dan watquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ruk spelling hehe. Maar als iemand dat tegen me zou zeggen he, gvd.
had ik al gepost, noobquote:
Wil je soms een tik op je neus?quote:
Als jij een trap in je noten wilquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil je soms een tik op je neus?
Maakt me geil oh yeh bby hmmm do it trap mequote:
wrmquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hee wd jij woont toch bij roffaaaaaaaa in de buurt?
weet ik veel, ik woon niet op mezelfquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is de beste plek om te wonen als student?
WD d'r slaapkamerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom communiceer je dan niet met hem?
leiden of utrechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Amsterdam denk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Deed ie gewoon niet genoeg moeite of pikte hij je aanwijzingen simpelweg niet op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.
Jezus aan jou heb ik ook niks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet ik veel, ik woon niet op mezelf
tyfus duur tenzij containterwoningquote:
leiden en utrecht ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
tyfus duur tenzij containterwoningof met zn alle in 1 huis
Ligt eraan waar je studeert.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.
Den Haagquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je studeert.
Den Haag vind ik wel een leuke stad.
Ik heb niks gezegd.
Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."
lol rotterdamquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat dat in Rotterdam lag
mja true. Gelukkig nooit gehadquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordt
Dacht aan zichzelf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deed ie gewoon niet genoeg moeite of pikte hij je aanwijzingen simpelweg niet op?
Zo ben ik idd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |