abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:02:31 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125935563
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:53 schreef Sannne het volgende:
Iemand koninginnedagscores?
Heb gisteren wel een date afgesproken, telt dat ook? Komende vrijdag is de date, ze gaat voor me koken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125935576
Zo, gisteren in een bui van optimisme iets van 10-15 leuke vrouwen op OKCupid aangesproken met een beknopt berichtje wat speels reageerde op hun profiel tekst. Tot nu toe geen enkele reactie gekregen. Dat was niet al te goed voor mijn zelfvertrouwen...
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:02:53 #253
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125935581
quote:
Nope, maar wel een van de mooiste vrouwen ever gezien _O_
Zo mooi, dat zelfs ik er stil van werd O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125935600
quote:
Check.
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 mei 2013 @ 11:17:10 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125935975
Vraagje aan de vrouwen.

Maak het wat uit wat iemand in een bericht schrijft? Waar reageer je wel en niet op? (uiteraard moet de foto leuk zijn en het profiel). Maar dan nog. Moet er iets grappigs staan, of alleen maar 'hoi, hoe is het? leuk profiel!' of toch liever gelijk een heel levensverhaal met allerlei 'feitjes' die aangeven dat je haar profiel goed hebt gelezen?
pi_125936068
Gewoon hoi, eventueel een kort vraagje, genoeg!
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:22:00 #257
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125936106
Ik zit te twijfelen om me weer (heel kort) in te schrijven bij Lexa...
Sindskort ontvang ik meerdere berichten van vrouwen, en kan alleen de eerste zin lezen omdat ik niet betaal... Nou zit er 1 bij die in de eerste zin meteen m'n aandacht trok, in combinatie met haar foto _O-
pi_125936260
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef _peter_87 het volgende:
Zo, gisteren in een bui van optimisme iets van 10-15 leuke vrouwen op OKCupid aangesproken met een beknopt berichtje wat speels reageerde op hun profiel tekst. Tot nu toe geen enkele reactie gekregen. Dat was niet al te goed voor mijn zelfvertrouwen...
Hoe kan zoiets je zelfvertrouwen aantasten ? dafuq :?
pi_125936469
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:27 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe kan zoiets je zelfvertrouwen aantasten ? dafuq :?
Waarschijnlijk omdat ik altijd al moeite heb gehad met versieren, en en nooit echt veel zelfvertrouwen heb gehad. En dat ik soms veel te serieus ben over dat soort dingen :P
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 mei 2013 @ 11:41:34 #260
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125936670
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:20 schreef Sannne het volgende:
Gewoon hoi, eventueel een kort vraagje, genoeg!
Dat doe ik idd ook altijd. Was ook meer voor flippo, die geen reacties kreeg.
pi_125937386
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wel :D Ik heb al vrienden, ik heb al no strings seks. Als het uiteindelijk op 1 van de 2 uitdraait, ook prima, maar als van het begin duidelijk is dat het nooit serieus zal worden, sla ik af.
i

Knap hoe je intenties kan weten voordat je gedate hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_125937448
Epic koninginnedag gehad. Was meisje mee naar festival bij waar er altijd al wat sexuele spanning is geweest tussen ons. Op gegeven moment waren we iedereen kwijt hebben heel de dag samen gedanst en gezoend. O+

Aan het einde van de avond nog met me mee naar huis gegaan. :9

Maar goed dat ik dagje vrij heb genomen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125937449
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 07:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Logisch :D maar dan denk ik dat je ook liever weet dat het niets gaat worden zodat je de keuze en de eer aan jezelf kunt houden, ipv valse hoop krijgen en gebruikt worden voor seks (terwijl jij andere verwachtingen had bij de date(s)).

Waar ik op doelde: natuurlijk moet je niet na twee minuten al zeggen: ik wil wel/geen* relatie. Maar je kunt het, na kennismaken etc online, wel eerlijk zeggen voor je afspreekt. "Het lijkt me heel leuk om eens samen wat te gaan drinken, maar weet wel dat ik op dit moment niet op zoek ben naar een vaste relatie."
Bovenstaande kan ook toegepast worden op vrouwen, uiteraard.

Maar goed, Diego is alle vorm van nuance vreemd blijkbaar, met zulke posts :')
Er is gewoon geen nuance, mannen als ze in de rebound mode zijn willen gewoon neuken of op zijn minst zijn minst versieren

Aangezien de meeste vrouwen anders denken moet je het spel meespelen om vervolgens tot het zelfde resultaat te komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:15:56 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125937506
Vrouwen 'in de rebound mode' willen dat ook hoor, daarom heet het juist 'in de rebound mode'. Anders waren het wel vrouwen 'in de ik-kan-niet-alleen-zijn-en-zoek-een-nieuw-vriendje-mode'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_125937508
quote:
:Y :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_125937629
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:15 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen 'in de rebound mode' willen dat ook hoor, daarom heet het juist 'in de rebound mode'. Anders waren het wel vrouwen 'in de ik-kan-niet-alleen-zijn-en-zoek-een-nieuw-vriendje-mode'.
Als dat zo zou zijn zou er veel meer gedate worden
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:23:48 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125937687
Er wordt ook gewoon veel gedate, alleen hoor jij daar blijkbaar niet bij.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:56:55 #268
141482 Q.
JurassiQ
pi_125938454
Ik ben nu iemand aan het daten die net vijf jaar een relatie heeft gehad (is een half jaar uit)en nog niet direct zit te wachten op een relatie. Ik heb de afgelopen vijf jaar flink liggen rondneuken en ben juist wel eens toe aan iets vasts. Toch jammer dat iets wat zo enorm goed klikt daar dan op stuk dreigt te lopen...
For great justice!
pi_125940384
Na een half jaar nog niet over een relatie van 5 jaar heen zijn :')
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:05:45 #270
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125940435
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na een half jaar nog niet over een relatie van 5 jaar heen zijn :')
Is voor iedereen anders en afhankelijk van de intensiteit van de relatie, waar je niks over weet... Laat iedereen lekker in z'n waarde...
pi_125940497
Get a life
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:09:17 #272
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125940541
Done 8-)
pi_125940611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Get a life
Sukkel :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:11:49 #274
103397 minthy
Lief-ish
pi_125940647
quote:
13s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Is voor iedereen anders en afhankelijk van de intensiteit van de relatie, waar je niks over weet... Laat iedereen lekker in z'n waarde...
Exact dat. Het heeft hier wel eens langer geduurd na een kortere relatie, is voor iedereen anders ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Official ESF Kreviewer woensdag 1 mei 2013 @ 14:12:09 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125940667
Ben vandaag wat actiever aan het browsen door die profielen. Wat een drama's zitten ertussen... :').

De gehele oproep:
quote:
Moeilijk. Ik hoop iemand op een spontane manier te leren kennen en wie weet.
Lekker spontaan op RP. :').

En mijn match van de dag:

quote:
****Single Queen available****

Word jij mijn nieuwe prins aan mijn zijde? :-)

Deze vrolijke meid van bijna 30 jaar is benieuwd naar dit internetdaten.
Ik heb een leuke baan, een mooi appartement en een heerlijk balkon met ondergaande zon.

Ik kan genieten van het geluid van de golven in de zee, de ochtendzon in mijn gezicht, relaxen met vriendinnen, een wijntje op het terras en relaxen in de sauna.

Heb jij zin om deze 'single queen' te ontmoeten? Stuur dan een leuk berichtje en wie weet hebben wij binnenkort een queen's dinner :-).
:'(.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')