Ik geloof je hoor, maar ik ken je niet. Dus hecht er geen waarde aan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef VeerEli het volgende:
Jammer, had gehoopt dat iemand het echt zou denken
Ik heb FB En wil best wel weer trouwenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen probleem ik zoek wel verder dan
Weer een hossel misgelopen door gebrek aan facebook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen probleem ik zoek wel verder dan
Ik dacht het wel al te zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef VeerEli het volgende:
Jammer, had gehoopt dat iemand het echt zou denken
Auw dat doet pijnquote:
Ja, maar ik zou tenminste in de keuken staan als mijn vent thuis kwam.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb FB En wil best wel weer trouwen
Zou pas een slechte grap zijn als ik het niet zo obvious maakte, jullie me wel zouden geloven, en ik zou volhouden tot na 6 maand ofzoquote:
Zou het pas geloven na buik pics. Blote buik pics. Zoals die van lot. En ik wil lot dr baby ook zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou pas een slechte grap zijn als ik het niet zo obvious maakte, jullie me wel zouden geloven, en ik zou volhouden tot na 6 maand ofzo
Zou ik sowieso niet in dit topic zeggen tenzij lot perikelen die al aangaf dat ze het aan het proberen warenquote:
Dat je het dan niet meer durft te vertellen en een miskraam verhaal gaat verzinnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou pas een slechte grap zijn als ik het niet zo obvious maakte, jullie me wel zouden geloven, en ik zou volhouden tot na 6 maand ofzo
Ik ga liever neuken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou tenminste in de keuken staan als mijn vent thuis kwam.
Why not? Als 't echt zo zou zijn, na 8 weken zeggen mensen 't toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou ik sowieso niet in dit topic zeggen tenzij lot perikelen die al aangaf dat ze het aan het proberen waren.
Zo slechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat je het dan niet meer durft te vertellen en een miskraam verhaal gaat verzinnen.
ik kan nu een hele matige opmerking postenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb FB En wil best wel weer trouwen
Vandaag in Achter Gesloten Deuren, Vera heeft haar vrienden wijsgemaakt dat ze zwanger is maar dit is niet waar. Ze houdt dit leugen nu al 6 maanden vol, hoe moet dat over een aantal maanden als zij gaat bevallen? Moet ze haar vrienden nog een leugen vertellen, een miskraam, late abortus? Of moet zij de waarheid vertellen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat je het dan niet meer durft te vertellen en een miskraam verhaal gaat verzinnen.
Doe! Hou ik van!quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kan nu een hele matige opmerking posten
In de woorden van mijn nigga Ice Cubequote:
quote:Fine bitches, you shit out of luck
'Cause I'm prolly gon' eat more than I fuck
Shitquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vandaag in Achter Gesloten Deuren, Vera heeft haar vrienden wijsgemaakt dat ze zwanger is maar dit is niet waar. Ze houdt dit leugen nu al 6 maanden vol, hoe moet dat over een aantal maanden als zij gaat bevallen? Moet ze haar vrienden nog een leugen vertellen, een miskraam, late abortus? Of moet zij de waarheid vertellen...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vandaag in Achter Gesloten Deuren, Vera heeft haar vrienden wijsgemaakt dat ze zwanger is maar dit is niet waar. Ze houdt dit leugen nu al 6 maanden vol, hoe moet dat over een aantal maanden als zij gaat bevallen? Moet ze haar vrienden nog een leugen vertellen, een miskraam, late abortus? Of moet zij de waarheid vertellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |