De combinatie is eigenlijk ideaalquote:
Als er maar wat uitgetrokken wordt op de datesquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef -Splash- het volgende:
Van zo een dag als gisteren wordt je toch helemaal vrolijk en datelustig?
Beetje flirten hier en daar en je hebt zo een date. Zal ook wel aantrekken bij de datingsites.
Hoe warmer, hoe minder er uitgetrokken hoeft te worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als er maar wat uitgetrokken wordt op de dates
Ik heb zo'n idee dat het keihard gaat falenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hatsikidee. Vrijdag thuisdate met Paiqster. Dat betekent drank én seks.
Dat zou -qua thuiswedstrijd- voor het eerst zijn, maar ik denk dat het wel goedkomt. We wachten af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het keihard gaat falen
vraag mij niet waarom
Ik heb morgen een date bij haar thuis. Maar ik ga niet uit van sex hoor. Is dat gek?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou -qua thuiswedstrijd- voor het eerst zijn, maar ik denk dat het wel goedkomt. We wachten af.
Is die niet even groot als dat je buitenhuis date? Het, nog 1 drankje thuis doen? Bestaat niet meer nee?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:32 schreef Cue_ het volgende:
Nouja de kans dat er geneukt gaat worden is natuurlijk wel een stuk groter.
Doen alsof je niet stiekem hoopt dat je er op magquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date bij haar thuis. Maar ik ga niet uit van sex hoor. Is dat gek?
Kennelijk staat thuis date gelijk aan neuken.
Natuurlijk wel. Maar als je gezellig samen knus op d ebank zit en je gaat zoenen dan kan er al snel meer van komen. Want toch al thuis, geen extra gedoe enzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:
Is die niet even groot als dat je buitenhuis date? Het, nog 1 drankje thuis doen? Bestaat niet meer nee?
Niks doen alsof. Ik ga nergens van uit. Waarom gaan denken stel dat, wat als of hopen op iets. Zonde van mijn tijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doen alsof je niet stiekem hoopt dat je er op mag
Ik date meestal alleen met vrouwen uit de buurt. En heb er nooit zo last van gehad. Drankje bij haar of mij thuis was vaak geen extra gedoe of probleem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar als je gezellig samen knus op d ebank zit en je gaat zoenen dan kan er al snel meer van komen. Want toch al thuis, geen extra gedoe enzo.
Ben je in een kroeg or whatever, dan is dat met internetdaten vaak toch een strategisch gekozen punt (stad halvewege). Dus zit je eventueel met vervoer.. of met het tijdstip etc etc etc.
Geloof er geen fuck van. Wedden dat je toch maar een condoompje meeneemt voor de zekerheid?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks doen alsof. Ik ga nergens van uit. Waarom gaan denken stel dat, wat als of hopen op iets. Zonde van mijn tijd.
ik zou er 3 meenemen voor de zekerheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef habitue het volgende:
Geloof er geen fuck van. Wedden dat je toch maar een condoompje meeneemt voor de zekerheid?
Ik heb een theedoos vol condooms met verschillende smaken staan en dan 'per ongeluk' de verkeerde doos pakken als ik haar thee aanbied.quote:
Ik heb altijd wel ergens een condoom. Ook als ik naar de appie ga.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Wedden dat je toch maar een condoompje meeneemt voor de zekerheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |