quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordt
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben je lang met hem getrouwd geweest?
in bed?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadMoederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder
quote:
what thequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadMoederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder
quote:
Misschien maakte zijn moeder wel cake voor hem?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
Moederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder
Moest lachen, hij klinkt nu zo stompzinnig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Amen broeder.quote:
De enige juiste manier om te rollen.quote:
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.quote:
Moest hardop lachenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordt
Is volgens mij ook gewoon iets typisch des mansquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
De enige juiste manier om te rollen.
[..]
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.
Gewoon menselijk, vrouwen doen het ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is volgens mij ook gewoon iets typisch des mans
en niet met een neefquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
De enige juiste manier om te rollen.
[..]
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien maakte zijn moeder wel cake voor hem?
Je wist dit niet eerder?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerIk zweer het.
Godver.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerIk zweer het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |