Ja. Hij zei letterlijk: als ik thuis kom, wil ik dat jij in de keuken staat te koken en cake te bakken bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahja, het eerste deel is al reden genoeg voor mij hoor. Zou ik echt niet kunnen/

Ik troost je met mijn harde Nubische penis. Kom maar girl.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik waardeer je harde opmerkingen meer. Cut this shit boy.

Heeft het wel goed begrepen die kerel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Hij zei letterlijk: als ik thuis kom, wil ik dat jij in de keuken staat te koken en cake te bakken bent.

Kwam ik maar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik troost je met mijn harde Nubische penis. Kom maar girl.
Mensen fokken jwt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als het toch vragenuurtje is wil ik ook graag inhaken:
Waarom sta je op man als je eigenlijk een vrouw bent?

Echt een turk ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Hij zei letterlijk: als ik thuis kom, wil ik dat jij in de keuken staat te koken en cake te bakken bent.

30 en je kan nog steeds niet komen? Arme meid.quote:

Maar als je dan in je ondertitel zet dat je toch een vrouw bent, heeft iedereen dat gelijk door.quote:

godver mijn mueslibolquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik troost je met mijn harde Nubische penis. Kom maar girl.

das gwn grappig toch -.-quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar als je dan in je ondertitel zet dat je toch een vrouw bent, heeft iedereen dat gelijk door.

Nee, mensen zijn in de warquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar als je dan in je ondertitel zet dat je toch een vrouw bent, heeft iedereen dat gelijk door.

He couldn't do it.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
30 en je kan nog steeds niet komen? Arme meid.
Bedoel je mijn ruk spelling of die cakequote:

Oeh... Hier spreekt ervaring....quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Schuif het maar op hem af, lekker makkelijk.

Ja die ruk spelling hehe. Maar als iemand dat tegen me zou zeggen he, gvd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn in de war
[..]
He couldn't do it.
[..]
Bedoel je mijn ruk spelling of die cake

IRL praat ik niet zo gek. Ben 30 hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ruk spelling hehe. Maar als iemand dat tegen me zou zeggen he, gvd.

Waarom communiceer je dan niet met hem?quote:

Merk er verder ook niet zoveel van hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
IRL praat ik niet zo gek. Ben 30 hoor.
 Mocro's zijn erger.
 Mocro's zijn erger.

dan watquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ruk spelling hehe. Maar als iemand dat tegen me zou zeggen he, gvd.

had ik al gepost, noobquote:

Wil je soms een tik op je neus?quote:

Als jij een trap in je noten wilquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil je soms een tik op je neus?

Maakt me geil oh yeh bby hmmm do it trap mequote:

wrmquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hee wd jij woont toch bij roffaaaaaaaa in de buurt?

weet ik veel, ik woon niet op mezelfquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is de beste plek om te wonen als student?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |