand te pissen tegen een muurtje, waarvoor je normaal standaard een boete krijgt. Dan zie je ze kijken, kijk je terug, en dan kijken ze snel weg omdat ze bang zijn. Dat is zo triest
Je wordt ook alleen stadswacht als je in al het andere in je leven gefaald hebt. Dat kan niet andersquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Inderdaad ja, het aanpakken van burgers die onbewust een fout maken is sowieso kansloos, geef dan een waarschuwing en klaar. Zo'n kleinerende toon opzetten vind ik zelf al helemaal fout, sinds de meesten ook nog eens het niveau van een hamburger hebben in tegenstelling tot de persoon die ze aanspreken.
True, ik zou zelfs hamburgerflipper verkiezen boven stadswachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je wordt ook alleen stadswacht als je in al het andere in je leven gefaald hebt. Dat kan niet anders
Ik schat die gasten bij de mac ook serieus hoger in hoor. Die spreken vaak nog in ieder geval één taal verstaanbaar. Dat brabbeltaaltje van die marrokaanse droeftoeters daar snap ik helemaal niks van. Met die boete moest hij het ook 3x zeggen voordat ik überhaupt doorhad dat ik een boete hadquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, ik zou zelfs hamburgerflipper verkiezen boven stadswacht
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, ik zou zelfs hamburgerflipper verkiezen boven stadswacht
Oh oh ik weet nog een goede: Parkeerwachten, die zijn ook geweldig. Op m'n werk (Amsterdam) zie ik ze regelmatig mensen aanspreken, je ziet die mensen echt met zo'n kop kijken van "Waar heb jij het over"quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik schat die gasten bij de mac ook serieus hoger in hoor. Die spreken vaak nog in ieder geval één taal verstaanbaar. Dat brabbeltaaltje van die marrokaanse droeftoeters daar snap ik helemaal niks van. Met die boete moest hij het ook 3x zeggen voordat ik überhaupt doorhad dat ik een boete had
Haha je die zijn ook schitterend. Ik heb zelf geen auto dus niet heel vaak mee te maken gehad. Maar voor mijn huis zijn van die betaalde parkeerplekken, en dan zie je die parkeerwachten dus die bonnen uitschrijven. Fantastisch tafereel is dat, ze zien er zelfs van 10 meter afstand uit alsof ze te dom zijn om te poepenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh oh ik weet nog een goede: Parkeerwachten, die zijn ook geweldig. Op m'n werk (Amsterdam) zie ik ze regelmatig mensen aanspreken, je ziet die mensen echt met zo'n kop kijken van "Waar heb jij het over"
heb je er tenminste nog plezier vanquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha je die zijn ook schitterend. Ik heb zelf geen auto dus niet heel vaak mee te maken gehad. Maar voor mijn huis zijn van die betaalde parkeerplekken, en dan zie je die parkeerwachten dus die bonnen uitschrijven. Fantastisch tafereel is dat, ze zien er zelfs van 10 meter afstand uit alsof ze te dom zijn om te poepen![]()
![]()
Gaat ie reageren:quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef Chai het volgende:
http://volkabulaire.nl/ is lelijk en spreekt je in het begin stom aan met 'hee groentje'
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:15 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet in je gezicht dat je lelijk bent? Damn it woman!
Anyhow, het gaat om functionaliteit; innerlijk > uiterlijk.
PS: je bent ook een groentje op Volkabulaire territorium
Ik heb gewoon al 5 jaar dezelfde parkeerwachters in mijn wijk, nou leuk werk man. iig ietsje beter dan stadswachten imo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh oh ik weet nog een goede: Parkeerwachten, die zijn ook geweldig. Op m'n werk (Amsterdam) zie ik ze regelmatig mensen aanspreken, je ziet die mensen echt met zo'n kop kijken van "Waar heb jij het over"
Alleen al vanwege die namen verdienen ze een boete. Goed gehandeld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
'Fee en Kick'
Ja. Vandaar ook de ondertitel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:25 schreef Silentalarm het volgende:
Hee Chai heb jij jezelf eigenlijk vernoemd naar Chai thee?![]()
![]()
Whehe dat wel, maar alsnog zijn het vaak van die half-half figuren, af en toe twijfel ik dan aan de geestelijke gesteldheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al 5 jaar dezelfde parkeerwachters in mijn wijk, nou leuk werk man. iig ietsje beter dan stadswachten imo.
Het lijken vaak wel van die types te zijn, die er genoegen in scheppen anderen op hun fouten te wijzen. Beetje zoals mod zijn op Fok, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:28 schreef LompeHork het volgende:
Whehe dat wel, maar alsnog zijn het vaak van die half-half figuren, af en toe twijfel ik dan aan de geestelijke gesteldheid
Ja, van die machthebbende zwijnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het lijken vaak wel van die types te zijn, die er genoegen in scheppen anderen op hun fouten te wijzen. Beetje zoals mod zijn op Fok, eigenlijk.
eigenlijk zou je wd mod moeten maken kan ze al taal nazi allemaal fouten zelf verbeterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, van die machthebbende zwijnen(en zonder grappen: mod op FOK! ben je voor de lol, als het goed is, anders zit er wat fout in je hoofd
)
Vork.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Ugjerke het volgende:
Hork, hork, hork, honing gooi je naar een?
Ach, zo zijn er nog 3829734829 taalnazi's op internet, gewoon geen neuk geven en doorlopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eigenlijk zou je wd mod moeten maken kan ze al taal nazi allemaal fouten zelf verbeteren
bemoei je er niet tegenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eigenlijk zou je wd mod moeten maken kan ze al taal nazi allemaal fouten zelf verbeteren
Sala speelt met haar privéquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We gaan dit niet uit de hand laten escaleren heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |