In de woorden van mijn nigga Ice Cubequote:
quote:Fine bitches, you shit out of luck
'Cause I'm prolly gon' eat more than I fuck
Shitquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vandaag in Achter Gesloten Deuren, Vera heeft haar vrienden wijsgemaakt dat ze zwanger is maar dit is niet waar. Ze houdt dit leugen nu al 6 maanden vol, hoe moet dat over een aantal maanden als zij gaat bevallen? Moet ze haar vrienden nog een leugen vertellen, een miskraam, late abortus? Of moet zij de waarheid vertellen...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vandaag in Achter Gesloten Deuren, Vera heeft haar vrienden wijsgemaakt dat ze zwanger is maar dit is niet waar. Ze houdt dit leugen nu al 6 maanden vol, hoe moet dat over een aantal maanden als zij gaat bevallen? Moet ze haar vrienden nog een leugen vertellen, een miskraam, late abortus? Of moet zij de waarheid vertellen...
Ja echt ff melden dat ik op mn 19e zwanger ben zonder diploma en huisquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why not? Als 't echt zo zou zijn, na 8 weken zeggen mensen 't toch?
Als 't the truth is...quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt ff melden dat ik op mn 19e zwanger ben zonder diploma en huis
Dit leugentje, deze leugen, die leugen, die leugens, die leugentjes.quote:
Damn. Zo voorspelbaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iets met geen interesse in 2e handsjes
was meer een idc, niet een verbeteringquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit leugentje, deze leugen, die leugen, die leugens, die leugentjes.
Hoezo? Leuk toch? Toch nog iemand die balt en komt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, zou het wel stilhouden hoor. Vooral hier, krijg je gelijk gezeik.
Je hoeft niet te komen om zwanger te rakenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo? Leuk toch? Toch nog iemand die balt en komt.
Zou me echt serieus geen reet interesseren. Boeiend wat een paar fokkers van mijn leven vindenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, zou het wel stilhouden hoor. Vooral hier, krijg je gelijk gezeik.
Postbodequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel havo diploma maar wat kan je daar nou mee
Zet je zijbalk gewoon weer aan bij weergavequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef VeerEli het volgende:
Maar toe ff kan iemand me ALSJEBLIEFT even helpen met itunes?
Man. Kan iemand het eens proberen bij mij. Misschien lukt het toch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet te komen om zwanger te raken
?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zet je zijbalk gewoon weer aan bij weergave
Jij als moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Man. Kan iemand het eens proberen bij mij. Misschien lukt het toch.
Hop gewoon op de eerste beste pik die je tegenkomt, schijt eraan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Man. Kan iemand het eens proberen bij mij. Misschien lukt het toch.
Ja, maar fokkers hoeven ook inhoudelijk niet zó veel over mijn leven te wetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou me echt serieus geen reet interesseren. Boeiend wat een paar fokkers van mijn leven vinden
Je had eerst die zijbalk links, die staat uit als het goe is bij die nieuwe. Zet die aan en dan snap je het weer. Magic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |