Waarom niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Zo ben ik niet. Ga niet eens met Turken om
#vluchtgedrag #afschuiven #CBcantbefuckedwithquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentieCB shutup, jouw post is net zo dom.
Turken zijn dan ook gewoon een beetje dom.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat doen Turken gewoon. Beetje schreeuwerig, je weet toch van die groepjes Turkse vrouwen die buiten staan te roddelen enzo. Man man man.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
#vluchtgedrag #afschuiven #CBcantbefuckedwith
Zou je alleen neuken als er garantie was dat we baby's zouden krijgen.quote:
En negers wonen allemaal in de Bijlmer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Turken zijn dan ook gewoon een beetje dom.
Hell yeah.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Turken zijn dan ook gewoon een beetje dom.
Omdat ik niet typisch ben. Evenals mijn familie. Wij zijn gek. Geen normale Turken.quote:
Wat is deze.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou je alleen neuken als er garantie was dat we baby's zouden krijgen.
Hebben Turken grote piemels?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hell yeah.
[..]
Omdat ik niet typisch ben. Evenals mijn familie. Wij zijn gek. Geen normale Turken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gedrag op een internetforum relateren aan intelligentie![]()
Ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niveau van voortgezet onderwijs relateren aan intelligentie![]()
![]()
Ik zou je alleen neuken als er garantie is dat we geen baby's zouden krijgen.quote:
Weet je wat voor banging kinderen wij zouden krijgen. Nubische suri prinsen en prinsessen.quote:
Voel me betrayed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet je wat voor banging kinderen wij zouden krijgen. Nubische suri prinsen en prinsessen.
Word een pepsnuivend kutkind.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet je wat voor banging kinderen wij zouden krijgen. Nubische suri prinsen en prinsessen.
Ik ben in de bijlmer geboren, dus klopt half in mijn geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En negers wonen allemaal in de Bijlmer.
Turkey, fuck yeah.quote:
Lachenquote:
Huilenquote:
Moest lachenquote:
Vandaar dat de Turkse stewardessen altijd met me flirtten.quote:
it wasnt mequote:
Ben ik even blij dat ik geen mocro benquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
net als mocro's kleiner dan nederlanders.
We should meet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tfoe. Lelijk.quote:
Vandaar al dat macho gecompenseer ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben verkoudenquote:
"kom nu neuken" aan je moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:29 schreef Silentalarm het volgende:
Godver, stuur ik een berichtje naar de verkeerde chick
tijgerbalsem onder mn neus, feels good manquote:
Deze dingen moet je eten:quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tijgerbalsem onder mn neus, feels good man
Verkruimelen en snuiven bedoel je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Deze dingen moet je eten:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch echt minder ideaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verkruimelen en snuiven bedoel je.
Verpulveren, mengen met boter en op je huid smeren als zalf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt minder ideaal.
Door de tijgerbalsem is mijn neus open, dus snuiven kan inmiddelsquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Door je verstopte neus, succes daarmee.
Grammetje kopen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Door de tijgerbalsem is mijn neus open, dus snuiven kan inmiddels
nee dankje, genoeg Anta-flu bij de appie om de hoekquote:
Welke afkomst was die eikel als ik vragen mag, daar je net zei dat je niet met Turken omgaatquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Op een spontane foto tilt ie mij wel weer op. Zo sterk was die eikel.
Turkje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke afkomst was die eikel als ik vragen mag, daar je net zei dat je niet met Turken omgaat
Je bent al getrouwd geweest? En reeds weer gescheiden?quote:
Ja. Ben nu tweedehands voor Turkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent al getrouwd geweest? En reeds weer gescheiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |