vinger in je keelquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:08 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand hier trouwens katten. Huis dat ik huur ruikt naar katten en moet ervan kotsen.hoe gaat dat weg.
Ammoniak. Geen ervaring mee verder want mijn huis ruikt niet naar kat maar het schijnt te helpen tegen die pisgeur die katers achterlaten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:08 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand hier trouwens katten. Huis dat ik huur ruikt naar katten en moet ervan kotsen.hoe gaat dat weg.
En dan de grond daarmee boenen ofzo? Fucking gore kutlucht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ammoniak. Geen ervaring mee verder want mijn huis ruikt niet naar kat maar het schijnt te helpen tegen die pisgeur die katers achterlaten.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moeten die ook trouwen om te kunnen neuken?
Misschien kan Ambipur hun haar huwelijkse success story ook even vertellen, dan kunnen we deze tragedie wellicht nog afwenden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Heb uit bronnen vernomen (facebook) dat bobby en tamashii verloofd zijn.
Je hebt van die speciale spuiten voor honden en kattenpisquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dan de grond daarmee boenen ofzo? Fucking gore kutlucht.
Ja, probeer op te sporen waar die plek zit, waar de geur het ergst is en het daar gewoon te doen. Eventueel met water verdunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dan de grond daarmee boenen ofzo? Fucking gore kutlucht.
Slechte garpquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef VeerEli het volgende:
Jongens ik moet jullie wat vertellen. Ik ben vandaag 8 weken zwanger
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef VeerEli het volgende:
En je bent nog niet eens getrouwd! Shame on you.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale spuiten voor honden en kattenpis
Ik ga eens boenen en doen. Misschien helpt 't. Thanks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, probeer op te sporen waar die plek zit, waar de geur het ergst is en het daar gewoon te doen. Eventueel met water verdunnen.
Zien we er zo stom uit ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef VeerEli het volgende:
Jammer, had gehoopt dat iemand het echt zou denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |