Met een sausje H_J en DPquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:16 schreef habitue het volgende:
Wat een heerlijk gezellige OP is het toch ook.
+1quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met een sausje H_J en DPDie twee moeten eens gaan daten
Zeker aan te radenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:07 schreef mr-green het volgende:
Opzich zou ik ook wel een keer wappie willen datenmaar dan alleen als beide het willen. Je bent dan echt open en de liefde komt veel makkelijker/sneller tot stand
Het is ongeveer zoals je zegt. Als je de uitleg leest kun je dat er ook wel uithalen maar mensen voelen zich nou eenmaal gevleid door die bewonderaars dus het werkt prima, is hier ook wel te lezen. Gewoon slim bedacht dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:25 schreef Nicson het volgende:
Weten jullie hoe die foto-bewonderaars precies werken bij Paiq? Ik vind dat het nogal riekt naar geldklopperij. Je denkt dat iemand je lekker vindt dus je stuurt een one liner, maar in feite kregen de bovenste 15 mensen allemaal een 'foto-bewonderaar' berichtje.
Dat zou nog best wel meevallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:38 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij krijgen alleen de bovenste zes het. Na zo'n stapeltje krijg jij ook zes vrouwen die je als hoogst beoordeeld hebt.
Goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit ik ook eens op paiq, gezellig op de chat met mijn match, foto's worden beschikbaar en ik word geblokkeerd
Nou weet ik weer waarom ik van al die meuk weg was
Hoe kan iets geldklopperij zijn als je niet hoeft te betalen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:25 schreef Nicson het volgende:
Weten jullie hoe die foto-bewonderaars precies werken bij Paiq? Ik vind dat het nogal riekt naar geldklopperij.
Uiterlijk is meest bepalend of iemand wel of geen contact met de persoon in kwestie wilt. Dus ja, keuren op uiterlijk gebeurd altijd en zelfs jij doet dat. Miss onbewust, maar je doet het wel.quote:
Doe ik ook, is het niks direct klaar mee. En next!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
en dan ook niet ff zeggen van: hmm ik denk dat het niets gaat worden
Maar meteen blokkeren
dafuq
klopt, maar t komt altijd zo simpel overquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uiterlijk is meest bepalend of iemand wel of geen contact met de persoon in kwestie wilt. Dus ja, keuren op uiterlijk gebeurd altijd en zelfs jij doet dat. Miss onbewust, maar je doet het wel.
Waar kan je druk om maken trouwens
is toch geen doen datquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe ik ook, is het niks direct klaar mee. En next!
Uiteraard. Eerst een foto kijken, dan het profiel lezen. Alhoewel ik wel een hele brede basis heb qua uiterlijk aangezien sommige vrouwen IRL een stuk aantrekkelijker zijn dan op de foto...quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Uiterlijk is meest bepalend of iemand wel of geen contact met de persoon in kwestie wilt. Dus ja, keuren op uiterlijk gebeurd altijd en zelfs jij doet dat. Miss onbewust, maar je doet het wel.
Daar word je iig wel hard van. Kan me voorstellen dat dat meer pijn doet dan een blauwtje in de kroeg die je de ochtend er op al weer bent vergeten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit ik ook eens op paiq, gezellig op de chat met mijn match, foto's worden beschikbaar en ik word geblokkeerd
Nou weet ik weer waarom ik van al die meuk weg was
Helemaal mee eens, maar DP doet geen fokkers. En al helemaal niet als ze kroost hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Was een grapje, natuurlijk is het niet goed voor je zelfvertrouwen.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:42 schreef Nicson het volgende:
[..]
Was een grapje, natuurlijk is het niet goed voor je zelfvertrouwen.
Maar ik vind het inderdaad een beetje asociaal en gevoelloos om meteen iemand te verwijderen als diegene niet aan je verwachtingen voldoet. Als ik met een (van de vele) lelijkerd op Paiq praat, dan ben ik ook na het zien van de foto's nog aardig. Daarna laat ik het snel maar respectvol doodbloeden, zodat ik niet het breekbare hartje van dat meisje helemaal crush.
Hoezo is dat kansloos?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
dat is pas kansloos.
Gewoon gelijk verwijderen die handel.
Ja ze eerst dagen in onzekerheid en spanning laten zitten tot ze zelf maar afkappen na weken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:48 schreef Nicson het volgende:
[..]
Hoezo is dat kansloos?
Ik vind het kansloos als je eerst een schijnheilig gesprekje over koetjes en kalfjes houdt, en meteen na het zien van de foto niets meer zegt en diegene verwijdert.
Nee dit is onzin.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ze eerst dagen in onzekerheid en spanning laten zitten tot ze zelf maar afkappen na weken.
Hop klik en weg, is het meteen duidelijk voor iedereen. Appeltje eitje.
Die kijk je een keer arrogant aan en daaaagquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:58 schreef Nicson het volgende:
[..]
Nee dit is onzin.
Als je in de discotheek een meisje aanspreekt die meteen zegt: "Ik praat niet tegen je want je bent te lelijk", dan zou je dat toch ook kut vinden? In plaats daarvan hou je nog een klein praatje, en stel je op een gegeven moment geen wedervragen meer en dan is het wel duidelijk.
Gelukkig word jij zelf niet te vaak aangesproken tijdens het uitgaan (anders zat je immers niet op een datingsite), dus hoeven slechts weinigen jouw misplaatste arrogantie te ondergaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die kijk je een keer arrogant aan en daaaag
Gelukkig ken je mij niet en ben ik allang niet meer actief op een datingsite. Op feesten heb ik wel wat beters te doen dan op zoek gaan/reageren op flirten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:02 schreef Nicson het volgende:
[..]
Gelukkig word jij zelf niet te vaak aangesproken tijdens het uitgaan (anders zat je immers niet op een datingsite), dus hoeven slechts weinigen jouw misplaatste arrogantie te ondergaan.
Zoals? Uitgaan draait voor een groot deel om flirten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gelukkig ken je mij niet en ben ik allang niet meer actief op een datingsite. Op feesten heb ik wel wat beters te doen dan op zoek gaan/reageren op flirten.
Los gaan en het gezellig hebben met vrienden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:07 schreef Nicson het volgende:
[..]
Zoals? Uitgaan draait voor een groot deel om flirten.
Haha, waar slaat dit nu weer op?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:02 schreef Nicson het volgende:
[..]
Gelukkig word jij zelf niet te vaak aangesproken tijdens het uitgaan (anders zat je immers niet op een datingsite),
Oké dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Los gaan en het gezellig hebben met vrienden.
Toevallig afgelopen maandag soort date gehad daar, kende ik via een andere vriendengroep, maar zelfs toen ben ik maar even bij hem geweest.
Op de formule A = X+Yquote:
Ze had je gewoon tuk en dat kon je niet hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Nicson het volgende:
[..]
Op de formule A = X+Y
A=vrouwen op datingsites
X=Lelijke vrouwen
Y=Vrouwen die op aandacht geilen
zuipen en die billen shaken?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gelukkig ken je mij niet en ben ik allang niet meer actief op een datingsite. Op feesten heb ik wel wat beters te doen dan op zoek gaan/reageren op flirten.
Nou ja, dan kunnen alle hetero mannen wel stoppen met daten via een datingsite.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Nicson het volgende:
[..]
Op de formule A = X+Y
A=vrouwen op datingsites
X=Lelijke vrouwen
Als je er zo over denkt, wat doe je dan hier in het topic ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Nicson het volgende:
[..]
Op de formule A = X+Y
A=vrouwen op datingsites
X=Lelijke vrouwen
Cola en stampen ook wel eens..quote:
Niet?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:02 schreef Nicson het volgende:
[..]
Gelukkig word jij zelf niet te vaak aangesproken tijdens het uitgaan (anders zat je immers niet op een datingsite), dus hoeven slechts weinigen jouw misplaatste arrogantie te ondergaan.
Ik ben helemaal niet verbitterd, ik heb zometeen om 7 uur zelfs een date. Met een heel lief meisje die niet zomaar mensen wegklikt of arrogant aankijkt als ze niet moeders mooiste zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]Erg gelachen, maar bijzonder ver van de werkelijkheid.
Ik snap dat je verbitterd bent, maar zo maak je het er niet beter op. Je maakt jezelf tot een lachertje.
Ik ben blij voor je, dan zou ik ook verwachten dat je niet zo vinnig met ongefundeerde beweringen gaat gooien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef Nicson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verbitterd, ik heb zometeen om 7 uur zelfs een date. Met een heel lief meisje die niet zomaar mensen wegklikt of arrogant aankijkt als ze niet moeders mooiste zijn
Veel plezier.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef Nicson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verbitterd, ik heb zometeen om 7 uur zelfs een date. Met een heel lief meisje die niet zomaar mensen wegklikt of arrogant aankijkt als ze niet moeders mooiste zijn
met stampen shaken je billen ook. dat water is je vergeven.quote:
je bent lelijk zeg je nu dus eigenlijk?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef Nicson het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik niet zo, natuurlijk zitten er ook een heleboel leuke meisjes op een datingsite.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, dan zou ik ook verwachten dat je niet zo vinnig met ongefundeerde beweringen gaat gooien.
Wil je nu een sticker ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef Nicson het volgende:
[..]
Nee, iemand suggereerde dat ik verbitterd was (ik denk doordat ie mij lage kansen toedicht op gebied van liefde), vandaar dat ik dit even meldde.quote:
Dus als je een date hebt kan je niet verbitterd zijn ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:28 schreef Nicson het volgende:
[..]
Nee, iemand suggereerde dat ik verbitterd was (ik denk doordat ie mij lage kansen toedicht op gebied van liefde), vandaar dat ik dit even meldde.
Dat is incorrect.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:28 schreef Nicson het volgende:
(ik denk doordat ie mij lage kansen toedicht op gebied van liefde),
Neequote:
Zoquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
kan zo snel geen fatsoenlijk filmpje vinden.
Dus je geeft haar eerst hoop op een leuke date (vooropgesteld dat zij jou een toffe peer vindt natuurlijk) en daarna laat je haar in onzekerheid zitten omdat je zomaar ineens geen interesse meer toont? Geen vragen meer stelt uit jezelf, alleen nog maar ultrakorte antwoorden geeft. Zodat je haar helemaal aan het mindfucken bent?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:42 schreef Nicson het volgende:
[..]
Was een grapje, natuurlijk is het niet goed voor je zelfvertrouwen.
Maar ik vind het inderdaad een beetje asociaal en gevoelloos om meteen iemand te verwijderen als diegene niet aan je verwachtingen voldoet. Als ik met een (van de vele) lelijkerd op Paiq praat, dan ben ik ook na het zien van de foto's nog aardig. Daarna laat ik het snel maar respectvol doodbloeden, zodat ik niet het breekbare hartje van dat meisje helemaal crush.
Die zijn er ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
kan zo snel geen fatsoenlijk filmpje vinden.
Kind.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Uitgaan draait bij mij vooral om gezelligheid met vrienden. De enige keren dat ik flirt in de kroeg zijn de keren dat ik absoluut niet bezig ben met dat soort dingen en dan gaat het per ongeluk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:07 schreef Nicson het volgende:
Uitgaan draait voor een groot deel om flirten.
De man begrijpt mequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar DP doet geen fokkers. En al helemaal niet als ze kroost hebben.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik nu nooit meer op fok post, ben ik dan nog steeds een fokker?
Same here! Op momenten waarop ik er totaal niet mee bezig ben werkt het het bestequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uitgaan draait bij mij vooral om gezelligheid met vrienden. De enige keren dat ik flirt in de kroeg zijn de keren dat ik absoluut niet bezig ben met dat soort dingen en dan gaat het per ongeluk.
Denk dat dat voor meer mensen geldt dan dat er mensen zijn die het puur voor het flirten doen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Bij echte liefde vallen al die eisen weg, gewoon doen, is ook leuk voor het topic
Het zijn geen crocsquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Bij echte liefde vallen al die eisen weg, gewoon doen, is ook leuk voor het topic
Stik er dan maar in met je tieten enzo. Mijn enorme pé-nis en mannelijke rug verdwijnen toch niet van fok. (tenzij ik gebanned word)quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stik er dan maar in met je tieten enzo. Mijn enorme pé-nis en mannelijke rug verdwijnen toch niet van fok. (tenzij ik gebanned word)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stik er dan maar in met je tieten enzo. Mijn enorme pé-nis en mannelijke rug verdwijnen toch niet van fok. (tenzij ik gebanned word)
quote:
Jij bent gewoon bang dat ik je maar een chubby vind.quote:
Vooral dat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat ik je maar een chubby vind.
Ervaring.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal naar wens, hoe doe je dat toch?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ervaring.
@Hungry_Joe. Laat je niks wijs maken. Ze weegt 23 kilo ofzo..
Dat weet ze zelf niet. En ik zou graag mijn helpende hand naar haar uit willen reiken want zo ben ik nu eenmaal. Vol liefde voor mijn medemens. Zeker als ze tieten hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We hebben je gezien, dat gaat niet meer op hé...hartstikke mooi figuur heb je.
Zeker als ze tieten hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ze zelf niet. En ik zou graag mijn helpende hand naar haar uit willen reiken want zo ben ik nu eenmaal. Vol liefde voor mijn medemens. Zeker als ze tieten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:47 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Zeker als ze tieten hebben.Jou wil ik natuurlijk ook graag helpen, de_nachtwacht. Is dat je dating- profielfoto? Ik zou proberen er lachend op te staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Je moet je kwetsbaar opstellen las ik hier, dus ik dacht ik ga maar uit de kleren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jou wil ik natuurlijk ook graag helpen, de_nachtwacht. Is dat je dating- profielfoto? Ik zou proberen er lachend op te staan.
Nu we het toch daarover hebben; ik kreeg gisterenavond nog wat onverwachtse leuke foto's van één van die twee trouwens. Nogal shitty dat ze niet om de hoek woont.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Je moet je kwetsbaar opstellen las ik hier, dus ik dacht ik ga maar uit de kleren.
Ik zou dan tot negeren overgaan. Je hebt het volgens mij nu vaak genoeg én duidelijk genoeg gezegd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ineens bericht van de eh, nogal beklemmende date van onlangs trouwens. Of ik zin heb om te komen eten dit weekend. Plus zoenen. Los ervan dat ik geen tijd heb, en geen zin in een herhaling van het hele circus, heb ik twee andere dates in het vooruitzicht. Beide via Paiq.
Dit is dus zo'n geval waar ik heel direct ben, maar het gewoon niet begrepen wordt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:29 schreef Izzit het volgende:
[..]
Ik zou dan tot negeren overgaan. Je hebt het volgens mij nu vaak genoeg én duidelijk genoeg gezegd.
Ik heb er ook wel zin in!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ga volgende week op date! Heel spannend, want de laatste keer dat ik gedate heb was een jaar geleden, maar ik heb er al wel zin in!
Drankquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hatsikidee. Vrijdag thuisdate met Paiqster. Dat betekent drank én seks.
De combinatie is eigenlijk ideaalquote:
Als er maar wat uitgetrokken wordt op de datesquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef -Splash- het volgende:
Van zo een dag als gisteren wordt je toch helemaal vrolijk en datelustig?
Beetje flirten hier en daar en je hebt zo een date. Zal ook wel aantrekken bij de datingsites.
Hoe warmer, hoe minder er uitgetrokken hoeft te worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als er maar wat uitgetrokken wordt op de dates
Ik heb zo'n idee dat het keihard gaat falenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hatsikidee. Vrijdag thuisdate met Paiqster. Dat betekent drank én seks.
Dat zou -qua thuiswedstrijd- voor het eerst zijn, maar ik denk dat het wel goedkomt. We wachten af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het keihard gaat falen
vraag mij niet waarom
Ik heb morgen een date bij haar thuis. Maar ik ga niet uit van sex hoor. Is dat gek?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou -qua thuiswedstrijd- voor het eerst zijn, maar ik denk dat het wel goedkomt. We wachten af.
Is die niet even groot als dat je buitenhuis date? Het, nog 1 drankje thuis doen? Bestaat niet meer nee?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:32 schreef Cue_ het volgende:
Nouja de kans dat er geneukt gaat worden is natuurlijk wel een stuk groter.
Doen alsof je niet stiekem hoopt dat je er op magquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date bij haar thuis. Maar ik ga niet uit van sex hoor. Is dat gek?
Kennelijk staat thuis date gelijk aan neuken.
Natuurlijk wel. Maar als je gezellig samen knus op d ebank zit en je gaat zoenen dan kan er al snel meer van komen. Want toch al thuis, geen extra gedoe enzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:
Is die niet even groot als dat je buitenhuis date? Het, nog 1 drankje thuis doen? Bestaat niet meer nee?
Niks doen alsof. Ik ga nergens van uit. Waarom gaan denken stel dat, wat als of hopen op iets. Zonde van mijn tijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doen alsof je niet stiekem hoopt dat je er op mag
Ik date meestal alleen met vrouwen uit de buurt. En heb er nooit zo last van gehad. Drankje bij haar of mij thuis was vaak geen extra gedoe of probleem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar als je gezellig samen knus op d ebank zit en je gaat zoenen dan kan er al snel meer van komen. Want toch al thuis, geen extra gedoe enzo.
Ben je in een kroeg or whatever, dan is dat met internetdaten vaak toch een strategisch gekozen punt (stad halvewege). Dus zit je eventueel met vervoer.. of met het tijdstip etc etc etc.
Geloof er geen fuck van. Wedden dat je toch maar een condoompje meeneemt voor de zekerheid?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks doen alsof. Ik ga nergens van uit. Waarom gaan denken stel dat, wat als of hopen op iets. Zonde van mijn tijd.
ik zou er 3 meenemen voor de zekerheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef habitue het volgende:
Geloof er geen fuck van. Wedden dat je toch maar een condoompje meeneemt voor de zekerheid?
Ik heb een theedoos vol condooms met verschillende smaken staan en dan 'per ongeluk' de verkeerde doos pakken als ik haar thee aanbied.quote:
Ik heb altijd wel ergens een condoom. Ook als ik naar de appie ga.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Wedden dat je toch maar een condoompje meeneemt voor de zekerheid?
Nogal. Maar dat is volgens mij allemaal grootspraak. Het is wel fok hè...quote:
quote:
ja wat nou wijsneusquote:
Ik niet hoor Andro, ik zoen niet voor de 7e date, en neuken gebeurt niet eerder dan een half jaar. Ben geen manhoer ofzoquote:
Niet bewust meegenomen voor een eerste date, maar ik heb dan wel eigenlijk altijd condooms in m'n portemonnee zitten. En ben daar ook al wel eens blij om geweest.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nogal. Maar dat is volgens mij allemaal grootspraak. Het is wel fok hè...
Ik heb nog nooit een condoom meegenomen op een internetdate. Is niet eens in me opgekomen..
Lekker veilig ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:04 schreef Clicks_nl het volgende:
maar ik heb dan wel eigenlijk altijd condooms in m'n portemonnee zitten.
Waar bewaar jij ze dan ? Heb je er ook een speciaal etuitje voor ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Andromache het volgende:
condooms in je portemonnee bewaren is met het oog op de kwaliteit trouwens een slecht idee
Gewoon even langs de condoomautomaatquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, misschien ben ik wat ouder dan de gemiddelde jongen hier, ik weet het ook niet. Neuken is leuk hoor, maar als het zo onverwacht is dat ik niks bij me heb heeft ze gewoon pech.
Nog een reden dus om te zorgen dat ze er niet te lang in blijven zittenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Andromache het volgende:
condooms in je portemonnee bewaren is met het oog op de kwaliteit trouwens een slecht idee
Je bent niet half zo grappig als dat je denkt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar bewaar jij ze dan ? Heb je er ook een speciaal etuitje voor ?
Daar liggen ze ook, maar daar heb je zo weinig aan als je bij haar thuis bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lekker veilig ook.. Ik heb ze gewoon thuis in de la liggen.
Maar goed, misschien ben ik wat ouder dan de gemiddelde jongen hier, ik weet het ook niet. Neuken is leuk hoor, maar als het zo onverwacht is dat ik niks bij me heb heeft ze gewoon pech.
Die dingen zijn zo dik als 124 vuilniszakken over elkaar.quote:
Kreaquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent niet half zo grappig als dat je denkt.
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo dik als 124 vuilniszakken over elkaar.. Dan kom je nog niet klaar in een orgie met 7 vrouwen.
Niet zo negatiefquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
Die dingen zijn zo dik als 124 vuilniszakken over elkaar.. Dan kom je nog niet klaar in een orgie met 7 vrouwen.
neuh ik ga nog wel een keertje naar de kroeg met die leuke barman. veilig object, ik weet toch al zeker dat hij niet wilquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Trouwens nog wat gescoord dan de afgelopen week / feestdagen?
Neem aan dat je dan gewoon voor de kroeg komt en niet voor de barman?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Andromache het volgende:
neuh ik ga nog wel een keertje naar de kroeg met die leuke barman. veilig object, ik weet toch al zeker dat hij niet wil
Ik denk dat het meer gewaardeerd wordt als ze voor de barman komt dan voor de deur van de kroeg...quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan gewoon voor de kroeg komt en niet voor de barman?
Barmannen/vrouwen zijn dan ook wel de moeilijkst te versieren mensen. Het is me ooit 1x gelukt, na een jaar uitgaan en zeuren en vragen en zeuren en kletsen en zuipen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
neuh ik ga nog wel een keertje naar de kroeg met die leuke barman. veilig object, ik weet toch al zeker dat hij niet wil
we zijn altijd geïnteresseerd in de horrordates enzo. Die semi-romantische shit laat maar achterwege.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef HaerdenC het volgende:
Na wat daten en mensen ontmoeten ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk best gelukkig ben alleen :-) Verder ... de dates via datingsites ... als ik heel eerlijk moet zijn ... nja altijd wel een goede reden waarom ze op een datingsite staan. Ik hield het dus rap voor bekeken ... mocht er in tresse zijn in de uitleg en wat ik zoal be tegen gekomenwil ik het wel posten maar nja ... veel moeite voor niks he hahaha
+1quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
we zijn altijd geïnteresseerd in de horrordates enzo. Die semi-romantische shit laat maar achterwege.
ha ha dat valt ook wel weer mee joh als je elkaar leuk vindt, wat is nou 2 weken? Maar beter nog: vakantieliefde! Veel plezier vast trouwens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef Andromache het volgende:
ik ga na mijn vakantie maar weer eens werk maken van daten. heeft ook geen zin om nu te daten want als je 2 weken weg bent verlies je misschien weer interesse in elkaar met alle verdriet van dien.
Ik las naziquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Ze zijn wel wat lastiger inderdaad. 2x gelukt tot nu toe. Eentje voor langere periode. Maar wel ontmoet in z'n vrije tijd in een andere kroeg dan z'n werkkroeg. Denk dat dat ook wel scheelde.
De ander na 2x ofzo bij een nazit te hebben gezeten.
Maar t zijn wel vaak leuke lui
Same.quote:
Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same.
Heeft 1 van jullie 'into my life' geinstalleerd van Paiq? Heb het net maar eens geprobeerd. Ben benieuwd of het wat is.
Eh... ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
De kans is natuurlijk nooit 'exact even groot'. Je moet immers meer handelingen doen om naar huis te komen (wandelen/fiets/auto) en daarbij is het ineens ook een 'ding'. Je gaat niet naar huis om serieus nog even thee te drinken, dus ipv 'kom je thuis nog een drankje doen' bedoel je 'gaan we thuis neuken'. Dat weet iedereen.
Android-appje. Iets met foto's van wat je aan het doen bent (kroeg, poolen, dat soort dingen) en daar kunnen dan weer chickies op reageren ofzo.quote:
Ff checken, thanksquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Android-appje. Iets met foto's van wat je aan het doen bent (kroeg, poolen, dat soort dingen) en daar kunnen dan weer chickies op reageren ofzo.
Mijn password is weer verdwenen. Volgens mij was het 'ikwilooktesten'quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ff checken, thanks
edit: iemand een code woord? Het is voor genodigden
Ik stopte bij Mekaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef HaerdenC het volgende:
Ok even eerst schetsen hoe en wat. Ben 32 jaar en vader van zoontje (6.5 jaar) uit mekaar in vrede sins december 2011 jaar maar ze is nog blijven wonen tot juli 2012.
Expliciet vermeld dat ik geen sexdates of vieze voorstellen verwacht
ok here we go:
- date 1 ... leuk profiel, sympathiek vrouwtje na wat mailen (2 maanden mailtje of 3 per week) zowat algemene info gewisselt, hobby, werk, talen, eten, etc ... wilde ze nog altijd niet afspreken zelfs niet gewoon op neutraal terrein bv cafe of taverne naar haar keuze ... nja als je je op een dating site zet veronderstel ik dat je toch wel eens wil afspreken
- date 2 niet mee afgesproken ... fijn gesprek gevolgd door de mogelijkheden ... samen met bijhorende prijzen ... sommige dingen waren van die aard dat ik heb moeten opzoeken op internet wat het was ... en ik was blij dat de contentfilter van google zijn werk deed.
- dan paar meisjes in plaats van vrouwen ... als ik speelgoed wil ... koop ik wel doos lego. In meest extreme geval was het een meisje dat 13 jaar jonger was. En neen het was geen sappig groen blaadje ... eerder een integrale BOOM van een vrouw! Deze zowieso allemaal vriendelijk bedankt voor hun reactie maar ... nopes
- dan een dame met relatief normaal profiel, normale profiel foto's ... duidelijk ingevuld ... babbeltje mee gedaan online ... afgesproken ... iets gaan drinken ... 1 jaar ouder als mij ... 3 kinderen ... 3 verschillende papa's, roken (stevig roken), 4 glazen wijn en met de auto rijden, zag er eigenlijk ouder uit dan ze was en al zeker ouder dan ze op haar profiel foto's leek ... denk dat dat foto's waren van een jaar geleden ...
- dan ... meisje dat op eerste zicht wel leuk was ... leuke eerste date ... samen iets gegeten, terrasje gedaan ... 2de afspraakje gemaakt ... nog terrasje gedaan en dan bleek dat ze annorexia had gehad ... dat op zich is ok ... ze had angsten en kon daardoor niet werken ... ok ... ze woonde met begeleiding ... ok ... ze had een drugsverleden ... en het lijstje werd langer en langer. Nja als het nu 1 van die dingen was ok ... maar alles samen. Jullie kunnen mij allemaal een zak vinden ... maar sorry begin ik niet aan.
- dan nog een 2 tal die duidelijk depressief waren en gewoon een uitweg zochten van hun problemen ... al dan niet financiele problemen of bv terug thuis wonen, etc etc ... nja ... de niet onbaatzuchtige vrouwen ... is mijn omschrijving
- 1tje die enkel hoofdje op haar profiel had staan en goed gekozen foto's ik trapte er in ... op afspraak bleek ik letterlijk 1/3de van haar te wegen. Begrijp me niet verkeerd ... ik heb niks tegen een maatje meer ... maar 3 keer mijn gewicht dat lukt me niet ... nogmaals sorry om waarschijnlijk weer een zak te zijn
uiteindelijk ... had ik zo iets van ... allemaal goed en wel maar ... internet daten ... dat is het niet
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef HaerdenC het volgende:
....is....niet....te....lezen.....zo....
Huh? Dit was een prostituee ofzo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef HaerdenC het volgende:
- date 2 niet mee afgesproken ... fijn gesprek gevolgd door de mogelijkheden ... samen met bijhorende prijzen ... sommige dingen waren van die aard dat ik heb moeten opzoeken op internet wat het was ... en ik was blij dat de contentfilter van google zijn werk deed.
Nee vermoeiend om over alles na te denken. Waarom gewoon niet zien hoe het gaat lopen in het algemeen. Druk maken over iets wat je nog niet weet. Dat zie je hier vaak genoeg. Vermoeiend lijkt mij dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Erover nadenken of er geneukt gaat worden is vermoeiend?![]()
En die net iets betere scheerbeurt omdat 'je toch maar nooit weet of er wat gebeurd' is ook niet zo vermoeiend. Maar ik doe het altijd wel even
topic bestaat duidelijk uit comma neukers :'-)quote:
Ik las coma-neukersquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
topic bestaat duidelijk uit comma neukers :'-)
Ik ben blij dat ik volgende week weer een date heb, kan ik eindelijk weer douchen en scherenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
En extra aandacht aan scheren, kleren of wat dan ook is voor mij niet nodig. Dat is elke dag gewoon goed naar mijn mening. Heeft geen extra aandacht nodig
coma-neukers en nazi's, ik voorspel een goede titel voor het nieuwe topic straksquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik las coma-neukers
Nou ja, prettiger dan coma-zuipen
[..]
Ik ben blij dat ik volgende week weer een date heb, kan ik eindelijk weer douchen en scheren
1 tip: skype voorkomt een hoop teleurstellingenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, wel kut dat HaerdenC zoveel shit heeft getroffen. Snap dat je het dan lekker laat zitten
Nee ik heb nog nooit contact met haar gehadquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
coma-neukers en nazi's, ik voorspel een goede titel voor het nieuwe topic straks
Ah jouw date! Heb je contact gehad met haar de afgelopen weken?
eens uitgaan in Nederland ... schijnt dat de dames daar stukken communicativer en leuker zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
1 tip: skype voorkomt een hoop teleurstellingen
Ja Gertje heeft het zo gek nog niet bekeken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
eens uitgaan in Nederland ... schijnt dat de dames daar stukken communicativer en leuker zijn(wij in Belgie gebruiken Josje van K3 dan ook als referentie)
Nederlandse vrouwen zijn wel iets pittiger/assertiever ja. Belgische vrouwen zijn vrij verlegen/bedeesd (zeker als je daar als Nederlandse brulaap tegenaan gaat staan zeveren, trouwens) en die moet je eerst ontdooien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
eens uitgaan in Nederland ... schijnt dat de dames daar stukken communicativer en leuker zijn(wij in Belgie gebruiken Josje van K3 dan ook als referentie)
Ja, nadat hij jaren met zijn vuist in een hond had gezeten was het toch weer eens een verfrissend idee om een Nederlandse jonge blonde te nemenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja Gertje heeft het zo gek nog niet bekeken!
Toen ik 18 was had ik een Antwerpse vriendin, nou die wist wel van wanten hoor...quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn wel iets pittiger/assertiever ja. Belgische vrouwen zijn vrij verlegen/bedeesd (zeker als je daar als Nederlandse brulaap tegenaan gaat staan zeveren, trouwens) en die moet je eerst ontdooien.
Moet je ook maar net zin in hebben natuurlijk.
En vooral ook een grote bek en over-geemancipeerd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:12 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ah dus met recht een blind date, ook wel weer eens leuk om over te lezen. Spannendquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik heb nog nooit contact met haar gehadwil ik zo houden ook tot volgende week
Van het weekend maar eens met ons "contactpersoon" bellen om te vragen hoelaat en waar ik haar op moet halen
Heb alleen ff haar Facebook gechecked dus
Nou ja, we hebben wel elkaars foto's besnuffeldquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah dus met recht een blind date, ook wel weer eens leuk om over te lezen. Spannend
been there, done that. smoorverliefd, hij kwam terug van vakantie, en alle magie was weg. van zijn kant vooral dan. ik begin er niet meer aan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha dat valt ook wel weer mee joh als je elkaar leuk vindt, wat is nou 2 weken? Maar beter nog: vakantieliefde! Veel plezier vast trouwens.
Mijn Belgische schone was ook een vakantieliefdequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
been there, done that. smoorverliefd, hij kwam terug van vakantie, en alle magie was weg. van zijn kant vooral dan. ik begin er niet meer aan.
Toch mensen met een bepaald gebrek aan communicatie en zelfvertrouwen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef HaerdenC het volgende:
Na wat daten en mensen ontmoeten ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk best gelukkig ben alleen :-) Verder ... de dates via datingsites ... als ik heel eerlijk moet zijn ... nja altijd wel een goede reden waarom ze op een datingsite staan. Ik hield het dus rap voor bekeken ... mocht er in tresse zijn in de uitleg en wat ik zoal be tegen gekomenwil ik het wel posten maar nja ... veel moeite voor niks he hahaha
Lag niet aan de vakantie maar aan dat het bij hem niet goed zat dan. Gewoon lekker vakantie vieren inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
been there, done that. smoorverliefd, hij kwam terug van vakantie, en alle magie was weg. van zijn kant vooral dan. ik begin er niet meer aan.
Dat is inderdaad vaak fucking geilquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:59 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)aantrekkelijk--.html
een weekje voor een date niet scheren dus.
Jammer van de zonnebril, maar verderquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.details.com/st(...)ll-off-ten-day-beard
idem. heb me al meer dan een jaar niet meer helemaal glad geschoren gok ik zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef Kreator het volgende:
Ik scheer me eigenlijk sowieso alleen met de tondeuse. Altijd een stoppelbaardje.
Zeker 5 jaar hier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
idem. heb me al meer dan een jaar niet meer helemaal glad geschoren gok ik zo.
Waren dat algemene berichtjes of elk bericht persoonlijk gemaakt aan de hand van profiel of foto? Of alleen maar op het 'interesse' knopje geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef Kreator het volgende:
Holy fucking crap!
Na 4 weken relatieplanet te hebben aangekeken, heb ik gisteren maar eens de 'hoe meer ik er stuur hoe beter' strategie geprobeerd.
25 berichten de deur uit. 2 reacties met geen interesse.
Zojuist mijn eerste 'interesse' bericht ontvangen. Ik was in shock.
Hele korte persoonlijke berichtjes. Gewoon 'leuk profiel, zie dat je van fistfucken houdt! ik ook!'quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Waren dat algemene berichtjes of elk bericht persoonlijk gemaakt aan de hand van profiel of foto? Of alleen maar op het 'interesse' knopje geklikt.
Dat laatste geloof ik sowieso niet in dat er veel op gereageerd word.
is ook wel hele directe aanpak.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hele korte persoonlijke berichtjes. Gewoon 'leuk profiel, zie dat je van fistfucken houdt! ik ook!'
zoiets zeg maar.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Moet je wel een goede baard hebben
Sowieso als je een fatsoenlijke 10-day beard wil, moet je hem wel bijhouden om hem er netjes uit te laten zien:
http://www.details.com/st(...)ll-off-ten-day-beard
Heb je ook eens gekeken naar de babyliss for men tondeuses? Die zijn niet zo prijzig, goed op hoogte in te stellen en de accu gaat lang meequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef dawg het volgende:
nou, es even een heel kort offtopic vraagje dan: wat zijn nou goede trimmers? merk etc?
die van mij is zwaar kut, niet instelbaar, en leeg na een keer gebruiken.
Ik heb ook een babybliss maar paar jaar geleden heb ik van mijn zusje een professionele gekregen die ze bij de kapper ook gebruiken. Merk toch wel heel erg een verschil. Het verschil zit voornamelijk in hoe strak je kan millimeteren. Met de babybliss zie je nog wel eens oneffenheden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een babybliss die instelbaar is, was ook niet duur en ben er wel tevreden over
stoere jongen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
Fucking gaylords hier met je baardjes en babyliss.
Ps, zelf ook een baardjesdrager. Altijd met tondeuse. Vorige week nog rondgelopen bij de Blokker voor een nieuwe. X
Ik heb een Remington. Werkt wel goed, maar is nu na 5 jaar wel op. Doet het steeds minder en de batterij gaat minder lang mee (kon er rustig 10x mee scheren, nu nog 3x). Maar ja, 4 tientjes ofzo. Werkt als een tierelier verder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef dawg het volgende:
nou, es even een heel kort offtopic vraagje dan: wat zijn nou goede trimmers? merk etc?
die van mij is zwaar kut, niet instelbaar, en leeg na een keer gebruiken.
Alleen maar een bijgehouden stoppelbaard hier...quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Volgens mij ben ik de enige niet-baarddragende man in dit topic. Als ik me niet scheer voel ik me echt smerig, ik snap niet hoe jullie dat volhouden...
Agreed!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
De meeste gladde mannen hebben totaal geen sexy mannenuitstraling, maar das mijn mening
smerig nog wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Volgens mij ben ik de enige niet-baarddragende man in dit topic. Als ik me niet scheer voel ik me echt smerig, ik snap niet hoe jullie dat volhouden...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef minthy het volgende:
LIF / Scheren met tondeuse?
Misschien is er nog een actueler topic te vinden, maar ik had geen zin om verder te zoeken.
Ja maar haar op je gezicht in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen maar een bijgehouden stoppelbaard hier...
De meeste gladde mannen hebben totaal geen sexy mannenuitstraling, maar das mijn mening
Hi.quote:
als ze alleen her en der een plukje hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef Joysa het volgende:
Sommige mannen kunnen zich inderdaad beter scheren.
Dat, of sowieso de uitstraling van een zoutzak...quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
als ze alleen her en der een plukje hebben?
*kopt hem niet in*quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:42 schreef Sannne het volgende:
Dat je na een wilde nacht de hele dag schrale lippen hebt omdat je date dat 3-dagen-baardje had
ik zie geen verschil met hierboven?quote:
Het gaat over datingsite-ervaringen. Dus als iemand me kan waarschuwen als dit slappe viva-gewauwel voorbij is, graag.quote:
Het gaat hier over daten dacht ikquote:
ach, ik wil wel eens een dag, heel soms twee overslaan, maar dan is het toch echt weer Gilette tijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Op Lexa kwam ik ook een 22 jarige tegen die chauffeuse was op de vuilniswagenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:47 schreef habitue het volgende:
Heb volgende week een date met meid van 23, ze heeft een snelle motor en rijdt op een vrachtwagen. Ben benieuwdZe heeft iig goed lichaam
Ik stond ook raar te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op Lexa kwam ik ook een 22 jarige tegen die chauffeuse was op de vuilniswagen
Mooie meid ook, echt bizar
Een like geven. Extragratis credits erbij en voortaan iedere match inclusief chatsessies op je fb wall geplaatst. Denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe krijg je, afgezien van kopen, credits erbij op Paiq
Zeker door te chatten enzo? grrrrrrr moet ik nog gaan praten ook
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het gaat over datingsite-ervaringen. Dus als iemand me kan waarschuwen als dit slappe viva-gewauwel voorbij is, graag.
collega van een vriend van je is toch niet erg?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, zit ik eindelijk eens te chatten via Paiq, is het de collega van een hele goeie vriend van me
Nou ja, wel leuk gesprek gehadlult lekker makkelijk weg
Nee klopt, maar klein wereldjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
collega van een vriend van je is toch niet erg?
uniformpjes ...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee klopt, maar klein wereldje
Allebei alleen politieagent
dan is zij dus ook jouw collegaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee klopt, maar klein wereldje
Allebei alleen politieagent
Ik ben geen politieagent hoorquote:
Ligt er aan bij wie deze gebruikt word natuurlijk.quote:
Je hebt me ontmoet, dus dat mag je helemaal zelf inschattenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ligt er aan bij wie deze gebruikt word natuurlijk.
Of hoe kinky SilentChaos is.
Gok dat jij niet een gummyknuppel in je sterretje wilt, nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt me ontmoet, dus dat mag je helemaal zelf inschatten
Ik zeg niks....
Maar een gummyknuppel in m'n anus zit ik niet op te wachten
Morgen housewarming bij een kennis van me, ken eigenlijk alleen haar, dus ff kijken of ze nog interessante vriendinnen heeft
* HaerdenC mompelt iets van stille waters ...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Gok dat jij niet een gummyknuppel in je sterretje wilt, nee.
Zo kwam je mij niet over :-)
Dat is toch algemeen bekendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk werkt negeren beter dan enthousiast zijn..
Dan nog. Dat vond ze ook wel. Maar dan moet je alsnog een klootzak zijn. Dat is niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
... als zij je echt leuk vindt dan maakt dat niet uit...
Dat verschilt echt per vrouw hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan nog. Dat vond ze ook wel. Maar dan moet je alsnog een klootzak zijn. Dat is niet echt mijn ding.
Lijkt me wel lekker. Mits het letterlijk is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
ik wil ook geen vrouw die zich volledig op mij werpt...
Jij date. Jij hebt verhalen hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef Kreator het volgende:
Als ik hier ook een dagje niet post, is er gelijk geen reet te doen hè.
Mijn 'ik moet je stiekem toch niet' date van van de week stuurde me net weer wat berichtjes. Of ik niet ziek was geworden (want ze was verkouden) en hoe het was en fijn weekend en dit en dat.
Kennelijk werkt negeren beter dan enthousiast zijn..
Ik date veel te weinig. Zijn gewoon weken bij dat ik zowel op maandag als op dinsdag niets te doen heb..quote:
Dus? Mijn punt blijft staanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik date veel te weinig. Zijn gewoon weken bij dat ik zowel op maandag als op dinsdag niets te doen heb..
Doen mannen ook wel, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef habitue het volgende:
3 condoomsmeisje zit me te appen, helemaal vertellen dat ze leuke jongen aan het daten is.... Echt waarom vertelt ze me dit out of the blue
Ach ja. Ik hoop oprecht dat het goed met haar gaat, maar betwijfel het ten zeerste... Vervolgens wil ze binnenkort met me terrasje pakken. Als vrienden.... Dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doen mannen ook wel, is mijn ervaring.
Zal wel iets met "kijk mij nou populair zijn bij de mannen/vrouwen, I have sóóóóó moved on!!" zijn.
Jaloers maken, zich superieur maken/voelen... Whatever floats their boat.
ZOENNUUHH, NEUKUUHquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:22 schreef ook_gek het volgende:
Onderweg naar m'n date bij haar thuis. Ze gaat voor me koken.
Morgen verslag van deze eerste date
Nice! Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:22 schreef ook_gek het volgende:
Onderweg naar m'n date bij haar thuis. Ze gaat voor me koken.
Morgen verslag van deze eerste date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
"Lust je <insert Hongaarse woord voor worst>?"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:21 schreef Kreator het volgende:
Ik ga morgen voor mijn date koken. Hongaarse specialiteit (met worst...)
Kolbasz. Goddelijker dan boobies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Lust je <insert Hongaarse woord voor worst>?"
Zij: wat?
"Of je worst lust!"
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is onderweg naar mij toe, maar ik heb nog een uurtje. En ik ben - as ever - behoorlijk nieuwsgierig.Kan wat wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar is jouw datequote:
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet van de weeromstuit ENORM schijten!
Geen idee, ik ken m nietquote:
Doe dat dan nu en niet als je date er is!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet van de weeromstuit ENORM schijten!
Ja,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dat dan nu en niet als je date er is!
En ook veel plezier (met je date)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |