WD d'r slaapkamerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is de beste plek om te wonen als student?
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom communiceer je dan niet met hem?
leiden of utrechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Amsterdam denk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Deed ie gewoon niet genoeg moeite of pikte hij je aanwijzingen simpelweg niet op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.
Jezus aan jou heb ik ook niks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet ik veel, ik woon niet op mezelf
tyfus duur tenzij containterwoningquote:
leiden en utrecht ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
tyfus duur tenzij containterwoningof met zn alle in 1 huis
Ligt eraan waar je studeert.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I did! Ik ben ERG open daarin. Ik zeg alles.
Den Haagquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je studeert.
Den Haag vind ik wel een leuke stad.
Ik heb niks gezegd.
Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordtquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."
lol rotterdamquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat dat in Rotterdam lag
mja true. Gelukkig nooit gehadquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe klinkt als Zosk die gepijpt wordt
Dacht aan zichzelf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deed ie gewoon niet genoeg moeite of pikte hij je aanwijzingen simpelweg niet op?
Zo ben ik idd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Beetje naar links, schat. Beetje naar boven..... voel je dat bobbeltje? goedzo ja, nee niet er op bijten."
Dan was die guy echt mongolquote:
Ben je lang met hem getrouwd geweest?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dacht aan zichzelf.
[..]
Zo ben ik idd.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo roll ik ookquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben je lang met hem getrouwd geweest?
in bed?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadMoederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder
quote:
what thequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Binnen 2 jaar had ik het gehadMoederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder
quote:
Misschien maakte zijn moeder wel cake voor hem?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
Moederskindje ook.. Sliep soms bij zijn moeder
Moest lachen, hij klinkt nu zo stompzinnig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Amen broeder.quote:
De enige juiste manier om te rollen.quote:
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.quote:
Moest hardop lachenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is volgens mij ook gewoon iets typisch des mansquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
De enige juiste manier om te rollen.
[..]
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.
Gewoon menselijk, vrouwen doen het ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is volgens mij ook gewoon iets typisch des mans
en niet met een neefquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
De enige juiste manier om te rollen.
[..]
Alleen dan moet je wel trouwen met iemand die enige waarde aan het huwelijk hecht.
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien maakte zijn moeder wel cake voor hem?
Je wist dit niet eerder?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerIk zweer het.
Godver.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga weg johquote:
Ja toch wel ook hequote:
Was echt raar. Man o man. Heb me toch verhalenquote:
Waarom ben je in eerste instantie eigenlijk met hem getrouwd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem voor je er mee trouwde?quote:
Kan ik de popcorn vast pakken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was echt raar. Man o man. Heb me toch verhalenGangmaker ben ik, als ik al deze verhalen vertel.
is nie haram.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
En dat hij slecht in bed was daar kan je ook best achterkomen voordat je trouwt toch?
Jij ook niet.. Wil je doen danquote:
Je hoort wel eens trieste verhalen, maar nee. Dit kan er niet in bij mijquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het over iets niet harams gaat komt doddie weer binnengerold hoor.
Zit mobiel. Niet gif spammen nu jij feeks.quote:
You like itquote:
Hou me tegen dan notenkrakerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit mobiel. Niet gif spammen nu jij feeks.
Ik vertel de helft niet. Ik snap je reactie. Mn BFF kon er niet bij, laat staan iemand die ik niet ken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hoort wel eens trieste verhalen, maar nee. Dit kan er niet in bij mij
4 jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem voor je er mee trouwde?
Was erg verliefd. En nee.. Had dit niet door.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom ben je in eerste instantie eigenlijk met hem getrouwd?
Het klinkt nou niet echt als een leuke gozer.
En dat hij slecht in bed was, een moederskindje is en conservatief, daar kan je ook best achterkomen voordat je trouwt toch?
Ergo; verzonnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vertel de helft niet. Ik snap je reactie. Mn BFF kon er niet bij, laat staan iemand die ik niet ken.
[..]
4 jaar.
[..]
Was erg verliefd. En nee.. Had dit niet door.
Cantquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
You like it
[..]
Hou me tegen dan notenkraker
Hoe lang kende je hem dan voordat je ging trouwen? Ik vind het een beetje dom klinken als je na het trouwen pas achter dit soort dingen komt en dan gaat zeuren dat je 2e hands bent. Als je na iemand 2 maanden kennen al gaat trouwen ben je inderdaad een beetje een sletquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vertel de helft niet. Ik snap je reactie. Mn BFF kon er niet bij, laat staan iemand die ik niet ken.
[..]
4 jaar.
[..]
Was erg verliefd. En nee.. Had dit niet door.
Lees dan even beter slomequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem dan voordat je ging trouwen? Ik vind het een beetje dom klinken als je na het trouwen pas achter dit soort dingen komt en dan gaat zeuren dat je 2e hands bent. Als je na iemand 2 maanden kennen al gaat trouwen ben je inderdaad een beetje een slet
Weet ik.. Zal je leren, schobbejakquote:
Lees anders even, debiel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem dan voordat je ging trouwen? Ik vind het een beetje dom klinken als je na het trouwen pas achter dit soort dingen komt en dan gaat zeuren dat je 2e hands bent. Als je na iemand 2 maanden kennen al gaat trouwen ben je inderdaad een beetje een slet
Ah fuckquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je nog dat je een verhaal tikte over je eerste vriendje. Zo'n type was 't
Waarom zo gemeen jegens mijn persoon?quote:
Denk dat deze trouwens erger wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah fuckThat's not good. Hoewel dat niet zo'n mama's kindje was dan, maar qua ziek-in-het-hoofd dus redelijk van hetzelfde niveau?
De mijne was Nederlander trouwens.
Oh ik zie het.quote:
Die van jou? Rly? Dan is het wel zeer extreem, want geloof me, die van 'mij' was ook ver heen.quote:
Weet niet, pas na het trouwen gaan samenwonen en seks hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik zie het.
Maar hoe kan je die dingen gedurende 4 jaar relatie niet merken, en daarna binnen 2 jaar wel. Apart verhaal.
Ik bedoel het allemaal niet zo onaardig hoor, ik kan me gewoon een beetje slecht uitenquote:
Geen idee. I don't care.quote:
Nou.. Nee. Uit respect voor mijn ouders. Heb ze teveel lief en alleen dit wilde ik doen voor ze.quote:
Gelukkig maar, schobbejak komt keihard aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel het allemaal niet zo onaardig hoor, ik kan me gewoon een beetje slecht uiten
Maar hij was toch ook heel conservatief, of wou hij het wel voor het huwelijk?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef Ambipur het volgende:
Nou.. Nee. Uit respect voor mijn ouders. Heb ze teveel lief en alleen dit wilde ik doen voor ze.
sowieso dit soort onzin neergooien op een forum.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je bent wel mijn favoriete schobbejakje hoor nootmansquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, schobbejak komt keihard aan
Kusje.
vertel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die van jou? Rly? Dan is het wel zeer extreem, want geloof me, die van 'mij' was ook ver heen.
nee de hele tijd kutgifjes posten is leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso dit soort onzin neergooien op een forum.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Waar is een forum anders voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
Oké dat verandert het verhaal wel enigszins.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen idee. I don't care.
[..]
Nou.. Nee. Uit respect voor mijn ouders. Heb ze teveel lief en alleen dit wilde ik doen voor ze.
Daarin was hij niet zo conservatiefquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar hij was toch ook heel conservatief, of wou hij het wel voor het huwelijk?
Sorry hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee de hele tijd kutgifjes posten is leuk
sommige zijn wel leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee de hele tijd kutgifjes posten is leuk
Die van mij ja, die van jou zijn viesquote:
Hoezo onzin? Er worden vragen gesteld en die beantwoord ik. Ben een open persoon. Bevalt het niet, houd je je even stil, tot het weer gaat over poep ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |