Exact dat. Het heeft hier wel eens langer geduurd na een kortere relatie, is voor iedereen andersquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders en afhankelijk van de intensiteit van de relatie, waar je niks over weet... Laat iedereen lekker in z'n waarde...
Lekker spontaan op RP.quote:Moeilijk. Ik hoop iemand op een spontane manier te leren kennen en wie weet.
quote:****Single Queen available****
Word jij mijn nieuwe prins aan mijn zijde? :-)
Deze vrolijke meid van bijna 30 jaar is benieuwd naar dit internetdaten.
Ik heb een leuke baan, een mooi appartement en een heerlijk balkon met ondergaande zon.
Ik kan genieten van het geluid van de golven in de zee, de ochtendzon in mijn gezicht, relaxen met vriendinnen, een wijntje op het terras en relaxen in de sauna.
Heb jij zin om deze 'single queen' te ontmoeten? Stuur dan een leuk berichtje en wie weet hebben wij binnenkort een queen's dinner :-).
Effe denken wat de topic ook alweer was, preciesquote:
Waar het topic ook alweer over ging. En Habitue is een van de regelmatige daters trouwens.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Effe denken wat de topic ook alweer was, precies
Krijg je daar niet plaatsvervangende schaamte van? In de zin van, stuur haar een berichtje, zo krijg je nooit een datequote:
Ik zou daar maar eens mee beginnen. Voor je het weet heb je een lifetime ban in R&P te pakken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Effe denken wat de topic ook alweer was, precies
Brabander, kan niet misgaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar het topic ook alweer over ging. En Habitue is een van de regelmatige daters trouwens.
In ander nieuws: over twee weken een koffiedate met een tot nu toe erg gezellige Brabander
quote:Oproep
Compassie en liefde zijn niet slechts een luxe.
Ze zijn essentieel voor de voortdurende overleving van de mensheid.
Haar foto past uitstekend bij haar profiel. Ik heb maar gewoon doorgeklikt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Krijg je daar niet plaatsvervangende schaamte van? In de zin van, stuur haar een berichtje, zo krijg je nooit een date?
Ik moest lachen.quote:Wat ik hier zoek??? Well !!! Een leuke liefdevolle vent, om samen leuke dingen mee doen! Als je een nette man bent dan kunt u reageren! Dus....geen gierig mannen.....Geen rare mensen!!!!
LET OP: IK HOEF GEEN OPAATJE... OOK GEEN EIKELTJE!!!
PROFIELEN ZONDER FOTO WORDEN "PER DIRECT" NAAR DE PRULLEMAND VERZONDEN.
Behalve de afstand inderdaad nooit een slechte ervaring mee gehadquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:33 schreef barocci het volgende:
[..]
Brabander, kan niet misgaan![]()
Maar erg leuk voor je! Kon de date trouwens niet eerder plaatsvinden?
Gratis eten man!quote:Heb jij zin om deze 'single queen' te ontmoeten? Stuur dan een leuk berichtje en wie weet hebben wij binnenkort een queen's dinner :-).
Helaas helaas, ze wil "geen gierig mannen"quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:58 schreef freshy98 het volgende:
Kreator: gewoon doen!
[..]
Gratis eten man!
Wappie zoenenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef mr-green het volgende:
2 paiq dames gezien tijdens feestje op Koninginnennacht. Met 1tje gesproken en gezoend want die sprak mij aan. Ik was alleen beetje wappie dus dat heeft ook wel meegespeeld tijdens de nacht...
Verder gewoon keihard wezen feesten
Dat was de negerin!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Helaas helaas, ze wil "geen gierig mannen"
Met iemand die je kent is het leuk jaquote:
Hmm lijkt me niet echt een goede basis, grote kans dat je dan in iedereen je levenspartner zietquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:07 schreef mr-green het volgende:
Opzich zou ik ook wel een keer wappie willen datenmaar dan alleen als beide het willen. Je bent dan echt open en de liefde komt veel makkelijker/sneller tot stand
En ook hier ben je niet meer welkom doeiquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na een half jaar nog niet over een relatie van 5 jaar heen zijn
Ik vind Tagged echt zoiets idioots, sorry hoor maar snap niet wat daar leuk aan is. Gewoon wat later op de dag Paiqen of een reguliere datingsite proberen. Knuz en relatieklik zijn ook gratis, en zo zijn er nog wel meer. Succes hebben is trouwens voor minstens 50% afhankelijk van jezelf, die sites zijn alleen maar een manier om met mensen in contact te komen, gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:45 schreef Dennisweb het volgende:
Pffff, het is stil op Paiq. Op Tagged word je sowieso genegeerd. Zijn er nog sites waar jullie wel succes hebben?
Relatieklik heb ik nog nooit geprobeerd. En dat zal wel kloppen, maar helaas kijkt men vooral op uiterlijk. Het innerlijke verhaal is bij veel van deze sites niet belangrijk meer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind Tagged echt zoiets idioots, sorry hoor maar snap niet wat daar leuk aan is. Gewoon wat later op de dag Paiqen of een reguliere datingsite proberen. Knuz en relatieklik zijn ook gratis, en zo zijn er nog wel meer. Succes hebben is trouwens voor minstens 50% afhankelijk van jezelf, die sites zijn alleen maar een manier om met mensen in contact te komen, gewoon blijven proberen
Is wel een goede site maar flink wat invulwerk. Daardoor vallen de ergste sjappies wel af trouwens.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:53 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Relatieklik heb ik nog nooit geprobeerd. En dat zal wel kloppen, maar helaas kijkt men vooral op uiterlijk. Het innerlijke verhaal is bij veel van deze sites niet belangrijk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |