Heb gisteren wel een date afgesproken, telt dat ook? Komende vrijdag is de date, ze gaat voor me koken.quote:
Nope, maar wel een van de mooiste vrouwen ever gezienquote:
Hoe kan zoiets je zelfvertrouwen aantasten ? dafuqquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef _peter_87 het volgende:
Zo, gisteren in een bui van optimisme iets van 10-15 leuke vrouwen op OKCupid aangesproken met een beknopt berichtje wat speels reageerde op hun profiel tekst. Tot nu toe geen enkele reactie gekregen. Dat was niet al te goed voor mijn zelfvertrouwen...
Waarschijnlijk omdat ik altijd al moeite heb gehad met versieren, en en nooit echt veel zelfvertrouwen heb gehad. En dat ik soms veel te serieus ben over dat soort dingenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe kan zoiets je zelfvertrouwen aantasten ? dafuq
Dat doe ik idd ook altijd. Was ook meer voor flippo, die geen reacties kreeg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:20 schreef Sannne het volgende:
Gewoon hoi, eventueel een kort vraagje, genoeg!
iquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik welIk heb al vrienden, ik heb al no strings seks. Als het uiteindelijk op 1 van de 2 uitdraait, ook prima, maar als van het begin duidelijk is dat het nooit serieus zal worden, sla ik af.
Er is gewoon geen nuance, mannen als ze in de rebound mode zijn willen gewoon neuken of op zijn minst zijn minst versierenquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Logischmaar dan denk ik dat je ook liever weet dat het niets gaat worden zodat je de keuze en de eer aan jezelf kunt houden, ipv valse hoop krijgen en gebruikt worden voor seks (terwijl jij andere verwachtingen had bij de date(s)).
Waar ik op doelde: natuurlijk moet je niet na twee minuten al zeggen: ik wil wel/geen* relatie. Maar je kunt het, na kennismaken etc online, wel eerlijk zeggen voor je afspreekt. "Het lijkt me heel leuk om eens samen wat te gaan drinken, maar weet wel dat ik op dit moment niet op zoek ben naar een vaste relatie."
Bovenstaande kan ook toegepast worden op vrouwen, uiteraard.
Maar goed, Diego is alle vorm van nuance vreemd blijkbaar, met zulke posts
Als dat zo zou zijn zou er veel meer gedate wordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:15 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen 'in de rebound mode' willen dat ook hoor, daarom heet het juist 'in de rebound mode'. Anders waren het wel vrouwen 'in de ik-kan-niet-alleen-zijn-en-zoek-een-nieuw-vriendje-mode'.
Is voor iedereen anders en afhankelijk van de intensiteit van de relatie, waar je niks over weet... Laat iedereen lekker in z'n waarde...quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na een half jaar nog niet over een relatie van 5 jaar heen zijn
Exact dat. Het heeft hier wel eens langer geduurd na een kortere relatie, is voor iedereen andersquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders en afhankelijk van de intensiteit van de relatie, waar je niks over weet... Laat iedereen lekker in z'n waarde...
Lekker spontaan op RP.quote:Moeilijk. Ik hoop iemand op een spontane manier te leren kennen en wie weet.
quote:****Single Queen available****
Word jij mijn nieuwe prins aan mijn zijde? :-)
Deze vrolijke meid van bijna 30 jaar is benieuwd naar dit internetdaten.
Ik heb een leuke baan, een mooi appartement en een heerlijk balkon met ondergaande zon.
Ik kan genieten van het geluid van de golven in de zee, de ochtendzon in mijn gezicht, relaxen met vriendinnen, een wijntje op het terras en relaxen in de sauna.
Heb jij zin om deze 'single queen' te ontmoeten? Stuur dan een leuk berichtje en wie weet hebben wij binnenkort een queen's dinner :-).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |