WD d'r slaapkamerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is de beste plek om te wonen als student?

I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom communiceer je dan niet met hem?

leiden of utrechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]

Amsterdam denk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]

Deed ie gewoon niet genoeg moeite of pikte hij je aanwijzingen simpelweg niet op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.

Jezus aan jou heb ik ook niks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet ik veel, ik woon niet op mezelf

tyfus duur tenzij containterwoningquote:

leiden en utrecht ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
tyfus duur tenzij containterwoningof met zn alle in 1 huis

Ligt eraan waar je studeert.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]

"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.

Den Haagquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je studeert.
Den Haag vind ik wel een leuke stad.
Ik heb niks gezegd.

Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."

lol rotterdamquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat dat in Rotterdam lag

mja true. Gelukkig nooit gehadquote:

quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordt

Dacht aan zichzelf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deed ie gewoon niet genoeg moeite of pikte hij je aanwijzingen simpelweg niet op?
Zo ben ik idd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."

Dan was die guy echt mongolquote:

Ben je lang met hem getrouwd geweest?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dacht aan zichzelf.
[..]
Zo ben ik idd.

quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]

Zo roll ik ookquote:

quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]

Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben je lang met hem getrouwd geweest?

in bed?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadMoederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder

quote:

what thequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadMoederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder

quote:

Misschien maakte zijn moeder wel cake voor hem?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
Moederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder

Moest lachen, hij klinkt nu zo stompzinnig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]

Amen broeder.quote:

De enige juiste manier om te rollen.quote:
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.quote:

Moest hardop lachenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]

Is volgens mij ook gewoon iets typisch des mansquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
De enige juiste manier om te rollen.
[..]
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.

Gewoon menselijk, vrouwen doen het ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is volgens mij ook gewoon iets typisch des mans

en niet met een neefquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
De enige juiste manier om te rollen.
[..]
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.

Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien maakte zijn moeder wel cake voor hem?

Je wist dit niet eerder?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerIk zweer het.

Godver.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerIk zweer het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |